![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Blasfemie is voor sommigen een marteltechniek eh. ;-) |
Kallikles moet gedwongen worden om toe te kijken terwijl zijn collectie boeken van Nietzsche ritueel verbrand worden.
|
Beste vriend gaat aan de totempaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En knipp mag een ritje maken op het Spaanse paard.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
En niet in amazonezit hè?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit zou zelfs Saddam niet toegepast hebben: een sexchat met Graziëlla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de soms aanwezige traagheid van dit forum is een subtiele marteling, politics.be-style
|
Citaat:
|
Om het even welke forummer drie dagen vastzetten in een lift met Pind'ar en Exodus.
|
Diezelfde lift eens ontdaan van de resten van het slachtoffer kan ook dienen om EricFeremans en AdrianHaley in te plaatsen. Tussen die twee zetten we Max Van Dietschland.
|
Citaat:
|
Nee, je moet een forummer drie dagen vast zetten in een lift met Dronkoers en een leeg vat, of beter nog, een vol fust, en geen enkele manier om het bier eruit te halen.
|
Citaat:
|
Voor de mensen met watervrees: tot aan het hoofd begraven, het hoofd onder water zetten met enkel een rietje om aan lucht te geraken, en dan zo nu en dan eens je duim op dat rietje houden... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze originele vorm van martelen door te doen lezen leek me wel het vermelden waard :
Pour qui aime la cuisine japonaise, lire L’Empire des signes s’il ne se trouve pas un sushi-bar dans un rayon de dix kilomètres relève de la torture. |
Citaat:
Nietzsche zei het: een auteur wil niet gelezen, maar van buiten geleerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bespaar mij dat soort "eigen meningen". Voor mij is een mening het resultaat van een intellectuele veroveringstocht. |
Domoren !
Nietzsche heeft niet alleen God om zeep geholpen maar ook de Auteur. |
Citaat:
Citaat:
ik noem da gewoon uw eigen ding zeggen ze ;-) niet alle meningen zijn "intellectueel" ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be