![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Thailand ken ik ook vrij goed, de meeste westerse mannen die met Thaise vrouwen trouwen leren ze kennen in een bar. Als ze willen trouwen moeten ze een huis voor hun familie bouwen in Isaan of een andere plattelandsstreek waar ze vandaan komen... U bent misschien de uitzondering, dat kan... |
Citaat:
|
Citaat:
Thaise dochters uit het platte land worden verkocht voor geld uit armoede, een revolutie staat daar ook te wachten, ze zijn ze aan het uitbroeden, maar komen doet het, de wraak zal bloederig zijn uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14664/1.977920 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel tegen Belgen die op hun ééntje gaan kolonialiseren. |
Citaat:
Ik heb meer eerbied voor een gewone prostituee, die teert tenminste nog op -meestal- eerlijk verdiend geld. Vandaag heb ik trouwens gezien hoe het tiranieke kind, Ramzan Kadyrov, (hij heeft enkel een lage-school diploma, wat een president, nietwaar? ) een voetbalmatch speelde tegen braziliaanse ex-voetballers en hoe die hem uit pure angst lieten scoren. Kadyrov steunen is enkel mogelijk als je een pure negationist bent, het zou g*dverd*mme strafbaar moeten zijn. Serieus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kadyrov is misschien geen brave kerel, maar nog altijd 100 keer beter dan de islamisten die het zonder hem gehaald zouden hebben. En ook 100 keer beter dan George Bush, die een volslagen nutteloze oorlog begon die 100000'en doden eiste. Kadyrov is de oorlog niet begonnen, hij werd erin geworpen toen z'n vader vermoord werd door terroristen. Hij heeft de oorlog beëindigd. Kadyrov heeft zeker ook minder doden op z'n geweten dan de Israelische leiders, enzovoort. |
Citaat:
Negationisme is het ontkennen van de Holocaust, de Holocaust werd wetenschappelijk bewezen. de allegaties tegen Kadyrov werden nog nooit bewezen. Voor hetzelfde geld is het het zoveelste verzinsel en leugen van de westerse pers. Ik vind dat het onterecht aanhalen van termen die betrekking hebben tot de Holocaust voor eigen voordeel, strafbaar zou moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je geeft liever commentaar op Rusland en Cuba dan op Thailand, terwijl er in Thailand minstens evenveel (ik zou zelfs zeggen meer) armoede is EN Thailand verre van een democratie is en er op ongewapende betogers werd geschoten. |
Citaat:
|
Citaat:
Om te beginnen valt dit niet in het terrein van historici, omdat het een huidige evolutie betreft. Wat de oorsprong, evolutie en impact betreft, word nooit vertaald door een reiziger. De getuigenis van een reiziger is niet meer dan een momentopname in een bepaalde tijd en een bepaalde locatie. De getuigenis van een reiziger is slechts een anekdote. Citaat:
|
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be