Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Bestuurder negeert bevelen vrouwelijke agent. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146722)

CyberpunX 21 november 2010 05:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115253)
Dan ken jij geen moslims. :roll:

+1

pibo® 21 november 2010 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115274)
Neen, mijn nonkel is een diepgelovige moslim, overigens ook een grote hondenliefhebber. Past dat niet in je plaatje soms?

tja , ik ben paardenliefhebber ! echt lekkere steak dat die hebben !

rookie 21 november 2010 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115274)
Neen, mijn nonkel is een diepgelovige moslim, overigens ook een grote hondenliefhebber. Past dat niet in je plaatje soms?

en mijn kat denkt dat ze een koe is, daarom dat we ze onder de kachel melken :roll:
even zinnig als uw opmerking

circe 21 november 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 5115594)
Maar zij werd waarschijnlijk wel verplicht afvallig te worden en zich te bekeren?

neenee, de muzelmannen mogen trouwen met de "vrouwen van het boek".
Reden: die vrouwen moeten toch onderdanig zijn en luisteren naar de man. Hun kinderen zijn uiteraard muzelkinderen.

Andersom: muzelvrouwtjes die huwen met niet-muzelmensen d�*t kan niet. Is een grote NONO!
Maar daar hoor je geen politiek correcte haan over kraaien natuurlijk! Laat staan dat er politiek correct gesubsidieerde filmpkes over gemaakt worden! Neenee, dat zijn énkel vlaamse hoerige meisjes die dan toch met diene turk mogen trouwen, joepiejee!

Nu nog een filmpke over een turks meisje dat met een vlaamse schoonzoon naar huis komt...

Citaat:

"Nicolas en Ebru vormden een droomkoppel. In het begin werd hun relatie bij de familie van het meisje niet op echt gejuich onthaald, maar dat zou intussen veranderd zijn', vertelt ze aan een krant van Corelio. "Bij Nicolas thuis werd Ebru dan weer van meet af aan met open armen ontvangen.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ns-cruise.aspx

We zullen maar hopen dat het effectief om drie moorden gaat omwille van de auto en niet omwille van de eer zeker?

circe 21 november 2010 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115242)
Handen schudden is een andere zaak. Als ik u geen hand wil geven of geen kus dan is dat mijn zaak. Maar daar gaat het niet over. Het gaat over die onnozele uitspraak 'ongelovigen zijn honden'. Voor mij bent u geen hond maar wel een medemens. Jullie kunnen gewoon enorm goed overdrijven. Ik ken geen enkele moslim die u als een hond beschouwt.

Volgens uw profeet zijn ongelovigen wel apen en varkens hoor. Beter je boekse leren.

En als u mij geen hand wenst te geven, dan ben je gewoon een onbeleefde geit! Hier in deze regionen geven mensen elkaar uit beleefdheid een hand. Een hand weigeren is een teken van disrespect en vernedering.

Ik weet dat moslims vrouwen niet mogen aanraken (handenschudden) omdat die onrein zijn en ze zich dan opnieuw moeten gaan wassen als ze willen bidden, dus ga ik moslims het leven gemakkelijk maken: ik gun ze geen blik en ik WEIGER hen een hand te geven! Nu gij!

Carnivore 21 november 2010 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5115936)
Reden: die vrouwen moeten toch onderdanig zijn en luisteren naar de man. Hun kinderen zijn uiteraard muzelkinderen.

Andersom: muzelvrouwtjes die huwen met niet-muzelmensen d�*t kan niet. Is een grote NONO!
Maar daar hoor je geen politiek correcte haan over kraaien natuurlijk! Laat staan dat er politiek correct gesubsidieerde filmpkes over gemaakt worden! Neenee, dat zijn énkel vlaamse hoerige meisjes die dan toch met diene turk mogen trouwen, joepiejee!

Nu nog een filmpke over een turks meisje dat met een vlaamse schoonzoon naar huis komt...

We zullen maar hopen dat het effectief om drie moorden gaat omwille van de auto en niet omwille van de eer zeker?

Lijkt nogal sterk op Hitler zijn redenering, die stelt dat duitse mannen /soldaten gerust untermenschen mogen vogelen/bevruchten. Wat die kinderen zijn dan 1/2de duitser.
Duitse vrouwen mochten zich echter enkel door ariers laten bevruchten, kwestie van de bloedlijn zuiver te houden.

Lees, als je het nog ergens kan vinden, "Mein Kampf" er maar eens op na.

artisjok 21 november 2010 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115253)
Dan ken jij geen moslims. :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5115650)
+1

Jij wel?
Dan kan jij misschien antwoorden.
Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden?

Want grimbergen is daar nog altijd over aan het nadenken.

artisjok 21 november 2010 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5115946)
Volgens uw profeet zijn ongelovigen wel apen en varkens hoor. Beter je boekse leren.

