![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Daarvoor moet U bij de Bijzondere Belastings Inspektie zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo heet dat misdrijf, als ge lelijke dinges zegt over mensen, terwijl ge goed weet dat het niet waar is. |
Als ik de Belgische politieke geschiedenis op een rijtje zet, dan is mij één ding duidelijk:
Een figuur als Bart de Wever is uitzonderlijk (los van wat je politieke affiniteiten zijn) voor Vlaanderen, en hij is zijn tijd ver vooruit (qua maatstaven aan deze kant van de taalgrens). Daar staat tegenover dat een figuur als de zijne in Wallonië passé en gewoontjes is. Deze heisa is dus een kind van zijn tijd. Ik vermoed ook dat Waalse politici zichzelf in de vingers snijden door hun decennia lange strategie tegen de Vlaamse belangen. Wie te vaak een 'non' te horen krijgt, raakt gefrustreerd en wordt het beu. Dat impliceert rechtsere, radicalere en nationalistische reacties, die al met al des te sneller naar afscheuringsbewegingen zullen leiden, simpelweg omdat de dwarsliggerij der Walen niet meer gepikt wordt. Als van oudsher nu alles koek en ei was, dan zou Vlaanderen helemaal geen eigen staat willen vormen of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, we zien het; in Nederland hebben ze al vele maanden een nieuwe regering. een goed voorbeeld moet ik zeggen. |
CD&V heeft al aangegeven : Zet nu eindelijk de reglementen van het spel eens OP PAPIER gedomme,dan kunnen er wat handtekeningen bij......(en CD&V heeft heel goede redenen om dit te eisen)
Ik voel dat er iets mogelijk is...de bal ligt bijna voor het doel,de keeper is even gaan plassen,maar iemand is vergeten de penaltystip te kalken.... |
Citaat:
Of zoals Daerden het zou zeggen: 'aaah..c...c'est b-b bizarreeuuh hihihihi hips' Ik zou nu eigenlijk moeten vragen hoe het met dat fraudedossier Daerden is, maar laten we on topic blijven. |
Citaat:
Ik niet, u niet en die van het N-VA ook niet. Recentste bewijs is Danny Pieters die bij Phara de idiootste dingen mocht gaan verkondigen. Op TV nog wel. |
Citaat:
|
Henri moet toch ook eens iets kunnen zeggen over fraude in Vlaanderen, anders zijn het altijd maar artikels over frauderen in Wallonië!!
Laat hem ook eens zijn pleziertje!! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar bon, welke idiote dingen heeft hij dan gezegd? Graag enkele voorbeelden. |
Citaat:
Het ging onder andere over gepensioneerden die verschillende pensioenen gingen uitbetaald krijgen, maar heel hun leven evenveel gewerkt en bijgedragen hadden. Ze hadden doodgewoon de pech in het andere Gewest te wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Danny Pieters is een authoriteit op het vlak. NIEMAND in dit land weet meer over de sociale zekerheid als Danny Pieters. Hij kan misschien niet zo goed lullen zoals fraudeur VDB maar dat maakt hij maar dan goed door zijn kennis. Moest u het vergeten zijn http://www.dannypieters.be/publicaties.php Ik heb u reeds lang geleden aangeraden eens een boek van hem te lezen. Ik heb toen zelfs tips gegeven. Maar ik veronderstel dat u dat niet gedaan hebt anders zou u dergelijke onzin niet spuien. |
Citaat:
|
Citaat:
Als alles en iedereen bij N-VA van zulk hout gesneden is hou ik mijn hart vast..... |
Citaat:
Ik vergis mij natuurlijk niet. Ik heb dan ook al het een en ander gelezen van deze man die zelfs binnen Europa hoog aangeschreven staat. U van de andere kant doet niets anders dan losse flodders afschieten op deze man. Het wordt echt wel zielig. |
Citaat:
Toen Pieters net voor de verkiezingen koud werd gepakt door de VRT in samenspel met geldverbrander VDB had hij zo maar een kans om gigantisch te scoren maar hij liet zich als een kerstekind wegzetten door dat rode krapuul. Het zou bij God niet waar geweest zijn met de opperbuffel hoor... |
Citaat:
maar je begint in loopbaan ergens in BE en plotseling wijzigt men de spelregels tijdens de wedstrijd en blijk je op de ene helft te werken en in de andere te wonen en is dat misschien financieel nadelig. |
Citaat:
Onder professoren hé. Het is zoals bij kunstenaars; in die kringen durft men soms niet zeggen dat men de andere niet begrijpt; uit vrees om zelf voor een dommerik versleten te worden. |
Citaat:
Of is het zo dat ik nu al zeker ben van mijn pensioen als ik 65 ben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het zou oneerlijk zijn dat je 20 jaar betaalt en dat men dan zegt; het was om te lachen; we gaan dat systeem afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals reeds gezegd, in deze en de andere threads, er zijn reeds legio verschillen tussen de pensioenen in Belgie. Net zoals de lonen waar die pensioenen op berekend worden. Of de belastingen die op die lonen betaald worden. Wacht, laat me raden, gemeentebelastingen zijn 'onacceptabel', en de mensen die dat bedacht hebben zijn idioten? U bent over dit issue gewoon ontzettend onprincipieel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook cd-v Peeters zei: zet het eerst op papier en dan gaan we akkoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze partijen ontberen ruggegraat al hoewel de groenen zich wel makkelijk tot het pluche laten verleiden in hun utopisch denkbeelden. Wat is er nou onredelijk om zaken concreet vast te laten leggen? Vooral wanneer het om financien gaat? Vlaanderen zou wel zot zijn. Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven is dat hoe je tegen de vlamingen aan kijkt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be