![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben aan 't schilderen geslaan ;) |
Citaat:
and the torture never stops Kan je dit uitluisteren ? Ken je de zappatekst Jewish Princess Commentaar ? En kan je nadien Pietje's avatar nog in de ogen kijken ? :lol: |
Citaat:
Er zijn uiteraard veel mensen die ik (forumgewijs hé) al goed ken, velen apprecieer ik ten zeerste (en ze zullen dat doorgaans wel weten), anderen ietsje minder (en die weten dat zeker),... Mensen die ik (forumgewijs hé) wel eens wat beter zou willen leren kennen zijn misschien deze waarvan ik moeilijk de gedachtengang kan volgen. Bijvoorbeeld De_Laatste_Belg, die ik soms kon volgen en soms helemaal niet, MaGNiFiCaaT, Pindar, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er iets mis is met de besteding van overheidsgelden in Wallonië wil ik best aannemen, en als dat zo is moet dat ook aangepakt worden. Dat deze "transfertenboekhouding" in een onafhankelijk Vlaanderen bij mirakel zal verdwijnen is hoogst onwaarschijnlijk, en voorspelt niet veel goeds voor het sociaal karakter van dat onafhankelijk Vlaanderen. Het transfert-argument doet de zaak van de Vlaamsgezinden imho meer kwaad dan goed. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gewoon wandelen in een stad als Amsterdam is ook leuk. Citaat:
Citaat:
Daar uiting aan geven op een Internetforum heeft echter weinig nut, en hoeft ook niet als je inhoudelijk stevig in je schoenen staat. Citaat:
|
Citaat:
Ik heb me hier begin juni 2004 geregistreerd, waarom weet ik niet meer. Het had wellicht iets met de Vlaamse verkiezingen te maken (een forumsessie misschien?). Nadien heb ik dit forum in november/december 2004 tijdens het googlen herontdekt, en toen ik een idiote post van Skorzeny las kroop ik in mijn virtuele pen. We werden dikke vriendjes! |
Citaat:
Succes met het schilderen! |
Stadscampus, Middelheimcampus, Groenenborgercampus of Campus Drie Eiken (UIA)?
|
Citaat:
Citaat:
Zoals met vele stereotypen zit er enerzijds een kern van waarheid in, maar anderzijds vertelt het evengoed iets over wie het stereotype hanteert. Het zelfbewuste, het in eerste instantie voor zichzelf (en de naaste familie) zorg dragen, het niet minachten van het materiële, dat is ongetwijfeld ook op mij van toepassing. Helaas ben ik niet rijk genoeg om helemaal aan het stereotype te voldoen. Ik ken echter exemplaren die dat wel doen. Sommigen vind ik toch leuk, anderen lust ik rauw en probeer hen dan ook zoveel mogelijk te mijden. Hoe "Joods" dat is weet ik niet. Ik ken bijvoorbeeld Vlaamse, Franse en Indische (niet Joodse) vrouwen die perfect aan het stereotype voldoen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Daarna wens ik hem de eeuwigheid in een Dronkoersiaanse hel toe, met enkel plat water, en enkel omringd door een troep gelaarsde en taterende chichimadammen, waarvan hij nooit één teentje zal mogen aanschouwen, laat staan likken. Maar ik neem hem uiteraard niks kwalijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Einstein |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatste vragen: - Ben je blij dat Gun zijn 'Zeitgeist'-vraag niet heeft gesteld? - Is FVDW-zijn je bevallen? - Gaat het goed met de kleine vuursteen? - Kun jij je moederschap goed combineren met je werk? |
Citaat:
Dit dilemma is me niet onbekend, zij het niet in de context van een Pindariaanse reactie, maar in de context van WO2. Als kinderen hadden we het er soms over, hoe wij tijdens WO2 zouden hebben gehandeld. De jongens zagen zich als stoere verzetshelden, en konden daar beklijvende verhalen over vertellen. Ik, ik zweeg, maar kon ook wel eens dagdromen. Over hoe ik bijvoorbeeld cruciale brieven onder groot gevaar overbracht, geheime gecodeerde berichten ontcijferde. En hoe ik een gemene (maar liefst knappe) SS-officier verleidde, en nadat hij bevredigd in mijn armen in slaap was gevallen, vastbond en als een miserabele worst fier aan de mannen overdroeg. Maar dat waren zeldzame dagdromen. Hoe ik in dit soort moeilijke situaties echt zal handelen zullen we slechts weten wanneer ik er effectief mee geconfronteerd word. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat ze op het werk soepel zijn helpt ook, natuurlijk. |
Citaat:
|
Geloof je in de schatting dat zowel sommige therapsiden als de meer geavanceerde pterosaurussen behaard en warmbloedig waren, of beschouw je dit als een hoopvolle fantasie en dat het in de realiteit kille, kale reptielen waren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover ik weet zijn alle nu levende zoogdieren warmbloedig, ook de monotremata. Het lijkt dan ook aannemelijk dat warmbloedigheid ontstaan is bij één van de reptielachtige voorouders van de zoogdieren. Of dat al bij vroege therapsiden het geval was of enkel bij cynodonten, geen idee, maar ja, ik ben geneigd te zeggen dat sommige therapsiden behaard en warmbloedig waren. Voor pterosauriërs ben ik minder zeker, maar het zou best kunnen. Voor zover ik weet is warmbloedigheid tenminste twee keer geëvolueerd (vogels, zoogdieren), waarom zou het bij andere takken van de reptielen niet gebeurd zijn? Tenslotte hadden pterosauriërs zo'n 160 miljoen jaar om te evolueren, het kan dus perfect. Dat het bij de dinosauriërs gebeurd is weten we, daar hebben de nu levende dinosauriërs als bewijs voor. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 50762 Dat kapsel! 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het dan met vleermuizen: hebben die geen haren? |
Citaat:
T'was maar een grapje hoor, maar het blijft een ietwat vreemd gezicht. |
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
Mocht de vraag nog niet zijn gesteld: hoe kom je aan je nick?
|
Citaat:
Bij gebrek aan inspiratie keek ik om me heen en wat opviel was een poster (of kalender?) van Firestone (de banden fabrikant). Vandaar het wachtwoord Firestone, dat ik een tijdje overal als dusdanig gebruikte. Wanneer ik later inlognamen nodig had op het Internet ben ik die naam daarvoor gaan gebruiken. Toen vond ik dat bovendien stoer, wegens mijn "tante" Shulamith. :oops: |
2 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be