![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je in termen van realisatie van het N-VA programma, of alleen al maar van de Vlaamse eisenbundel, denkt, dan heb je wel een punt. Maar de evolutie die De Wever in de geesten van de doorsnee Vlaming tot stand gebracht heeft, is immens en van onschatbare waarde. Ik denk dat dat eerst nodig was, alvorens er echte concrete verwezenlijkingen in de staatsstructuren kunnen komen. |
De BUB haalt na tien jaar nog steeds 0,03 pct van de stemmen. Als het Brabants Belang ooit 0,5 pct haalt, zullen we eens praten, goed? Tot dan is dat voor mij niet meer dan het fantasme van één of andere gefrustreerde Belgicist.
|
Citaat:
vandaar ook mijn opmerking http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=95 denk dat je daar ook niet op reageerde ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het zijspoor te begraven
Uit de Van Dale
Acta est fabula(Lat.), het spel is afgelopen. Met deze woorden werd in Romeinse schouwburgen het einde van een voorstelling bekendgemaakt; keizer Augustus zou ze op zijn sterfbed gesproken hebben (Suetonius, Augustus 99 geeft echter als zijn laatste woorden: dote oton (Grieks), d.i. zoveel als plaudite, applaudisseren maar!). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, hoeveel percent denkt u bij de komende verkiezingen te halen? Dat is uiteindelijk de enige norm om te bepalen of ik hier mijn tijd nog wil aan verspillen of niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U moet begrijpen dat ik met nogal ambigue gedachten rondloop dezer dagen, te weten dat ik mij (samen met vele VB'ers al dan niet hun stem verlenend aan de NVA) voel als een frontzwijn dat vuil en vermoeid, na een twintig jaren lange loopgravenoorlog, ligt te wachten op de strathegische beslissingen die boven mijn hoofd worden genomen... Was het Von Clauzewitz die schreef dat oorlog het logische verlengstuk was van politiek? Zeker weet ik dat het Robespierre was die schreef dat elke revolutie zijn kinderen opeet... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Panta rhei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat die onbenullen nu al 4 maanden onderhandelen (eigenlijk over niets anders dan die fameuze 12 miljard €) dat ik op droog brood zal vallen. Ik ben daar tamelijk gerust in. Jij blijkbaar niet ? :? :| :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang die blijft draaien, gaat het... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrij naar Winstonneke: "If this dream of ours is to end at last, let it end only when each of us lies choking in his own blood upon the ground.” |
Citaat:
|
Citaat:
En vermits in dit land ALLES communautair is .... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be