Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph
(Bericht 5174849)
Dat is wat ikzelf ook zei, ja, en ik vermeldde erbij dat het hier daarom niet zo moet verlopen. Ik illustreer enkel dat 'de geciviliseerde westerlingen' het ook al bont hebben gemaakt om een beter leven te verkrijgen.
|
Waarom moet het hier nu niet zo verlopen, terwijl we weten dat grootschalige volksplantingen altijd fout afgelopen zijn? Waarom is dat nu dan niet het geval? Ik zie, en velen met mij, nochthans alle tekenen dat het heel hard de foute kant aan het opgaan is.
En wat de gecivileerde westerlingen in het verleden al dan niet gedaan hebben, is van nul en generlei belang in deze discussie hier en nu. Die gaat over iets heel anders. Ik word zo strontziek altijd van die
selfhating linksmensen die altijd weer menen te moeten afkomen met irrelevante emo-argumenten als "ja, maar wij vroeger", "ja maar de katholieke kerk/christenen vroeger" met als doel de focus van de discussie verleggen en mensen een slecht geweten aan proberen te praten. We hebben het over het hier en nu, en emo-argumenten pakken niet.
Citaat:
(Bericht 5174849)
Een georchestreerde vloedgolf? Voor zover ik weet, gaat het hier om een proces dat al meer dan zes decennia geleidelijk aan de gang is hoor.
|
Een georchestreerde vloedgolf ja. Dat heeft u heel goed gelezen. En dat proces is inderdaad al decennia lang aan de gang. Daarom zit een land als Nederland, met een bevolking van 16 miljoen, vandaag de dag met zo'n 2 miljoen niet-westerse allochtonen opgescheept, oftewel zo'n 12,5% van de bevolking. Daar waar het 50 jaar geleden enkele tienduizenden betrof (naar hier gekomen na de onafhankelijkheid van Indonesië) op een bevolking van zo'n 10 miljoen. Over de westerse allochtonen in Nederland heb ik het dan verder niet eens.
Nederland staat wat dat betreft niet alleen. Alle landen van West- en Noord-Europa hebben daarmee te kampen. Óók de landen die nooit koloniën hebben gehad zoals de Scandinavische landen, Zwitserland en Oostenrijk. Denkt u dat zo'n grootschalige instroom van vreemdelingen zonder overkoepelende organisatie kan gebeuren? Dat het allemaal arme sloebers waren die ongeveer tegelijkertijd het idee kregen om naar hier te komen? Of zou er iets meer achter kunnen steken wellicht?
Citaat:
(Bericht 5174849)
Geloof je eerlijk, la main sur le coeur, dat grote moslimleiders golven mensen hierheen sturen om onze naties te destabiliseren en te vernietigen? Een mens zou nog gaan geloven dat je trauma's hebt opgelopen na contact met een niet-kaukasisch individu.
|
Ik heb het anders nergens over moslimleiders gehad. Geen idee waar u dat vandaan haalt. Maar nu u het er toch over hebt, gaarne uw aandacht voor het volgende:
De EU en voorloper, de EG, hebben al begin jaren '70, zo ten tijde van de oliecrisis en vlak daarna, allerlei verdragen afgesloten met de Arabische wereld. De meeste van die verdragen zijn bij het grote publiek nagenoeg onbekend, hetgeen ook de bedoeling was, aangezien de bevolking anders wel eens in opstand had kunnen komen. Maar de strekking van al die verdragen kwam op het volgende neer: Olie voor immigratie. In ruil voor een vaste toevoer van olie, waar Europa zo afhankelijk van was, en nog steeds is helaas, zou Europa geen strobreed in de weg leggen voor immigratie vanuit de moslimwereld. Integendeel, Europa zou dit moeten faciliteren en laten prioriteren. Tevens verplichtte Europa zich tot 'interculturele dialogen' met de moslimwereld, alsook tot de oprichting en subsidiëring van centra die 'informatie over de islam' dienen te verspreiden.
Intussen was men achter de schermen in Brussel en Straatsburg al heel druk doende met het voorbereiden van een Europese superstaat, waarin uiteindelijk alle Europese landen in op zouden gaan. De huidige EU is al een aardig eind op weg wat dat betreft. Toen kwam die oliecrisis dus, en besloten de grapjassen in Brussel (de Europese elites) om het nog grootser aan te pakken en meteen ook de moslimwereld voor een groot deel (geheel Noord-Afrika en een aanzienlijk deel van het Midden-Oosten) erbij te betrekken. Er werden dus ook tal van associatieverdragen met die landen gesloten. Ook dit plan zou onvermijdelijk bij de Europese bevolkingen op enorme weerstand hebben gestuit als het toen meteen bekend gemaakt was. De Europese elites wisten en weten namelijk heel goed dat nationale identiteiten zeer moeilijk zomaar kapot te maken of om te buigen zijn ten voordele van een 'Europese identiteit', dus die massa-immigratie uit de moslimlanden kwam ze heel goed uit. Dat kon namelijk meteen als breekijzer dienen om die Europese identiteiten kapot te maken.
Hetgeen ons tot de Frankfurter Schule brengt, u niet geheel onbekend aangezien u die onlangs zelf al aanhaalde. De Frankfurter Schule, een bende neomarxisten en cultuurrelativisten, met een hekel aan de traditionele westerse maatschappijen, hadden inmiddels op eigen kracht al een doctrine ontwikkeld die daar een eind aan zou moeten maken: het muliculturalisme. Dit kwam de hoge heren van de toenmalige EG, thans EU, bijzonder goed uit. Zo konden ze namelijk die massa-immigratie een ideologische legimatie geven.
