Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Weer bijna 40.000 vreemdelingen legaal erbij gekomen in 2007 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117680)

Fallen Angel 17 januari 2009 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927191)
Waarom zoek je het zelf niet op? Bang voor de ... FEITEN?

U doet de bewering. Dus u brengt de bewijzen voor uw bewering. Zo gaat dat.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927201)
Als ge er nog nooit van uw leven geweest zijt, hoe kunt ge er dan in godsnaam over praten? Die gast heeft overschot van gelijk, het is hier allang zo ver.

Wie zegt dat ik nooit in Brussel kom?

DannyS 17 januari 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927191)
Waarom zoek je het zelf niet op? Bang voor de ... FEITEN?

In Brussel wonen nog nauwelijks Ketjes, oftewel inwoners wiens vader en moeder daar geboren zijn. Vanzelves dat daar een paar moslims tussenzitten. B~A~N~G hoeven we daar niet van te zijn. Zijt maar bang van geschifte wapenmaniaken die hier met hysterische maatregelen afkomen.

filosoof 17 januari 2009 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927177)
Brussel is een bijna volledig geislamiseerde stad. Op een paar duurdere gemeenten die stand houden (Ukkel, de Woluwés,..) is onze hoofdstad op een paar jaar herschapen tot Rabat-aan-de-Schelde.

In mijn straat geschat 50% allochtonen, waarvan moslims en geen problemen. Weinig te merken van dat "geïslamizeerd" zijn: een klein aantal hoofddoekjes, soms een imam, een moskee op wandelafstand, voor de rest alles normaal: géén schapen in de straten, géén geweld of misdaad, (op een tag soms na...)
Wel vier allochtone" winkels in de wijk, best gemakkelijk en goed)
Géén "dure" gemeente, één der goedkopere (er zijn 19 gemeentes, waarvan 3 dure)
Citaat:

op een paar jaar herschapen tot Rabat-aan-de-Schelde.[/
Belachelijke vergelijking.
Noch Rabat hier, noch Schelde. (de Schelde is wél dichterbij dan Rabat) Wanneer was je laatst in Bussel?

Gforce 17 januari 2009 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927215)
Wie zegt dat ik nooit in Brussel kom?

Dan zijt ge zeker lid van de Brailleliga, want als ge dan nog niet ziet wat er allemaal loos is... Zelfs in de fucking Nieuwstraat loopt er alleen nog gespuis...

filosoof 17 januari 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927224)
Dan zijt ge zeker lid van de Brailleliga, want als ge dan nog niet ziet wat er allemaal loos is... Zelfs in de fucking Nieuwstraat loopt er alleen nog gespuis...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927201)
Als ge er nog nooit van uw leven geweest zijt, hoe kunt ge er dan in godsnaam over praten? Die gast heeft overschot van gelijk, het is hier allang zo ver.

Onzin, dubbele onzin.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DannyS (Bericht 3927216)
In Brussel wonen nog nauwelijks Ketjes, oftewel inwoners wiens vader en moeder daar geboren zijn. Vanzelves dat daar een paar moslims tussenzitten. B~A~N~G hoeven we daar niet van te zijn. Zijt maar bang van geschifte wapenmaniaken die hier met hysterische maatregelen afkomen.

U doet hier net hetzelfde als het Vlaams Belang. Stereotypen van een bepaalde groep creëeren en iedereen in die groep over dezelfde kam scheren en voor criminelen uitmaken.
U bent dus even erg in uw vooroordelen tegen wapenbezitters zoals het Vlaams Belang tegen vreemdelingen.

Gilette 17 januari 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927185)
Volledig juist.

Gisteren op de tram zat ik naast een chique geklede Dominicaan. Hij praatte Spaans aan de gsm en ik dacht ga eens een klapke doen om m'n Spaans wat te onderhouden. Die gast was 28, 8 jaar in België, sprak geen Frans of Nederlands, stond al 8 jaar op de "chaumage"(dat woordje kende gij wel). Toen ik hem vroeg hoe hij dan de eindjes aan mekaar knoopt zei ie droogjes: ik verkoop meer Marihuana op een week dan dat een dokter op een maand verdient. H O L Y S H I T .

