![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom bestaat deze thread eigenlijk nog?
Perfect voorbeeld van opzettelijke misleiding. |
Wat een valse poll.
|
Citaat:
|
Belachelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De regionale parlementen (VL + WAL) blijven onveranderd bevoegd voor alles wat 'regionale' materie is. Het statuut van Brussel als Hoofdstad impliceert sowieso dat het nationale parlement, waar de VL een meerderheid zouden hebben die iets groter zou zijn dan de huidige, daar een dikke vinger in de pap te brokken zou hebben. Het Hoofdstedelijk Gewest mag wat mij betreft met onmiddellijke ingang worden afgeschaft. Het wordt m.i. dringend tijd dat 'de Vlamingen' hun demografische meerderheid in dit land onbeschaamd DURVEN 'verzilveren'. Franstalige omzeilingsmaneuvers moeten wettelijk verboden worden, en waar en wanneer ze ook voorkomen bestraft. De Franstaligen moeten eveneens hun demografische minderheidspositie in dit land DURVEN innemen. Het is geen schande tot een minderheid te behoren. |
De vraag in de titel en de vraag in de peiling zijn totaal omgekeerd geformuleerd. Dit is waardeloos. Slotje.
|
Citaat:
(dacht dat de vraag was 'heeft u spijt van uw stem voor N-VA ?) |
Citaat:
Het zou goed zijn, moesten ze eendrachtig s�*menwerken !!! :evil::x:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook mijn trots, nietwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook is de enquête waardeloos omdat ze tegenstanders van de N-VA in de verleiding brengt, de teleurgestelde N-VA'er uit te hangen. |
Citaat:
Ik ben dus in de gegeven omstandigheden alleen al om die reden voor de N-VA: die vinden tenminste dat een gegeven woord een gegeven woord moet zijn en een grondwet die op gesloten akkoorden berust des te meer moet worden nageleefd. Ik heb nog nooit voor hen gestemd, dus, maar zal dat de volgende keer wel doen, een vraag die in de enquête ontbreekt overigens: wie deed het niet en zal het nu wel doen? Slotsom: waardeloze enquête hierboven. |
Citaat:
|
Voila, net een telefoniste aan de lijn gehad om een poll af te nemen.
Het Franstalige meisje kon perfect Nederlands, maar misschien zegt het wel feit dat ze de namen van de Vlaamse politici verkeerd uitspreekt veel over het gebrek aan kennis over wat in politiek Vlaanderen leeft. |
Zijn er eigenlijk N-VA-stemmers die voor N-VA stemmen omwille van hun programma?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht écht niet dat de verantwoordelijken voor het beleid van de "état belgo-flamand" zichzelf en/of 'hun' land op de lijst van internationale paria's willen zien prijken. Die door u gegeven voorbeelden lijken mij dan ook dermate van de pot gerukt dat ik er maar beter aan doe daar niet dieper op in te gaan, me dunkt. |
Citaat:
|
hoe lang gaat het duren vooraleer rosse mensen faciliteiten gaan opeisen?
only in belgium |
Citaat:
|
Citaat:
We gaan dus voor één kieskring met bescherming voor de minderheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eén 'nationale' kieskring voor het 'nationale' parlement dat enkel bevoegd is voor 'nationaal' gebleven materie, mét een aan internationale normen beantwoordende bescherming voor de minderheden, en zonder enige privileges voor wie dan ook. Ik heb nu zelf ook een vraag: wie zijn 'we'? |
Citaat:
|
Citaat:
We : Ik dacht dat jij voor één kieskring met bescherming van de minderheden te vinden was; en ik ben er voor te vinden. |
Citaat:
Het gaat om wetten op maat van die meerderheid. |
Citaat:
2) Gaan 'wij' dan een partij oprichten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat de bevoegdheden niet altijd op het juiste niveau (bestuurseenheid) zitten. 2 Ik ben niet aan 1 thema partijen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be