![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geweten dat een mooi mens graag een lelijk mens naast zich heeft om zelf beter uit te komen....nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan er morgen iemand dat gaan zeggen tegen de daklozen, dan is dat gelijk allemaal in orde. Alle problemen opgelost. |
Citaat:
Maar toegegeven, daarmee is de daklozenproblematiek niet opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb de studie wel niet helemaal gelezen, maar ze spreekt wel andere taal. Maar dat ge werkelijk behoeftig moet zijn, alvorens het ocmw tussenkomt is nogal logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk wel sins Vrijdag ,dus .....
Volgende week 6 dagen achtereen,wel met woensdag er tussen uit,en 5 uren week |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik werk soms wel veel dagen aan één stuk,en dat bedoelde ik Grapjas :lol: |
Citaat:
Als je eerst leest dat die mannen niet komen opdagen, kan je u dan niet eens zelf de conclusie maken dat alles dan maar gedaan is zonder die mannen? Dus zelf gedaan! Is dat nu zo moeilijk voor u? En als het u verder interesseert ze zijn inmiddels onverbiddelijk nadien ontslagen op staande voet. Zo kunnen ze ten volle genieten van hun rust nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontslag ja, stande pede & onvoorwaardelijk omdat ze niet komen werken als ze op hun werk moeten zijn. Is daar iets moeilijk aan voor u? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En schijt me nu niet uit voor bedelaar. Ik héb werk. Meer als genoeg zelfs. Maar in het weekend kan de baas alleen gaan werken als hij zin heeft, het zal zonder mij zijn. OF, hij komt over de brug met een fikse premie.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik neem aan dat mambo niet voor de lol toevallig mensen op zondag laat werken maar deze mensen ofwel een job hebben waar je nu eenmaal soms op zondag moet werken, ofwel dat het op voorhand wordt afgesproken (en deze werknemers dus eerst toestemming geven en dan niet komen opdagen) |
Citaat:
|
Citaat:
Is de zondag iets heiligs of zo misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie je wel duveltje dat denken voor andere mensen beter gaat dan voor u? |
Citaat:
|
Citaat:
Mogelijks zie je dat zo niet vanuit uw bed? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be