![]() |
Citaat:
Als ik een communist ben dan ben jij een Non ...;-) deze zin van discobitch was echt wel goed gevonden . Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In plaats daarvan sturen we ze naar de kinderboerderij ...lekker onwetend houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Naar rotzooi .... ;-) |
Citaat:
We onthouden dan dat de Walen niet bestaan... |
Citaat:
Onthoud jij wat je wil Xena , :-D. |
Citaat:
Gelukkig dat de christelijke strekking van niks vies is,
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het woord alleen al. |
1 Bijlage(n)
De gehele voedselindustrie is rot, al slaat de vleesindustrie wel alles.
Bijlage 72799 http://www.google.be/search?q=we+fee...ed=0CCgQqwQwAg Leuke thread trouwens. Welkom op dit forum. |
Probeer maar eens 7 000 000 000 mensen te eten te geven.... dat doe je niet meer met het Jager-Verzamelaar concept, en ook niet met de meest primitieve landbouwmethodes, noch zonder goeie bewaartechieken.
|
Nee toch. We leren bij!
|
Citaat:
|
Ik zeg nergens iets dat zou impliceren dat we moeten terugkeren naar het jagen en verzamelen, wijsneus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of had U andere bedoelingen met uw bericht wat de "we feed the world" aanbrengt? |
Citaat:
Daarbij dient gerekend dat de modale mens het steeds maar moeilijker zal hebben en dat de beperkte vrijheid hem zal worden ontnomen. Caritas-Catolica en andere Ngo's klagen steen en been dat er in Africa nu al jaarlijks 20.000 zuigelingen de hongerdood sterven: 1 om de 5-6 seconden. Hoe komen ouders erbij, kinderen te baren welke geen enkele schijn van kans op een degelijk leven hebben? |
Citaat:
Daarbij dient gerekend dat de modale mens het steeds maar moeilijker zal hebben en dat de beperkte vrijheid hem zal worden ontnomen. Caritas-Catolica en andere Ngo's klagen steen en been dat er in Africa nu al jaarlijks 20.000 zuigelingen de hongerdood sterven: 1 om de 5-6 seconden. Hoe komen ouders erbij, kinderen te baren welke geen enkele schijn van kans op een degelijk leven hebben? |
Citaat:
x
|
x
|
x
|
Citaat:
x
|
x
|
[2
|
Citaat:
Keur ik dit goed? Nee natuurlijk niet. Is er iets aan te doen? Ja natuurlijk, we moeten proberen de mensen te helpen zodat hun kinderen overleven. |
Citaat:
Zo één project zou ook dringend in onze planetaire-moderne-kunstmatige-consumptie-samenleving moeten worden opgenomen. Zo te merken is dit echter niet voor 'direct', Reden te meer, dat de heersers over de Wereldeconomie er eigenlijk weinig belang bij hebben dat het arm wroedent gepeupel betere levenskansen zou krijgen. Niettemin is en blijft het idee goed, realistisch en eigenlijk ver van utopisch . |
Citaat:
En daar waar teveel mensen wonen gaat de biotoop toch kapot. Hoe bepaal je dat er teveel mensen zijn? Dan heb ik de vragen "hoe lang duurt het voor een menselijke drol is 'verdwenen' op antartica?" "Hoeveel mensen mogen er in een beekje zeiken en scheiten vooraleer de uitwerpselen de biotoop in het beekje veranderen". Citaat:
Citaat:
Enb dat systeem houdt zichzelf in stand. Nu hebben onze NGO's niet alleen 20 000 zuigelingen als posterkindjes om "ons" met schuldgevoelens te schoppen, maar geven de NGO's "ons" ook de mogelijkheid om onze schuldgevoelens af te kopen. Het lijkt de kerk wel, eerst alles wat plezant is tot zonde bestempelen, en dan de aflaten promoten. Citaat:
En wees blij dat mensen onder moeilijke omstandigheden nog willen kweken, anders had dat eerste groepje holbewoners collectief hun ballen eraf gehakt. En nu is er de rationalisatie "van mijn kinderen moeten voor mij zorgen in mijn toekomst". In het "decadente" westen is deze voorwaarde grotendeels weggevallen, door dingen zoals pensioen... En we zien het resultaat. We moeten verdorie geitenhoeders/noedelkneders/kamelenjockeys importeren om voor ons mensen te kweken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be