![]() |
Citaat:
Misschien in februari een kartel NVA-LDD... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vele rare wetten zijn niet (uitsluitend) op de rekening van de Sossen en de Groenen bij te schrijven, echt niet. Verder vind ik het helemaal niet zo verschrikkelijk slecht dat in een wagen of een trein ook remmen zijn voorzien. Ikzelf zou alleen aan hoge snelheid door de bocht willen vliegen of tegen een muur aanrijden als ik van plan was zelfmoord te plegen (quod non). |
Citaat:
Ik verkies journalisten als pakweg Günther Walraff om mij op de hoogte te houden van wat scheef loopt in mijn samenleving, journalisten die desnoods documenten stélen om 'duistere geheimen' publiek te kunnen maken. Dat bedoelde ik toen ik het had over 'bij de piraten in de leer gaan'. |
Citaat:
en ik geloof er zelf in dat na een splitsing links weer naar een deftig niveau kan gaan qua stemmen, verlost van het Belgicisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar doe gerust, ga binnen je partij dat kartel promoten, je hebt geen idee wat een plezier je mij daarmee zou doen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
"Ik zal het onthouden" :mrgreen: |
Citaat:
een beetje een politieke - want via democratische verkiezingen bewerkstelligde - nederlaag van de Belgicisten gaan vergelijken met de Holocaust, daar moet ge toch wel 'lef' voor hebben. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Als 'wij linkse kameraden' er niet in slagen zélf met voorstellen op de proppen te komen die de goedkeuring van een meerderheid van de stemgerechtigden kunnen wegdragen, is dat niet de schuld van onze rechtse vrienden, nietwaar? Ik pleit dan ook helemaal niet voor 'braaf zijn', en ik wil ook geen brokken ontvangen, noch van 'Beieren aan de Noordzee', noch van het 'Heilig Land der Vaad'ren'. Die brokken verzamel ik liever zélf, 'pre emptive' als het kan, 'post facto' als het moet. |
Citaat:
voor de rest was jouw vergelijking met de holocaust een dieptepunt van jouw bijdragen op dit forum. |
Citaat:
Op dit moment zijn er veel linkse flaminganten die op de N-VA stemmen, gewoon omdat ze geen links alternatief hebben. In een onafhankelijk Vlaanderen gaan die echt niet meer op een centrum-rechtse conservatieve partij stemmen hoor. Meer zelf, stel dat er nu een deftige staatshervorming komt met de N-VA (dromen mag hé), dan gaan veel linksen de volgende keer echt niet meer op de N-VA stemmen hoor. 1 keer tegen je principe stemmen, ok, maar nu ook niet gaan overdrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Milieuvriendelijk zijn is ASOCIAAL: - als je mensen via stookoliefonds gratis verwarming geeft, help je ze om de CO2 op te drijven. - als je armen via sociaal abonnement helpt om aan goedkope energie te geraken, help je ze terug op de CO2 op te drijven - als je armen helpt om in een huis te wonen die electrisch verwarmd wordt, help je ze terug om de CO2 op te drijven Dus je kunt geen groen linkse partij oprichten, links knuffelt groen gewoon voor de stemmen, was een marketingtruuk, maar in feite moet je groen economisch denken. - CO2 verminderen is economisch rendabel, want je verbruikt minder - armen moet je geen stookoliefonds geven, maar helpen hun stook probleem op te lossen - armen moet je geen sociaal tarief geven, maar leren minder energie te verbruiken - armen moet je niet laten wonen in huizen die electrisch verwarmd worden, maar laten wonen in zero energie woningen laten wonen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of misschien toch niet...
Vroeg of laat zullen politieke gaten opgevuld geraken en dat is nu al bezig, helaas zijn het belgicisten die er op springen. Een nieuwe hype van studentenacties is bezig, waarbij honderden samen klomen om met "ludieke acties" de nationale eenheid te promoten. Zie hun persbericht. Ik zie in de verste verte geen enkel soortgelijk initiatief vanuit Vlaamse middens. De reden wordt duidelijk in dat persbericht: dure studentenkoten en dure cursussen zijn voor de studenten echte problemen maar dat wordt straal genegeerd door de 'v' kringen. Het Belgicisme krijgt de wapens zo in de schoot geworpen. Het verhaal van de transfers naar Wallonië (klassieke en verreweg enig argument van de huidige generatie flaminganten) zal ook hopeloos voorbijgestreefd raken wanneer Belgique - én Vlaanderen - rechtstreeks onder curatele van de banksector en de ECB komt te staan en de bevolking ervoor mag opdraaien. De transfers naar BNP-Paribas en Suez zijn nu al enorm, geen leeuw die daar naar brult. Ik ben er vrij zeker van dat de aankomende economische miserie vooral door het Belgicisme gaat gerecupereerd worden, want van de Vlaamse Beweging komt geen enkel antwoord. Zolang de kleinburgerlijke Vlaamse Beweging niet uit de enggeestig economistische greep van VOKA en UNIZO ontsnapt en blijft zitten in het managers-separatisme zal ze de actualiteit tegen hebben. Dat N-VA volgende verkiezingen gaat winnen wordt volgens mij ook hoe langer hoe minder zeker, want die partij heeft helemaal geen inplanting in het brede middenveld. Het electoraal succes van De Wever is niet het succes van N-VA maar het falen van Belgique. Het strategisch inzicht (en daarmee de overlevingskansen) van Belgique is echter vele maal groter dan dat van de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs 'eigen-volk' daklozen worden letterlijk in de kou gelaten door het managersflamingantisme van vandaag:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...VSasielzoekers een zichzelf respecterende nationale volksbeweging zou onmiddellijk in actie schieten. De mensen en de middelen zijn er, maar de interesse blijkbaar niet... Ik begin toch ernstig te twijfelen aan de mogelijkheid dat deze Vlaamse Beweging ooit een sociale zou kunnen zijn hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volk word staat, maar dat volk bestaat precies niet. Enkel een verzameling brave burgertjes die toevallig op het zelfde stukske grond wonen. |
Citaat:
|
Als je alleen maar met zo'n achterlijk antwoord kan komen bewijs je mijn stelling. Het Vlaamse volk bestaat niet, enkel een verzameling egoïstische kleinburgertjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be