Gilette |
17 januari 2009 16:33 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
(Bericht 3927223)
In mijn straat geschat 50% allochtonen, waarvan moslims en geen problemen. Weinig te merken van dat "geïslamizeerd" zijn: een klein aantal hoofddoekjes, soms een imam, een moskee op wandelafstand, voor de rest alles normaal: géén schapen in de straten, géén geweld of misdaad, (op een tag soms na...)
Wel vier allochtone" winkels in de wijk, best gemakkelijk en goed)
Géén "dure" gemeente, één der goedkopere (er zijn 19 gemeentes, waarvan 3 dure)Belachelijke vergelijking.
Noch Rabat hier, noch Schelde. (de Schelde is wél dichterbij dan Rabat) Wanneer was je laatst in Bussel?
|
Ik bedoelde natuurlijk Rabat aan de Zenne.
Ik kom heel vaak in Brussel en keer steeds met veel walging naar huis in de Rand. Brussel is haar identiteit van elegante, Europese stad volledig kwijt. De stad is gedegeneerd tot bidonville met Marracech-allure : hoofddoeken bij de vleet, arabisch gebrabbel (zelfs het Frans komt er in de verdrukking).
Voer dezelfde hoeveelheid Belgen in Rabat in als er Marokkanen in Brussel zitten, en men spreekt van kolonisering en bezetting.
De rode partijen zouden beschaamd moeten zijn voor de schade die zij veroorzaakt hebben door hun open-deur-beleid.
Geen criminaliteit zeg je? De gevangenissen in Vorst en Sint-Gillis puilen uit van de Marokkanen. In Anderlecht werden 500 stewards aangesteld om de openbare orde in goede banen te leiden sinds de islamische minwaardebrengers de stad afbreken als ze weer eens heetgebakerd zijn. Dat zijn de feiten.
Wil je nog een paar andere feiten?
De concentratiescholen, nog zo'n nefast gevolg van de degeneratie door de multicultuur. Zelfs de hardcore rooien en progressieven willen hun kadeeën in die vuilbakken niet stoppen. Nu zijn er al zo veel concetratiescholen door de vreemdelingentoevloed dat men de autochtoon VERPLICHT "la mixité sociale" door de strot duwt. Serieus tegen hun goesting. Dat wil dus zeggen dat de meeste mensen absoluut niet opgezet zijn met de multikul-kolonisatie.
|