Mij maken ze niet wijs dat al die gelukszoekers en herenigers uit de Magreb arbeidsgeschikt zijn en klaar om de vergrijzing op te vangen. De meesten zijn ongeschoold en hebben geen flauw idee van de realiteit hier, met name dat je meertalig moet zijn (en dus NL moet kennen) en dat je voor de meeste jobs een diploma moet kunnen voorleggen hetzij aan examens moet meedoen. Als je dan ziet dat die groep van vreemdelingen (de grootste, mits interessant potentieel kiesvee voor de sossen), van generatie op generatie hun achterstand blijven doorgeven aan hun nakomelingen (ten gevolge van absolute integratieonwil, culturele incompatibiliteit met Westerse waarden en gebruiken, en door religieus fanatisme zo eigen aan die groep) vraag ik me af waar die mensen werken. Het Antwerps voorbeeld is dan veelzeggend ; het miljardenbudget van het OCMW wordt er voor het grootste deel opgesoupeerd door die groep die volgens hun electorale rode broodheren zogezegd de vergrijzing gaan opvangen. Hoe lang denken die rood-progressieven de mensen nog voor de zot te houden? Zouden ze zo al stillekes aan beginnen te begrijpen waarom ze in de peilingen geen 13 % meer halen?

Gilette 17 januari 2009 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927230)
U doet hier net hetzelfde als het Vlaams Belang. Stereotypen van een bepaalde groep creëeren en iedereen in die groep over dezelfde kam scheren en voor criminelen uitmaken.
U bent dus even erg in uw vooroordelen tegen wapenbezitters zoals het Vlaams Belang tegen vreemdelingen.

en zoals u tegen Vlaams Belangers.
De splinter en de balk weet-je-wel ...

Fallen Angel 17 januari 2009 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927224)

Hangt af van uw eigen vooroordelen en van wat ge WILT zien.

DannyS 17 januari 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927202)
Roepen alle wapenbezitters op om dit te doen?
Er zijn dacht ik ook niet-wapenbezitters hier die oproepen tot geweld en moord (Gforce).
Wat is het verschil?

Het moet duidelijk zijn wie er precies moet worden geliched, opwelke plaats, en hoe. Anders is het geen aanzet tot moord.

Gforce 17 januari 2009 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927202)
Roepen alle wapenbezitters op om dit te doen?
Er zijn dacht ik ook niet-wapenbezitters hier die oproepen tot geweld en moord (Gforce).
Wat is het verschil?

Onnozele, ik roep tot niks op behalve het onder ogen zien van de problemen en er iets aan te doen! Zuigers, profiteurs, maften, verslaafden, criminelen, ongeschoolde broekslijters hebben we al genoeg in België (mirate en el espejo), er moeten er niet nog eens 40.000 bijkomen.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927233)
en zoals u tegen Vlaams Belangers.
De splinter en de balk weet-je-wel ...

? Ik reageer enkel tegen mensen die stereotypen creëeren en anderen trachten te demoniseren zonder enige grond van waarheid.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927240)
Onnozele, ik roep tot niks op behalve het onder ogen zien van de problemen en er iets aan te doen! Zuigers, profiteurs, maften, verslaafden, criminelen, ongeschoolde broekslijters hebben we al genoeg in België (mirate en el espejo), er moeten er niet nog eens 40.000 bijkomen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DannyS (Bericht 3927236)
Het moet duidelijk zijn wie er precies moet worden geliched, opwelke plaats, en hoe. Anders is het geen aanzet tot moord.

Ah nee. Wat is dit dan?:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3921110)
Nen echte Vlaming ging vroeger nog eens op de vuist met die Frankofonen van het FDF in Koningslo, gingen op uitstapkes naar Voeren, riepen nog ne keer België barst naar de koning,... tegenwoordig moogt ge nog geen scheet meer laten zonder toelating. Vlamingen worden monddood gemaakt, maar niemand reageert. Er een beetje weemoedig op staan kijken, ja, als de besten!
't Is tijd voor de grote kuis.

