![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Daar is Godwin weer...
onlangs kwam datzelfde verhaaltje ook weer ter sprake toen ik COMAC'ers ontmoette op een betoging. De Vlaamse Leeuw is de vlag van collaborateurs wisten ze me te vertellen. Waarop ik begon over Leopold II en over Rex. Hun antwoord: "ja maar ge gaat toch niet afkomen met dingen die al zestig jaar gepasseerd zijn"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Belgicisten toch... |
Citaat:
Dat is hier dan genoteerd mijn beste... Gek toch hoe franstaligen hier steevast de eersten zijn om hierover te beginnen.... Denken jullie ons op die manier schrik aan te jagen...:roll::roll: Dat doet me trouwens denken aan het kleine hondje (yorkshire) van mijn buurman... Die maakt ook véél lawaai als hij in de tuin staat te blaffen richting de geburen,tot er één gebuur in diezelfde tuin stapt ,dan maakt ie gelijk dat hij weg is en zie of hoor je hem niet meer...:lol: Mijn buurman heeft het al meermaals gezegd dat hoe harder dat hondje blaft ,hoe meer schrik hij eigenlijk heeft.... Zoiets dus als een francofoon die steevast over geweld,al dan niet dodelijk begint...:lol::lol: |
Citaat:
allee, 't is maar e gedacht he |
Citaat:
|
Ik zie dat wel zitten, maar we laten wel het hoofdkwartier van CD&V en NVA gerust, bij de groenen wil ik nog altijd die stoel gaan omduwen.
|
Waarom zouden we de tsjeven en de nieuw-tsjeven met rust moeten laten???
|
Citaat:
Anderzijds begreep ik vandaag dat in Vlaanderen in ieder geval de NVA bij een nieuwe verkiezing nog groter zou worden. Hoewel met een beetje pech hebben we, Nederland en Belgie, na de statenverkiezingen, gelijktijdig weer verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be