![]() |
Citaat:
|
Citaat:
in mijn vorige posts heb ik dat ook gezegd, maar met de gedachtengang van de Franstalige partijen erbij. dus nogmaals: kan jij wel begrijpend lezen beste BWarrior? of moeten we hier alles met de paplepel erin gieten opdat je het begrijpt? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
dat was zo in 1830, dat is zo in 2010-2011. |
Hoe staat het met dat "akkoord"? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
C'est reporté. De nouveau. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan niet zomaar doen alsof je niks meer te maken wil hebben met belgie. Zelfs al verklaar je onafhakelijkheid, dan nog moet je odnerhandelen met belgie (=wallonie en brussel) En je hebt jezelf eventjes in internationaal en nationaal limbo gezet. Zowat de slechte beslissing die vlaanderen kan nemen. |
Citaat:
|
Recent zag ik in P&W Dhr. Maxime uitleggen hoe hij het "onmogelijke" akkoord tussen CDA, VVD en PVV wist te realizeren. Naturalizeer die man tot belg en maak hem eerste minister van de federale belgische overheid (met dubbele nationaliteit !) die post moet gezien de inhoudsverlaging vban dat ambt normaal te kombineren zijn met het premierschap van NL (die paar restbevoegdheden - zals we dagdagelijks meemaken regeert de vlaamse, walse en brusselse regering met strakke hand en grote roergangers).
Goed nieuws voor de hashgebruikers in het belgische deel van de agglomeratie Maastricht: door de unie die dan logischerwijze een hechter staatsverband is dan de Benelux (afschaffen van dubbele nationaliteit NL/B, invoeren van één enkele nationaliteit) zullen ze aanspraak kunnen maken op een "verbruikerspas" en dus nog steeds aan hun gerief komen ! In één trek wordt dhr Maxime Verhaegen ook nog de redder van de CD&V ! |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan Di Rupo premier worden van de "sociaal bloedbad" regering terwijl het de Walen verschrikkelijk pijn gaat doen en hun duidelijk zal verarmen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ohnee, wacht, zo simpel is het niet. Er is evenveel te verkrijgen alleen is het een beetje duurder. Maar vermits men de benzine uitspaart om naar Nederland te rijden blijft het allemaal zowat hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie krijgt er dan zo'n pasje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, die mensen moeten ook huishuur betalen dus die zullen tevreden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken mensen die dertig en bijna veertig jaar wiet roken/gebruiken. Gebruiken zeg ik want iemand van die mensen die rookt niet. Alleszins, dat zijn mensen met vast werk, die hebben helemaal geen miserie of onheil. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het mensen naar heroine doet grijpen dan zou het dat bij iedereen doen nietwaar? Je kan evengoed zeggen, drink geen bier want dan ga je sterke drank gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders zouden we in het straatbeeld een massa uitgemergelde heroine verslaafden zien vermits honderdduizenden mensen wiet gebruiken. Trouwens, ikzelf gebruikte coke en speed lang voor ik mijn eerste joint rookte. We zouden dan daaruit kunnen besluiten dat harddruggebruik een opstap is voor softdrugs te gaan gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik niet besefte met wat ik bezig was. |
Citaat:
het enige wat ik u en andere belgicisten zie doen is continue pleiten voor een verenigd België terwijl ALLES rondom u heen duidelijk aantoont dat dit niet mogelijk is. Uw unitair belgië, of een compleet federaal belgië zal niet meer mogelijk zijn, zowel vanuit Vlaamse, als Waalse als Brusselse kant. Dus ofwel decentraliseert u meer, ofwel heft u belgië op... Door elke verandering (staatshervorming) tegen te gaan, zorgt u in feite OOK voor de teloorgang van het land waar u zo van houdt. |
Citaat:
Raar he. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij leverde een emmer , aceton en een darm van ne meter. Een geluk voor Brussel dat we beiden alergisch waren voor aceton. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be