Gforce 17 januari 2009 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927228)
Onzin, dubbele onzin.

Jette is Brussel niet. Da's ne Walencôté.

Gforce 17 januari 2009 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927253)
Ah nee. Wat is dit dan?:

Wat een pansj zijt gij nu? Da's gewoon een vaststaand feit uit de jaren '60 dat ik aanhaal, toen de FDF'ers met stokken kwamen kloppen op de Vlaamse kerkgangers in Koningslo. Toen kwam een Vlaming nog op voor z'n idealen...Dat bedoel ik daarmee.

Gilette 17 januari 2009 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927223)
In mijn straat geschat 50% allochtonen, waarvan moslims en geen problemen. Weinig te merken van dat "geïslamizeerd" zijn: een klein aantal hoofddoekjes, soms een imam, een moskee op wandelafstand, voor de rest alles normaal: géén schapen in de straten, géén geweld of misdaad, (op een tag soms na...)
Wel vier allochtone" winkels in de wijk, best gemakkelijk en goed)
Géén "dure" gemeente, één der goedkopere (er zijn 19 gemeentes, waarvan 3 dure)Belachelijke vergelijking.
Noch Rabat hier, noch Schelde. (de Schelde is wél dichterbij dan Rabat) Wanneer was je laatst in Bussel?

Ik bedoelde natuurlijk Rabat aan de Zenne.
Ik kom heel vaak in Brussel en keer steeds met veel walging naar huis in de Rand. Brussel is haar identiteit van elegante, Europese stad volledig kwijt. De stad is gedegeneerd tot bidonville met Marracech-allure : hoofddoeken bij de vleet, arabisch gebrabbel (zelfs het Frans komt er in de verdrukking).
Voer dezelfde hoeveelheid Belgen in Rabat in als er Marokkanen in Brussel zitten, en men spreekt van kolonisering en bezetting.
De rode partijen zouden beschaamd moeten zijn voor de schade die zij veroorzaakt hebben door hun open-deur-beleid.
Geen criminaliteit zeg je? De gevangenissen in Vorst en Sint-Gillis puilen uit van de Marokkanen. In Anderlecht werden 500 stewards aangesteld om de openbare orde in goede banen te leiden sinds de islamische minwaardebrengers de stad afbreken als ze weer eens heetgebakerd zijn. Dat zijn de feiten.

Wil je nog een paar andere feiten?
De concentratiescholen, nog zo'n nefast gevolg van de degeneratie door de multicultuur. Zelfs de hardcore rooien en progressieven willen hun kadeeën in die vuilbakken niet stoppen. Nu zijn er al zo veel concetratiescholen door de vreemdelingentoevloed dat men de autochtoon VERPLICHT "la mixité sociale" door de strot duwt. Serieus tegen hun goesting. Dat wil dus zeggen dat de meeste mensen absoluut niet opgezet zijn met de multikul-kolonisatie.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927265)
Wat een pansj zijt gij nu? Da's gewoon een vaststaand feit uit de jaren '60 dat ik aanhaal, toen de FDF'ers met stokken kwamen kloppen op de Vlaamse kerkgangers in Koningslo. Toen kwam een Vlaming nog op voor z'n idealen...Dat bedoel ik daarmee.

Is op Frankofonen slaan opkomen voor uw idealen?

Gforce 17 januari 2009 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927268)
Ik kom heel vaak in Brussel en keer steeds met veel walging naar huis in de Rand. Brussel is haar identiteit van elegante, Europese stad volledig kwijt. De stad is gedegeneerd tot bidonville met Marracech-allure : hoofddoeken bij de vleet, arabisch gebrabbel (zelfs het Frans komt er in de verdrukking).
Voer dezelfde hoeveelheid Belgen in Rabat in als er Marokkanen in Brussel zitten, en men spreekt van kolonisering en bezetting.
De rode partijen zouden beschaamd moeten zijn voor de schade die zij veroorzaakt hebben door hun open-deur-beleid.
Geen criminaliteit zeg je? De gevangenissen in Vorst en Sint-Gillis puilen uit van de Marokkanen. In Anderlecht werden 500 stewards aangesteld om de openbare orde in goede banen te leiden sinds de islamische minwaardebrengers de stad afbreken als ze weer eens heetgebakerd zijn. Dat zijn de feiten.

