![]() |
Citaat:
Een basiskennis van statistiek en een beetje gezond verstand geeft je al tal van manieren om polls te manipuleren zodat het resultaat je past. |
Citaat:
http://www.rtbf.be/info/dossier/mise-au-point |
Slechts 10 % van de vlamingen voor de splitsing? Ach djezes ... dat kunnen ze toch niet menen ... :lol:
Achja, de puzzel past wel in elkaar : VRT + ultra-Belgicist Dave Sinardet = Belgische cocktail van leugens en betutteling ... |
Citaat:
|
Citaat:
Toch nog bedankt voor de moeite die u zich getroostte. Vriendelijke groet, djimi |
Citaat:
Sorry. ;-) |
Kan je ons aub een synopsis geven Djimi? Ik ben al ziek aan het worden (verkoudheid vermeod ik) en de vermoedelijk misselijkmakende reportage over hun ziekelijke obsessie van BDW kan ik dus missen.
|
Citaat:
"Meneer De Wever wil eigenlijk helemaal géén akkoord!" ;-) |
Niemand had het over het feit dat zijn familie door het slijk werd gehaald om Dewever zelf te treffen. Toen ze het erover hadden dat het eigenlijk niet kon een graf te tonen en over doden te oordelen. Dáárom schreef Bart die column, maar daarover hadden ze het niet.
Het zal zondag waarschijnlijk weeral over Dewever gaan zondag in MaP, nu als opstapje dat hij geen akkoord wou met Geybels. Dewever incontournable? Plutôt inaccordadble ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was waarschijnlijk in een opwelling ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
--
|
Citaat:
Le Soir is tijdens WO2 blijven werken onder voogdij van de bezetter en was dus een collaborerende krant, punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg BWarrior, hoe zit het, weten we al meer over die fameuze 140 jaar democratisch unitarisme?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be