En als u mij geen hand wenst te geven, dan ben je gewoon een onbeleefde ...! Hier in deze regionen geven mensen elkaar uit beleefdheid een hand. Een hand weigeren is een teken van disrespect en vernedering.

Ik weet dat moslims vrouwen niet mogen aanraken (handenschudden) omdat die onrein zijn en ze zich dan opnieuw moeten gaan wassen als ze willen bidden, dus ga ik moslims het leven gemakkelijk maken: ik gun ze geen blik en ik WEIGER hen een hand te geven! Nu gij!

Dat kan best dat er zoiets in de Koran staat; maar wat telt is wat moslims denken.

Geen enkele moslim heeft mij ooit behandeld alsof ik een varken of een aap ben.
Geen enkele moslim heeft ooit geweigerd om mij een hand te geven.

Me dunkt dat jij geen benul hebt van wat moslims denken.
Ken jij ook maar én moslim persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik.
Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden?

p.s. Je overtreedt het forumreglement door :
schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)

circe 21 november 2010 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5115970)
Dat kan best dat er zoiets in de Koran staat; maar wat telt is wat moslims denken.

p.s. Je overtreedt het forumreglement door :
schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)

Ik scheld niet. ik gebruik de voorwaardelijke wijs: "ALS"

In een draad over ongelovige honden, varkens en apen, past het feit dat iemand als "onbeleefde geit" wordt neergezet ALS die iemand weigert een hand te geven. ALS.

den dinges 21 november 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samuray (Bericht 5115625)
Die kerel is wel consequent, elke vrouw afwijzen.

Maar in ieder geval is het waarschijnlijk de domste gedrag waarvan ik ooit van heb gehoord. Een idiote sukkel.

Het zo erg tegen vrouwen hebben ? Verdoken homoseksualiteit ? Overdreven machogedrag is daar soms een symptoom van.

den dinges 21 november 2010 11:19

Citaat:

Zo nen Johny met pet achterstevoren , tuning-rijdende discotheek, vol tatouages en altijd zat of onderweg.:lol:

Klarekijk 21 november 2010 11:23

En dat we aan zo'n gasten noch kosten moeten maken om dat te verhoren en eten te geven in de gevangenis . beter horizontaal stapelen in een cel dan kunnen er meer in .

den dinges 21 november 2010 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5115946)

En als u mij geen hand wenst te geven, dan ben je gewoon een onbeleefde geit! Hier in deze regionen geven mensen elkaar uit beleefdheid een hand. Een hand weigeren is een teken van disrespect en vernedering.

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115267)
Getverr, wat een vuil beest. Als da beest me aanraakt moet ik mn woedoe opnieuw doen of mijn gebed is niet geldig.

Ik zie hier enige verontrustende gelijkenissen...8O

den dinges 21 november 2010 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 5115952)
Lijkt nogal sterk op Hitler zijn redenering, die stelt dat duitse mannen /soldaten gerust untermenschen mogen vogelen/bevruchten. Wat die kinderen zijn dan 1/2de duitser.
Duitse vrouwen mochten zich echter enkel door ariers laten bevruchten, kwestie van de bloedlijn zuiver te houden.

Lees, als je het nog ergens kan vinden, "Mein Kampf" er maar eens op na.

Klopt als een bus. " Volksdeutscher " ( = halve Duitsers ) kregen in de bezette gebieden zo een midden-status, ze waren wat meer waard als de plaatselijke autochtonen, en mochten kapo, of ploegbaas spelen voor de bloedzuivere Duitsers...

circe 21 november 2010 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5116031)
Ik zie hier enige verontrustende gelijkenissen...8O

ik denk dat suikerspin een beetje aan wishful thinking doet: het zijn namelijk ENKEL DE VROUWEN die onrein zijn, nooit de mannetjes!

Maar laat ze maar in het gedacht hoor, het doet geen pijn.

alice 21 november 2010 12:44

Citaat:

Nee toch...ik hoop ook dat die mensen niet uit racistische overwegingen vermoord werden!

alice 21 november 2010 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5115981)
Ik scheld niet. ik gebruik de voorwaardelijke wijs: "ALS"

In een draad over ongelovige honden, varkens en apen, past het feit dat iemand als "onbeleefde geit" wordt neergezet ALS die iemand weigert een hand te geven. ALS.

Nou ja, onze Arti heeft dan nog niet veel met moslims te maken gehad!
Want ik maakte persoonlijk wel mee dat een snotneus in een jurk me ging uitleggen dat ik geen hand kreeg omdat ik mogelijk " onrein" was!
Maar ik Kortrijk, centrum van de wereld blijkbaar maakte Arti dat niet mee en dus weet zij " wat moslims denken?"

circe 21 november 2010 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5116180)
Nee toch...ik hoop ook dat die mensen niet uit racistische overwegingen vermoord werden!

drie moorden voor een stomme auto? er zijn voldoende vragen bij.