Hail to Gilette, die als een echt giletteke door het multikulgezwel snijdt! :twisted:

filosoof 17 januari 2009 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927262)
Jette is Brussel niet. Da's ne Walencôté.

Leer Brussel kennen voor je onzin post.

http://www.info.groenbrussel.be/inde...=919&Itemid=68

http://www.uzbrussel.be/u/view
http://www.uzbrussel.be/u/view/nl/138868-Links.html

Gforce 17 januari 2009 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927269)

Nee, maar terugslaan wel hé, kieke... Alhoewel, uw types zijn daartoe in staat, type 'renaat' : "sla mij op mijn andere kaak ook nog eens a.u.b."

Fallen Angel 17 januari 2009 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927268)

En waar zijn de bronnen van al uw beweringen?

Gforce 17 januari 2009 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927278)

Jette is een pussygemeente. En de VUB, da's ook zo ongeveer de enige vierkante kilometer waar ze pertinent Vlaams klappen. Alhoewel, als mamaturk hare 7de komt uitsmijten zijn ze wel genoodzaakt om Frans te praten of papaturk gaat over z'n rooie! Daarvoor zijn de Vlaamse ziekenhuizen wel goed genoeg hé...

Fallen Angel 17 januari 2009 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927279)
Nee, maar terugslaan wel hé, kieke... Alhoewel, uw types zijn daartoe in staat, type 'renaat' : "sla mij op mijn andere kaak ook nog eens a.u.b."

Terugslaan? Heeft een Frankofoon u geslagen of aangevallen?

filosoof 17 januari 2009 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927269)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927279)

Allez, Van Wallegem is onder ons:-P

filosoof 17 januari 2009 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927280)
En waar zijn de bronnen van al uw beweringen?

Waarschijnlijk www.pallieterke.info/

filosoof 17 januari 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927283)
Jette is een pussygemeente. En de VUB, da's ook zo ongeveer de enige vierkante kilometer waar ze pertinent Vlaams klappen. Alhoewel, als mamaturk hare 7de komt uitsmijten zijn ze wel genoodzaakt om Frans te praten of papaturk gaat over z'n rooie! Daarvoor zijn de Vlaamse ziekenhuizen wel goed genoeg hé...

Nu is 't duidelijk: nooit in Jette geweest...

Gforce 17 januari 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927291)

En die van u? Indymedia :lol::lol:

Gforce 17 januari 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927296)
Nu is 't duidelijk: nooit in Jette geweest...

*knip* ik rijd met de 19 ELKE DAG door Jette.

Bob 17 januari 2009 16:44

Citaat:

Alhoewel, soms leren de Pisarapporten U ook al het één en 't ander ;-)

Gilette 17 januari 2009 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927276)
Hail to Gilette, die als een echt giletteke door het multikulgezwel snijdt! :twisted:

Ik som de nuchtere feiten op, iets waar de multikulfanatiekelingen natuurlijk een bloedhekel aan hebben. De waarheid kwetst. Meer nog, de waarheid mag het licht niet zien. Waarom mag ik als belastingbetaler niet weten hoeveel de multicultuur hem kost? Waarom mag er geen kosten-baten analyse gemaakt worden over de multicultuur? Zitten ze zo met de poepers de multikulverdedigers? Bang dat de nuchtere werkelijkheid niet strookt met het plaatje van de verrijking dat ze ondanks de feiten blijven grijs draaien.

filosoof 17 januari 2009 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3923866)
Er klopt inderdaad geen snars van. Alleen al in Brussel zijn minstens een half miljoen Noord-Afrikanen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927168)
Bron?

