Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Molenbeekse agenten moeten meedoen aan ramadan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156669)

EchteVlaming 20 juni 2011 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5517571)
Dat is nu net wat van migranten en hun nakomelingen verwacht wordt!

Maar autochtonen mogen het lekker wel doen? 'k denk ik morgen ontslag nemen. Ik hoef niet te werken, enkel dat allochtoons krapuul.
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui. :roll:

alice 20 juni 2011 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5517589)
Maar autochtonen mogen het lekker wel doen? 'k denk ik morgen ontslag nemen. Ik hoef niet te werken, enkel dat allochtoons krapuul.
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui. :roll:

Wie zegt dat?
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo!

Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist!
Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ?
Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum!;-)

Alienation 20 juni 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriNiTy (Bericht 5517680)
Daarnet een politie combi gezien op de weg naar huis, dubbel geparkeerd 4 pinkers op en de broodjeszaak binnen. Dat moet je als brave burger eens proberen.

Ik doe da altijd, gij niet dan? Ik zet mijn pinkers al eens niet op!

EchteVlaming 20 juni 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5517668)
Wie zegt dat?
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo!

Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist!
Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ?
Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum!;-)

Op mijn bureau heb ik gewoon internet. En ja 'k heb al gedaan met werken. Meestal stop ik rond 15:30
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders.
Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan.

Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren.

Bovenbuur 20 juni 2011 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5516145)
Wil u nu zeggen dat er nog hoop is voor islam of dat het er niet goed uitziet voor islam ?

Ik wil zeggen dat er nog hoop is voor niet bij ieder ongefundeerd gerucht de lucht in springen en moord en brand schreeuwen over dat de boze moslims onze kinderen komen opeten. Met een beetje redelijkheid, van alle kanten, komen we een stuk verder. Het aantal topics al deze is ondertussen al niet meer te tellen, er wordt een of ander compleet niet feitelijk gerucht aangehaald (of anders wel iets dat wel feitelijk is maar in ieder geval geen harde statistieken bevat, vorbeelden die niet in het juist straatje passenworden steevast weggelaten) en de anti-moslim brigade haalt zichzelf links en rechts in om maar het hardste moord en brand te kunnen schreeuwen. Daar wordt niemand slechter van, maar het is zo af en toe wel erg vermoeiend. Ik vond het gewoon mooi om te zien dat er dus nog wel mensen zijn die gewoon fijn kalm blijven en de feitjes even checken. Dat zouden meer mensen hier mogen doen. Ook in een bredere context, ook discussies over bijvoorbeeld kerncentrales of "9/11 was een samenzwering!!een!" lopen nogal makkelijk vast in een groepje mensen dat zichzelf graag gelijk geeft. Een beetje gefundeerd tegengas is altijd goed.

Dus vandaar, er is nog hoop voor dit forum.

Eigenzinnig 20 juni 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5514660)
welke bevolkingsgroep wordt in een slecht daglicht gesteld als wordt verkondigd dat Moureaux zijn agenten verbiedt om op straat te eten of te roken tijdens het jaarlijkse nachtelijke schransfeest van een maand?

De marxistische dhimmies...

alice 20 juni 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5517754)
Op mijn bureau heb ik gewoon internet. En ja 'k heb al gedaan met werken. Meestal stop ik rond 15:30
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders.
Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan.

Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren.

Ik heb op mijn bureau ook internet, toch zit in niet op het forum in de tijd van mijn baas en wanneer ik klaar ben met mijn werk ga ik naar huis!
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten?

Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum!

den dinges 20 juni 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5515683)
Er zullen vast wel boerendorpen zijn waar het allemaal ok is dat de lokale champetter broodjes mag vreten tijdens zijn dienst, achteraf een sigaretje mag opsteken en liefst nog een paar pinten mag drinken in de lokale kroeg, maar het mag nergens. En terecht.

Een flik heeft een shift van 12 uur, hele slimme. Moet die vent dan die hele tijd zonder eten en drinken blijven ? Dat is ongezond en gevaarlijk zelfs.

EchteVlaming 20 juni 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5518443)
Ik heb op mijn bureau ook internet, toch zit in niet op het forum in de tijd van mijn baas en wanneer ik klaar ben met mijn werk ga ik naar huis!
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten?

Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum!

Ik ben mijn eigen baas en als ik klaar ben met mijn werk ben ik al thuis.

den dinges 20 juni 2011 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5515709)
Een flik drinkt gratis, eet gratis, vogelt gratis maar "In Meulembeek moet hij dat discreet doen" is d�*t het probleem?

Moest dat kloppen zouden er meer flik worden denk ik, zelfs als er wel een paar zijn die dat klaarspelen.

den dinges 20 juni 2011 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5516208)
lol nog zo een die geen argumenten heeft.
Wees gerust ik gebruik geen dubbelnick en volgens mij wil trol ook wel iets heel anders zeggen. Maar ja volgens jullie is iedereen een extremist en racist. En als je dat niet bent dan kan je enkel maar een terugkerend lid zijn. lol

Maar wees gerust ik ben niet van plan om hier lang rond te hangen. Heb wel betere dingen te doen dan heel te tijd met extremisten en kinderen te discussieren.
Het is leuk voor even maar ga mijn echte leven daar nu toch niet voor opgeven.

Betere dingen te doen ? Zoals ? In de moskee hangen, in het theehuis liggen ?

den dinges 20 juni 2011 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5517391)
Probeer eerst zelf een job te zoeken of wat minder te spijbelen dan zal je je misschien meer met je eigen problemen bezig houden.

Ik werk al langer dan 30 jaar, " Echte ", en mijn " Eigen Problemen " zijn direct gekoppeld aan de overmatige aanwezigheid van vreemd en/of fanatiek religieus uitschot.

EchteVlaming 20 juni 2011 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5518566)
Betere dingen te doen ? Zoals ? In de moskee hangen, in het theehuis liggen ?

Hoe wist je dat ik graag thee drink? Van koffie moet ik niet weten, kan zelfs niet tegen de geur. Je hebt gelijk I love arabische theehuizen maar heb er enkel nog maar in Spanje bezocht. Voor zover ik weet bestaat dat hier niet.

Btw mijn lievelingsstad is Granada, een oude arabische vesteging, die mannen wisten tenminste hoe ze prachtige steden moesten bouwen.

In een moskee ben ik spijtig genoeg nog nooit binnen geweest maar zou het wel graag eens doen. In Praag heb ik ooit de Synagoge bezocht en vond dat een prachtige plaats.

filosoof 20 juni 2011 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5517037)
Hebde gij al ooit eens een voet in zo een ongure migrantengemeente zoals Molenbeek gezet, hele slimme ?

Ik woon in en Brusslse gemeente met redelijk veel migranten (néé, niet Molenbeek). In de straat en wijk waar ik woon ca 50 % en bijna geen problemen. In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.

manta 20 juni 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5518616)
Ik woon in en Brusslse gemeente met redelijk veel migranten (néé, niet Molenbeek). In de straat en wijk waar ik woon ca 50 % en bijna geen problemen. In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.

Bron, bewijs...

U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen...:?

filosoof 20 juni 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5518553)
Moest dat kloppen zouden er meer flik worden denk ik, zelfs als er wel een paar zijn die dat klaarspelen.

Hier, voor jou:
http://www.jobpol.be/nl/home/index1

Een nieuwe wending in je leven.

filosoof 20 juni 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5518624)
Bron, bewijs...

U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen...:?

Ik zal hier mijn adres posten zeker?:lol::lol::lol: :rofl:

daiwa 20 juni 2011 22:36

Citaat:

In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.

Raar dat de media, zelfs de partijen die allochtonen knuffelen, daar wél problemen zien. :roll:

manta 20 juni 2011 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5518642)

Zit dan niet te fantaseren over het leven in een multimigrantenbuurt...

