![]() |
Mijn MP-40 is al helemaal gekuist en ingevet, straks mijn stiefels aanschieten en dan eens vertrekken se. 8-) Onderweg eet ik misschien nog een andersdenkende of tien op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar laat u niet afleiden, kam je haar in een mooie zijstreep, vergeet de pistolets voor mama en papa niet, en voel je een integraal deel van een eeuwenlange conservatieve traditie. In België is trouwens maar één stad die naam waardig.;-) Maar allez kom, je woont in een grote gemeente. |
Je bent de vierkante snor nog vergeten te vermelden.
|
Citaat:
Zelfs in Antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat maakt het uit voor wat de huidige regering staat? Wat maakt het uit welke beloften ze (zullen) maken? Deze regering is ook maar een poppenkast, bespeeld door grotere machten. Ze zullen uitvoeren wat hun uiteindelijke doel is. Jij krijgt verdomme een hartstilstand als je een Callebaut-reep ziet of een kale knikker op straat ziet rondlopen. Kan jij daadwerkelijk nog slapen? Idioot... |
Herdenking was een groot succes. Ben verschoten van de hoeveelheid aanwezigen.
|
Citaat:
De speech van Oswal Van Ooteghem was uitermate boeiend en tevens emotioneel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, de zoveelste Stormfronter heeft zijn intrede gedaan. |
Citaat:
De Belgische anti-Vlaamse haat mag gaan stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgie, het land van de haat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal er u consequent aan helpen herinneren in de toekomst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geeuw
|
1 Bijlage(n)
..
|
Citaat:
Voorpost hoeft geen bladzijde om te draaien, en zolang ze tegen Belgie vechten hebben ze mijn steun. Eenders wie die tegen Belgie is krijgt mijn steun. Communisten, nazi's, fascisten of democraten, maakt niet uit, eenders wie. Totdat Belgie barst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meerderheid van de collaborateurs was nazi, zijn jullie echt zo dom? Leer eerst stappen vooraleer je wil lopen. |
Citaat:
Rood tuig, wanneer zie je eindelijk in dat wij niet de verpersoonlijking van de vijand zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is tenslotte niet hetzelfde als aan pedofilie, repressie van onschuldige burgers of diefstal van de kleinburgers doen. |
Citaat:
Want in heel Europa is direct na de oorlog amnestie verleend, wat is het verschil met Belgie dan? Vlaminghaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be