Ik heb hier al veel verzonnen cijfers en geblaat gezien, maar nooit kan iemand zijn beweringen staven met bronnen of bewijzen.

Dat vinden ze ook niet nodig, profeet Filip Deman zegt hen dus staat 't op hun site en geloven ze 't...

Fallen Angel 17 januari 2009 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927303)
Ik som de nuchtere feiten op, iets waar de multikulfanatiekelingen natuurlijk een bloedhekel aan hebben. De waarheid kwetst. Meer nog, de waarheid mag het licht niet zien. Waarom mag ik als belastingbetaler niet weten hoeveel de multicultuur hem kost? Waarom mag er geen kosten-baten analyse gemaakt worden over de multicultuur? Zitten ze zo met de poepers de multikulverdedigers? Bang dat de nuchtere werkelijkheid niet strookt met het plaatje van de verrijking dat ze ondanks de feiten blijven grijs draaien.

Correctie: "eigen sprookjes"
U heeft immers nog steeds geen bewijzen of bronnen voorgelegd.

Gilette 17 januari 2009 16:51

Citaat:

Zo'n armgeestig antwoord bevestigt alleen maar dat ik gelijk heb. De waarheid (de feiten dus) kwetst. De typische reactie van de blinde multikulfanaat is er dus één van ergernis. De feiten die ik aanhaalde kan je simpelweg niet weerleggen. Dat is duidelijk.

Gforce 17 januari 2009 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927284)
Terugslaan? Heeft een Frankofoon u geslagen of aangevallen?

Neen, maar mijn ouders wel: uitgemaakt voor Bosch(moffenvriendje), klop krijgen, pesterijen,... pff Ge moet nog veel leren jongen, echt, want de nummerkes van de veiligheidspallekes of de spangreepknoppen gaan u niet helpen bij deze.

Gilette 17 januari 2009 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927309)

Waarom ben je bang om het cijfermateriaal zelf op te zoeken?
Right ... voor de feiten.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927314)
Zo'n armgeestig antwoord bevestigt alleen maar dat ik gelijk heb. De waarheid (de feiten dus) kwetst. De typische reactie van de blinde multikulfanaat is er dus één van ergernis. De feiten die ik aanhaalde kan je simpelweg niet weerleggen. Dat is duidelijk.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilette (Bericht 3927317)
Waarom ben je bang om het cijfermateriaal zelf op te zoeken?
Right ... voor de feiten.

Shaddy?

Gforce 17 januari 2009 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 3927309)

Wat is een bewijs voor u? Wilde anders ne keer afkomen, ik geef u graag een guided city tour en daarna moogt ge mij uw speelgoed (geweertjes) eens laten zien.

Fallen Angel 17 januari 2009 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gforce (Bericht 3927315)
Neen, maar mijn ouders wel: uitgemaakt voor Bosch(moffenvriendje), klop krijgen, pesterijen,... pff Ge moet nog veel leren jongen, echt, want de nummerkes van de veiligheidspallekes of de spangreepknoppen gaan u niet helpen bij deze.

Als iemand u aanvalt moogt ge u verweren door terug te slaan op de moment zelf => Zelfverdediging.

Maar voor zover ik weet geldt dat niet voor familie.
Dit is strafbaar net zoals oproepen tot geweld.

Gilette 17 januari 2009 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3927304)
Dat vinden ze ook niet nodig, profeet Filip Deman zegt hen dus staat 't op hun site en geloven ze 't...

Jongens toch, kan je niets beter vinden als tegenargument.
Zal ik eens op hetzelfde niveau antwoorden?
Imam Rachid-al-Abdullah heeft gezegd op zijn haatsite gezegd dat er geen half miljoen Marokkanen in Brussel zijn dus, dus geloven de multikulnaievelingen het ...

Of had ik beter Malika Al-Maroud vermeld, die terroriste die door de PS met een leefloon gesusbsidieerd wordt. Da's pas een geloofwaardie-ge referentie voor de progressieve kaste.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be