Kortom: de EU-elites, de elites van de Arabische landen en de neomarxisten vonden al snel uit dat ze dezelfde belangen hadden en zijn aldus gaan samenwerken. En doen dat nog altijd, ieder vanuit zijn eigen invalshoek, waarbij we kunnen aantekenen dat het lot van de gewone mensen in Europa, zowel autochtoon als allochtoon, de meeste van de centrale acteurs in dit drama geen lor kan schelen. Het gaat om macht voor de elites; voor zowel de elites van de neomarxistische Frankfurter Schule, de elites van de Arabische landen als de elites van de EU. De gewone Europeanen wordt hun moeizaam verworven vrijheden stukje bij beetje afgepakt, en de moslims in Europa hebben die vrijheden sowieso al nooit gehad in hun thuislanden.
Ongelofelijk verhaal he? Maar helaas maar al te waar, en redelijk eenvoudig te verifiëren als u een beetje moeite doet. Om mee te beginnen zou u het boek "Eurabia" van Bat Ye'or al eens kunnen gaan lezen. In elke openbare bibliotheek te leen en in de meeste boekhandels ook te verkrijgen. Daarin staat ook een schat aan verwijzingen en bronnenmateriaal, o.a. van de EU zelf afkomstig, zodat u die ook op de websites van de EU zelf kunt natrekken.
Een ander boek dat hier ook over gaat, is "Defeating Eurabia". Even googlen en u kunt die zelf geheel of gedeeltelijk online lezen.
Citaat:
(Bericht 5174849)
De 'multiculturalistische elite' verkondigt helemaal niets. De multiculturalistische elite wil een menswaardig bestaan voor iedereen, ongeacht afkomst of religie. Een mens is een mens, of ga je daar ook niet mee akkoord?
|
Zie hierboven wat ik daar al over de multiculturalistische elites et al zei.
En een mens is een mens ja. Maar dat betekent niet dat de hele wereld naar hier moet komen.
Citaat:
(Bericht 5174849)
Want wanneer ik uw nazi-ideologieën hier lees, vraag ik mij soms af of u denkt dat er kwaadaardige genen zitten bij mensen die toevallig een paar duizend kilometer verder van uw bed (het epicentrum van het heelal) hier zijn geboren.
|
U heeft werkelijk geen flauw benul wat een nazi-ideologie nu feitelijk inhoudt, anders had u dit soort stompzinnige lariekoek nooit geuit.
Ik verzet me tegen elke totalitaire ideologie, of dat nu nazisme is, of communisme en het indirect daarvan afgeleide multiculturalisme, of een als religie verkleed totalitair gedachtengoed zoals de islam.
Dat heeft dus niets met kwaadaardige genen te maken, noch met de mate van pigmentering o.i.d., maar dat heeft alles te maken met kwaadaardige ideologiën die wat mij betreft te vuur en te zwaard bestreden dienen te worden.
Citaat:
(Bericht 5174849)
'Mijn soort'? U bedoelt mensen die elkaar met respect behandelen, ipv als vee?
|
Uw soort ja. Het soort ignorante en arrogante Gutmenschen die altijd menen het moreel gelijk aan hun kant hbben, en die geen flauw idee hebben van de impact van bepaalde zaken. Het soort dat wel voor anderen bepaalt wat goed is. En wee degene die van de partijlijn afwijkt. Dat wordt meteen verketterd met woorden als nazi en verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog en dergelijke. U bent daar zelf ook al heel aardig mee bezig geweest.
Maar goed, uit alles blijkt dat u eigenlijk nog jong bent, dus wellicht zult u nog rijpen en wijzer worden. Ik hoop dat toch.
Citaat:
(Bericht 5174849)
Ik denk dat 'het volk' hier absoluut niet te klagen heeft, enkel individuen die denken dat de zon uit hun reet schijnt en dat grenzen door God de Almachtige zijn opgelegd. Tijd dat uw soort eens zijn oogkleppen afzet en de wereld eens ziet zoals hij is, in plaats van te blijven bij "Vlaanderen mijn land aan het noordzeestrand". Patatten met saucissen.
|
Ten eerste schrijft u "ik denk" terwijl uit alles blijkt dat u dat helemaal niet doet. Integendeel, u praat gewoon netjes na wat het politburo u voorschrijft.
Ten tweede heb ik met ene god de almachtige geen ruk te maken. Geen idee wie dat zou moeten zijn. Ik geloof namelijk niet zo in onzichtbare vriendjes.
En ten derde: wat is er mis met mijn land aan het Noordzeestrand? (da's trouwens Nederland, en niet Vlaanderen, maar soit) Wat is er mis met geven om de plek waar je geboren bent, en om je verbonden te voelen met de mensen, de taal, de cultuur waarmee je opgegroeid bent, en je dat alles graag wilt behouden? Ik ken het antwoord waarschijnlijk al, want u denkt immers een verlichte geest, want aanhanger van de Frankfurter Schule, te zijn. Diezelfde Frankfurter Schule die de vernietiging nastreeft van zo ongeveer alles waar ik voor sta.
Tot slot nog één ding: ik ben een bijzonder vreedzaam man, maar komt u met uw groezelige ongewassen handen aan mijn
patatten met saucissen en alles wat die symboliseren (dus niet alleen mijn vreten, maar ook mijn land, mijn volk, mijn cultuur incluis mijn normen en mijn waarden etc etc), dan moet u niet vreemd opkijken als opeens mijn eetgerei uw hand heeft doorboord of nog erger. En dat geldt niet alleen voor de elites van de EU, maar ook voor immigranten die zich niet wensen aan te passen, en tevens ook voor aanhangers van welke totalitaire doctrines dan ook.
En zoals ik zijn er nog tallozen.