![]() |
Citaat:
Langs de andere kant kan ik nu natuurlijk niet tegen de politie zeggen dat ik "dat vergeten ben", of dat het "maar een korte afstand is" |
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige keer dat ik zonder gordel "gereden" heb, was toen ik in Baskenland een bergweg af moest. De wagen gleed in elke haarspelbocht zodat ik dwars over de weg naar beneden schoof. Met de snuit naar de afgrond gericht en klaar om eruit te springen.
En zeg nu zelf: mét gordel aan kan je er gewoon niet meer uitspringen. En bijkomend: het "risico" op een ongeval verhoogde met elke seconde. Maar toch heelhuids aangekomen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Trouwens, het reglement daarover is nog altijd niet echt duidelijk he. Er staat nog altijd:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest is het nuttig omdat je dan altijd een aftrekker voor uw fleskes bijhebt :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de topicstarter: 180 is toch helaas uw rijbewijs kwijt voor een tijdje hoor. In het vervolg deze site regelmatig checken, heeft mij al een aantal boetes uitgespaard: http://www.flitsservice.be/ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw lichten aandoen vermindert overigens de kans op ongevallen, vandaar dat ze dat in NL wilden verplichten. |
Citaat:
Idd, zeer irritant en verblindend in combinatie met fel zonlicht. |
Citaat:
Trouwens, soms zie je in het donker meer zónder lichten dan met, zeker als het regent of als je op een stuk rijdt zonder al te veel straatverlichting. Gek he. Tegenliggers met lichten ontnemen op zo'n momenten je goed zicht. Nog nooit ervaren? |
Citaat:
Voorbeeldje: staat er ooit iemand, wanneer die 's morgens naar het werk rijdt, ooit stil bij het gegeven dat sommige andere chauffeurs op dat moment net naar huis rijden, na de nachtdienst? En dus moe? Ooit op gelet? |
Citaat:
Ja, maar zonder licht ziet de andere bestuurder dan weer niets. En als je last hebt van de lichten van tegenliggers is dat een teken dat hun lichten niet goed afgesteld staan. Citaat:
|
Citaat:
Bij een vrouw kijk men hoe dan ook eerst naar de buitenkant. Waarom koopt ge dan zo iets plastics? Ok, iets futuristisch aluminium, dat is nog graaf. Maar gewoon plastic. Bah! |
Citaat:
|
In begin toen ik een auto had reed ik als een gek bedenk ik zo nu en dan wel eens. Den tijd toen er bijna nog geen flitsers waren. 180 op gewone steenweg. En plankgas op de autostrade (als het verkeer het toeliet). Door bochten scheuren alsof het een raceparcour was. Etc. Nu rijd ik vrij kalmkes eigenlijk. Nu heb ik den drang soms nog om dat te doen, maar dan laat ik het maar :(
|
Citaat:
Ook heb ik in een van die stunten eens een bandje lek gereden.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Ge gaat verschieten hoe vlug ge beneden zijt. |
Als ik deze draad lees...geef mij maar de Brusselse metro: véél veiliger!
|
Citaat:
En snel. |
Citaat:
minder opvallen . |
Citaat:
maar dat is dan op de autostrades in Deutschland en daar doen ze dat allemaal , daar valt dat dus niet op . Ik heb 2 zeer zware ongevallen meegemaakt , er is 2 keer een grote , zware auto tegen die van mij gevlamd . Resultaat : 4 auto's perte totale . Gelukkig reed ik 2 keer ook met een grote auto en had ik altijd mijn gordel om . Had ik dat 2 keer voorgehad als ik in een klein autooke had gereden was ik 2 keer morsdood geweest . Allé , den eerste keer toch zeker . ;-) |
Citaat:
Citaat:
Ik en mijn parachute,één tijdens de vrije val,en een mieters uitzicht om van te genieten....:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be