Rapture 21 november 2010 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5115268)
Bijna volledig mee akkoord.

Van waar komt dit gevoel? Wat heeft dit gevoel opgewekt? Heb je dikwijls zo'n gevoelens?

Waarom zou de kaart van het racisme trekken walgelijk zijn? Vind je racisme walgelijk? Dat je er me van beschuldigd de kaart van het racisme te trekken, geeft mij dan weer de indruk dat je de tekst wel begreep.

De titel die je bedacht voor je post "Het hoogtepunt van niet integratie bij moslims." is een schoolvoorbeeld van inherentisme.
Je doet alsof het niet gehoorzamen aan een vrouw; eigen is aan moslims.

Ik heb vaak de indruk dat gij niet gelooft in bepaalde wetenschappen zoals "sociologie" en "antropologie". Doch dit even terzijde.

Rapture 21 november 2010 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5116186)
Want ik maakte persoonlijk wel mee dat een snotneus in een jurk me ging uitleggen dat ik geen hand kreeg omdat ik mogelijk " onrein" was!
Maar ik Kortrijk, centrum van de wereld blijkbaar maakte Arti dat niet mee en dus weet zij " wat moslims denken?"

Tut tut, dat was een individu dat enkel zijn individuele overtuigingen duidelijk maakt. Godsdienst en cultuur staan hier volledig buiten.

alice 21 november 2010 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 5116196)
Tut tut, dat was een individu dat enkel zijn individuele overtuigingen duidelijk maakt. Godsdienst en cultuur staan hier volledig buiten.

Nou volgens die jongen en bijbehorende organisatie niet hoor, voor hen is dit ware islam zonder culturele invloeden.

suqar_7loe 21 november 2010 12:59

Citaat:

Dat was een jood, slimme.

En ik heb het u al eens gezegd: liegen is niet kosher.

alice 21 november 2010 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5116215)
Dat was een jood, slimme.

En ik heb het u al eens gezegd: liegen is niet kosher.

Nee lieverd, een moslim maar liegen mag blijkbaar wel wanneer je tot die club behoort!;-)

suqar_7loe 21 november 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5116219)
Nee lieverd, een moslim maar liegen mag blijkbaar wel wanneer je tot die club behoort!;-)

De salaficlub JVI bedoel je. Wees gerust dat zijn nu softies geworden, nl. De middenweg.

Ondanks dat jij goed kan liegen en die mannen nooit zouden zeggen dat u onrein bent (aangezien dat niet de reden is waarom bepaalden een hand weigeren) snap ik dat ze mensen als jou een hand weigeren te geven. Ik zou wel wat meer weigeren.

Wisord 21 november 2010 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5113415)
Hem een week in een huis met heel autoritaire vrouwen doen samenwonen waar hij moet afwassen, kuisen en koken. Zal hem leren :x

Lol .... goeike .:-D

artisjok 21 november 2010 13:30

Citaat:

Waaruit besluit jij dat ik nog niet veel met moslims te maken heb gehad?
Buiten Kortrijk maakte ik dit ook nog niet mee.

circe 21 november 2010 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5116233)
De salaficlub JVI bedoel je. Wees gerust dat zijn nu softies geworden, nl. De middenweg.

Ondanks dat jij goed kan liegen en die mannen nooit zouden zeggen dat u onrein bent (aangezien dat niet de reden is waarom bepaalden een hand weigeren) snap ik dat ze mensen als jou een hand weigeren te geven. Ik zou wel wat meer weigeren.

Ik zei het al, je moet je eigen boekske toch eens wat beter lezen hoor:

Citaat:

4: 43. O, gij die gelooft, komt niet tot het gebed als gij bedwelmd zijt; totdat gij weet wat gij zegt, noch, wanneer gij onrein zijt tot gij u hebt gebaad, tenzij gij onderweg zijt. En indien gij ziek zijt, of op reis, of een uwer van de afzondering komt, of gij hebt vrouwen aangeraakt en gij vindt geen water, neemt dan uw toevlucht tot zuivere aarde en veegt er uw gezicht en handen mee af. Waarlijk, Allah is Inschikkelijk, Vergevensgezind.
Het gaat dus enkel over het aanraken van die smerige vrouwmensen, en dan is het nog properder om hun handen en gezicht met zand af te kuisen dan te gaan bidden terwijl die onreine vrouwen hen bezoedeld hebben.

allez, en nu als penitentie drie weesgegroetjes omdat ge uw eigen heilig boekske niet kent.

Xenophon 21 november 2010 14:30

Tegen circe gaat het precies niet zo vlot wat? Sugar?

artisjok 21 november 2010 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5116386)
Tegen circe gaat het precies niet zo vlot wat? Sugar?

