![]() |
Citaat:
Wat is er al op papier concreet afgesproken ? Buiten de 12 principes ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is altijd gemakkelijker om over iets te oordelen als ik het eerst zelfs eens kan lezen... |
De titel van deze draad is:
Overwinning van NVA = grootste flop in onze geschiedenis Ik zou eer zeggen: wat een palmares kan deze regering voorleggen !! Razend benieuwd naar de reactie van de kiezer hierop. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar op dit moment gebeuren er binnen N-VA dingen die niet door iedere kiezer in dank zullen worden afgenomen. Neem nu de influx van hardcore Vlaams Belangers. Deze subversieve elementen gaan ervoor zorgen dat de partij van binnenuit uitgehold wordt. |
Citaat:
Maakt dat van jou een simpele van geest ? Ik dacht het niet ! |
Citaat:
De nva is noodgedwongen regeringswerkloos, maar bereidt zich verder voort op de volgende verkiezingen. Maar je hebt gelijk: wij van de N-VA worden op dit moment, zonder te moeten werken, slapend rijk. Ben ik vergeten "dank je wel" te zeggen ? . |
Citaat:
Als wij van de N-VA de hardcore's binnennemen, dan versoft het Belang. En d�*t zou de belgicisten zeer grote angst in moeten boezemen. Als wij daarentegen enkel softcore's binnenrijven, dan ziet het er niet goed uit voor de belgicisten ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Je bezorgdheid moet enkel maar de problemen in jouw partij toedekken. De peilingen wijzen op afkalving van de P.S. Je oud trukje om de problemen van de sossen te verbloemen werkt niet meer. Jullie gaan dit al voelen in oktober, maar de échte afrekening komt er in 2014. Dan ga je pas op je moeder roepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat N-VA nu electoraal aandikt staat volledig los van het feit of ze nu buiten de regering zitten of niet. Dat is al ten treuren beargumenteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Henri1 de aandachthoer heeft weer al eens aandacht nodig. Hieronder de omschrijving van "oppositie" BDW heeft als formateur de kans/tijd niet gekregen. De sossen en de liberalen wilden absoluut deel uitmaken van de regering (nb gevallen omdat Decroo Junior er de stekker had uitgetrokken) De tjeven zaten in een moeilijke positie , want ferm klop gehad van hun ex kartelpatner. Maar ja tjeven zijn tjeven zels als ze klop gekregen hebben dus hebben ze maar toegetreden tot de regering ; een tripartite. U bent van mening dat de regering "werkt" ? http://nl.wikipedia.org/wiki/Oppositie_(politiek) De oppositie wordt in de politiek gevormd door alle politieke partijen die tegen de uitvoerende macht zijn gekant; deze partijen worden de oppositiepartijen genoemd. De uitvoerende macht kan bijvoorbeeld bestaan uit - op landelijk niveau - de regering of - op lokaal niveau - het college van burgemeester en wethouders (Nederlandse situatie) respectievelijk het college van burgemeester en schepenen (Belgische situatie). Meestal bestaat de oppositie uit alle partijen die niet in de uitvoerende macht zijn vertegenwoordigd. Dit is echter niet altijd het geval, soms geven partijen die zelf niet regeren gedoogsteun. De leider van de grootste partij die in de oppositie zit, wordt meestal de oppositieleider genoemd. In dictatoriale regimes wordt oppositie als onwettig gezien en daarom dikwijls onderdrukt, terwijl oppositie in een democratie deel van het overheidsprincipe uitmaakt. |
Citaat:
Dan komt vlaanderen er vanuit met een lagere schuldgraad. Wegens een relatief hoger bbp dan wallonie |
Citaat:
|
Citaat:
Aandikken dan maar hé. |
Citaat:
Tzou mooi zijn als er wat info over de formatie op wikileaks zou komen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niet aan kiezersbedrog wil doen en wil breken met de Vlaamse traditie daar ontrent. |
Citaat:
Ik zou echt niet weten wat je bedoelt met de Vlaamse "traditie daar omtrent". |
Citaat:
Maar zoals we allen eigenlijk wel weten - maar daarom nog niet heimelijk, laat staan openlijk, durven toe te geven - is la Belgique géén democratie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen zijn dat liedje meer dan beu . Ik ben geen NV-A er en zeker geen VB er . maar van onbekwaamheid of slechte wil van NV-A is absoluut geen sprake , het is gewoon een vlaams (traditionele partijen ) complot tegen de NV-A en in plaats van vlaamingen samen te laten werken , plegen ze samen met de Walen een veredeld maar LAF cordon sanitair tegen NV-A. Om U aan te tonen dat ik deze situatie objectief bekijk zal ik er aan toevoegen dat ik zelf tegen de splitsing van Belgie ben en ja , ik ben ook voor het behoud van ons Koningshuis . En ik heb liever een Koning in Laken dan een waals asielsenter in Laken . |
Citaat:
EN wie is nu de naakte eigenaar van die gebouwen ? NEE ik ben niet tevreden met de naam van de vennootschap , ik wil de aandeelhouders kennen . Dat zal meteen aantonen hoe corupt die gasten zijn . Als de overheid een gebouw verkoopt had dat openbaar moeten zijn op de hoek van de straat in een café en op voorhand aangekondigt , zodat iedereen kon bieden . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be