![]() |
Citaat:
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui. :roll: |
Citaat:
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo! Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist! Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ? Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum!;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders. Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan. Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren. |
Citaat:
Dus vandaar, er is nog hoop voor dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten? Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw mijn lievelingsstad is Granada, een oude arabische vesteging, die mannen wisten tenminste hoe ze prachtige steden moesten bouwen. In een moskee ben ik spijtig genoeg nog nooit binnen geweest maar zou het wel graag eens doen. In Praag heb ik ooit de Synagoge bezocht en vond dat een prachtige plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen...:? |
Citaat:
http://www.jobpol.be/nl/home/index1 Een nieuwe wending in je leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal wel toeval zijn dat een bepaalde marxistische dhimmiburgervader dezelfde argumenten gebruikt..wat?waar?wie? 8-) |
Van Brussel kan ik niet spreken. Maar ik heb wel vele jaren in de sleepstraat in Gent gewoond en heb daar toch echt NOOIT problemen gehad. Daarvoor zat ik 4 jaar op kot in de Phoenixstraat, ook daar nooit een probleem gehad.
Eerlijkheidshalve heb ik in de overpoort 1 maal een probleem gehad. Ik was in nogal dronken toestand en had wat geluld tegen een gekleurde Vlaming, hij vond het ook tof dacht ik. Enkele uren later liep ik terug in de overpoort met een pak friet en kwam die kerel weer tegen (maar deze keer was hij in gezelschap van vrienden) dus zei ik vriendelijk goeiendag waarna hij mijn pak frieten op de grond sloeg. Tot vandaag begrijp ik nog steeds niet wat hier aan de hand was. Ik kan genoeg verhalen vertellen over onaangename ontmoetingen met blanke Vlamingen alhoewel ik nooit in contact gekomen ben met echt fysiek geweld (gelukkig maar). Btw ik heb nog steeds gekleurde vrienden van die tijd. Had altijd zeer goeie relaties met de buren en vreemd genoeg (na al die posts hier te lezen) waren ze net tijdens de ramadam veel opener. Heb verschillende malen 's nachts aan hun tafel gezeten... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je wel ies zinnigs wil kunnen zeggen over allchtonen en criminaliteit, en het verband dat er ondanks alles wat ik net gezegd heb ook echt wel is (in sommige groepen zijn wel vijf keer zoveel jongeren crimineel als onder autochtonen, wat vergelijkbaar is met het verschil tussen bijvoorbeeld autochtone mannen en vrouwen), pak er dan statistieken bij ofzo. Dit is wel een aardige om mee te beginnen bijvoorbeeld. Pagina 125 bevat vrij veel informatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be