Zou jij nog willen discussiëren tegen iemand die het forumreglement overtreedt en amper een post kan neerschrijven zonder schelden.

Circe is nog aan het zoeken naar een repliek op :

circe 21 november 2010 14:39

Z'is ineens weg hé! Vast uitleg gaan vragen aan de imam!

CyberpunX 21 november 2010 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5115970)

Ben je een vrouw? Indien niet kan je niet oordelen over dit punt. En wie beschouw ik als moslim? Diegene die beweert onderhevig te zijn aan Mo. Zelfs al wil ik de andere kant zien of geloven, ik kan niet zomaar ervaringen aan de kant schuiven. En jammer genoeg wegen de negatieve ervaringen zwaarder door, zowel qua zwaarte als frequentie.

Rapture 21 november 2010 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5116206)
Nou volgens die jongen en bijbehorende organisatie niet hoor, voor hen is dit ware islam zonder culturele invloeden.

dat was gewoon een reply in artisjok-modus :)

Rapture 21 november 2010 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5116458)
Ben je een vrouw? Indien niet kan je niet oordelen over dit punt. En wie beschouw ik als moslim? Diegene die beweert onderhevig te zijn aan Mo. Zelfs al wil ik de andere kant zien of geloven, ik kan niet zomaar ervaringen aan de kant schuiven. En jammer genoeg wegen de negatieve ervaringen zwaarder door, zowel qua zwaarte als frequentie.

Ja, tis een vrouwtje (zoals prins Filip het zo bloemrijk kan zeggen).

artisjok 21 november 2010 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5116458)

Ja ik ben een vrouw, en kan dus wel oordelen over dit punt.

circe 21 november 2010 15:07

In Kortrijk hebben ze blijkbaar nog nooit over de handenschudweigeraar gehoord:

Citaat:

Donderdagavond zat Mohammed Faizel Ali aan tafel bij Pauw & Witteman. Faizel Ali, de vrouwenhandenweigeraar, mocht daar vertellen hoe het nou zit met dat handen schudden. Het is heel simpel, in de Koran staat dat er kuisheidsregels zijn. In de Soenna staat dat je geen erogene zones mag aanraken. Maar ja, wat zijn nou erogene zones? Mohammed, een rechtenstudent, pakte de medische encyclopedie en zocht daarin op wat erogene zones zijn. Volgens het naslagwerk van Faizel Ali heeft de vrouw negen (9!) erogene zones. Waaronder de hand. Dus, omdat de medische encyclopedie het zegt (en niet de Koran of de Soenna zoals hij zelf zegt) geeft hij vrouwen geen hand. Ze zouden eens opgewonden kunnen raken.

Mohammed Faizel Ali kwam vorige maand in het nieuws omdat hij was afgewezen bij een sollicitatie voor klantmanager bij de gemeente Rotterdam. De Commissie Gelijke Behandelingen heeft nu bepaald dat de gemeente Rotterdam de man onheus heeft bejegend.
http://www.gemistekansen.nl/wordpress/?p=237

artisjok 21 november 2010 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5116493)
In Kortrijk hebben ze blijkbaar nog nooit over de handenschudweigeraar gehoord:

http://www.gemistekansen.nl/wordpress/?p=237

In Antwerpen hebben ze soms moeite om te lezen wat er wel staat.

Ken jij ook maar één moslim persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik.

circe 21 november 2010 15:19

Dat kan best dat er zoiets in Mein Kampf staat; maar wat telt is wat neo-nazis denken.

Geen enkele neo-nazi heeft mij ooit behandeld alsof ik een untermensch ben.
Geen enkele neo-nazi heeft ooit geëist dat ik de Hitler groet bracht.

Me dunkt dat jij geen benul hebt van wat neo nazis denken.
Ken jij ook maar één neo-nazi persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik.
Wie is voor jou een neo-nazi? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als neo-nazi beschouwd te worden?

-------------
Loopt lekker zo! kunnen we blijven kopieren.

grimbergen 21 november 2010 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5116242)
Lol .... goeike .:-D

Vind je dat grappig? :roll: Men echtgenote steunt een opvang tehuis. Dat zit daar vol met moslimas die slaag kregen. Doodsbang zijn die vrouwkes dat ze de kogel of het mes gaan krijgen van hun partner in gedwongen moslimhuwelijk.

artisjok 21 november 2010 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5116517)
Dat kan best dat er zoiets in Mein Kampf staat; maar wat telt is wat neo-nazis denken.

Ken jij ook maar één neo-nazi persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik.
Wie is voor jou een neo-nazi? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als neo-nazi beschouwd te worden?

-------------

Waarom antwoord je niet op mijn post en op wat ik vraag?
Zit je alweer blok?

filosoof 21 november 2010 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5116517)

-------------

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be