![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al zei het is niet omdat 1 arabier israel aanviel dat ze allemaal verantwoordelijk zijn he? Citaat:
Van mij mag israel zelf dat hele gebied anexeren en in israel brengen, maar dat willen ze niet, nee ze willen de grond zonder inwonders en dus verdrijven ze die beetje bij beetje en anexeren ze stukje bij stukje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aggressor is in de meeste gevallen wel redelijk simpel vast te stellen hoor. Citaat:
Heb ik ooit iets anders gezegd? Nee toch. |
Citaat:
Jeruzalem is iets dat ongetwijfeld ook op te lossen is. Alles hangt ervan af wat men als "Jeruzalem" definieert. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat de Palestijnen al lang daarvoor de Joden wilden uitmoorden is helaas een feit. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ons hopen dat de Palestijnen binnenkort leiders krijgen die inderdaad bereid zijn een coprmois te aanvaarden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat dat zou betekenen dat de Palestijnen gewoon niets meer betekenen en in de feiten niet meer bestaan. Met iemand die niets betekent en feitelijk niet meer bestaat hoef je geen vrede te sluiten. |
Citaat:
Het is niet omdat de palestijnen in gaza amper nog iets hebben en amper vooruitzichten hebben op iets beter dat die plots niet meer bestaan he? En niks betekenen ik kan me voorstellen dat voor bepaalde israelies alle arabieren weinig betekenen maar dat betekend absoluut niet dat alle israelies zo denken EN dat je gewoon kan doen wat je wil ermee. Zoals ik al zei internationaal zijn er regels. |
Citaat:
|
Citaat:
Een dakloze kan je in belgie niet zomaar vermoorden omdat hij tich niks betkened en heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gaza is al lang niet meer "bezet" had je er ook zo'n probleem mee toen Gaza Egyptisch was en Westbank net als de rest van het 3/4 palestijns mandaatgebied bij transjordanie werd gevoegd? of wat is je probleem in feite? |
Citaat:
Het is trouwens een schande hoe sommige arabische landen palestijnen behandelen, maar dat is een ander probleem. Citaat:
|
Je hebt helemaal gelijk Gaza is inderdaad niet meer bezet. Het is nu nog enkel hermetisch afgesloten van de buitenwereld met vernietiging van de economie en tekort aan hulpgoederen tot gevolg. Wat een fantastische vooruitgang.:roll:
|
Citaat:
google maps laat het zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarbij we vooral niet gezegd willen hebben wie de import van wapens (en waterleidingen, water,...) zoal tegenhoudt...
|
Citaat:
|
Als je het nog niet door zou hebben, ik heb het nu over water niet over waterleidingen. Die waterleidingen zijn afgebroken omdat er geen water was. Trouwens veel liever raketten van waterleidingbuizen dan tankkogels van verarmd uranium, fosfor en andere niet al te propere wapens.
|
Ja hermetisch afgesloten. Dan vraag ik me af hoe ze zulke onzin kunnen schrijven in de pers:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8089535.stm Citaat:
Citaat:
|
Palestijnen slaan opnieuw aanbod van overgave af vind ik een iets betere titel voor dit onderwerp...
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoewel de Palestijnen al veel geleden hebben , blijven ze moedig verzet bieden tegen een beestachtige bezetter die zwaar gesubsidieerd wordt. In west europa plooien volkeren al na enkele jaren /maanden tov hun bezetter. types zoals jij zouden de eersten zijn om hun nieuwe heersers te dienen ten koste van hun eigen volk en natie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be