Eigenzinnig 20 juni 2011 22:50

Citaat:

In mijn wijk/straat geen enkel probleem...0% allochtonen

Het zal wel toeval zijn dat een bepaalde marxistische dhimmiburgervader dezelfde argumenten gebruikt..wat?waar?wie? 8-)

EchteVlaming 20 juni 2011 23:13

Van Brussel kan ik niet spreken. Maar ik heb wel vele jaren in de sleepstraat in Gent gewoond en heb daar toch echt NOOIT problemen gehad. Daarvoor zat ik 4 jaar op kot in de Phoenixstraat, ook daar nooit een probleem gehad.
Eerlijkheidshalve heb ik in de overpoort 1 maal een probleem gehad. Ik was in nogal dronken toestand en had wat geluld tegen een gekleurde Vlaming, hij vond het ook tof dacht ik. Enkele uren later liep ik terug in de overpoort met een pak friet en kwam die kerel weer tegen (maar deze keer was hij in gezelschap van vrienden) dus zei ik vriendelijk goeiendag waarna hij mijn pak frieten op de grond sloeg. Tot vandaag begrijp ik nog steeds niet wat hier aan de hand was. Ik kan genoeg verhalen vertellen over onaangename ontmoetingen met blanke Vlamingen alhoewel ik nooit in contact gekomen ben met echt fysiek geweld (gelukkig maar).

Btw ik heb nog steeds gekleurde vrienden van die tijd. Had altijd zeer goeie relaties met de buren en vreemd genoeg (na al die posts hier te lezen) waren ze net tijdens de ramadam veel opener. Heb verschillende malen 's nachts aan hun tafel gezeten...

smiley 20 juni 2011 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5518614)
Hoe wist je dat ik graag thee drink? Van koffie moet ik niet weten, kan zelfs niet tegen de geur. Je hebt gelijk I love arabische theehuizen maar heb er enkel nog maar in Spanje bezocht. Voor zover ik weet bestaat dat hier niet.

Btw mijn lievelingsstad is Granada, een oude arabische vesteging, die mannen wisten tenminste hoe ze prachtige steden moesten bouwen.

Dank zij de Byzantijnen. Niet dank zij islam. Ik zal je waarschijnlijk de lof niet horen zingen over de Byzantijnen. De lof over islam bezingen echter is vandaag 'a must' om het zogenaamde 'racisme/islamofobie te bestrijden.

Citaat:

In een moskee ben ik spijtig genoeg nog nooit binnen geweest maar zou het wel graag eens doen.
Moet je zeker doen. Een ware verrijking.

smiley 20 juni 2011 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming (Bericht 5518719)
Van Brussel kan ik niet spreken. Maar ik heb wel vele jaren in de sleepstraat in Gent gewoond en heb daar toch echt NOOIT problemen gehad. Daarvoor zat ik 4 jaar op kot in de Phoenixstraat, ook daar nooit een probleem gehad.
Eerlijkheidshalve heb ik in de overpoort 1 maal een probleem gehad. Ik was in nogal dronken toestand en had wat geluld tegen een gekleurde Vlaming, hij vond het ook tof dacht ik. Enkele uren later liep ik terug in de overpoort met een pak friet en kwam die kerel weer tegen (maar deze keer was hij in gezelschap van vrienden) dus zei ik vriendelijk goeiendag waarna hij mijn pak frieten op de grond sloeg. Tot vandaag begrijp ik nog steeds niet wat hier aan de hand was. Ik kan genoeg verhalen vertellen over onaangename ontmoetingen met blanke Vlamingen alhoewel ik nooit in contact gekomen ben met echt fysiek geweld (gelukkig maar).

Btw ik heb nog steeds gekleurde vrienden van die tijd. Had altijd zeer goeie relaties met de buren en vreemd genoeg (na al die posts hier te lezen) waren ze net tijdens de ramadam veel opener. Heb verschillende malen 's nachts aan hun tafel gezeten...

Gekleurde vrienden hebben is hot vandaag de dag. Op tv laat men ook regelmatig gekleurde mensen zien. Moesten de meeste volgelingen van islam niet gekleurd zijn zouden de ziogenaamde antiracisten ook niet zo heftig reageren tegen diegenen die tegen de ideologie islam zitten te schrijven. De zogenaamde antiracisten kijken altijd naar de kleur van een persoon.

Bovenbuur 21 juni 2011 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5518684)
In mijn wijk/straat geen enkel probleem...0% allochtonen

In mijn straat zijn er wel problemen, bij ons voor de deur is nog weleens een autoraampje ingetikt, fietsen worden gejat, en de overburen hebben de politie op bezoek gekregen. Die overburen waren overgens blank, net als tussen de 80 en 90% van de bewoners hier.

den dinges 21 juni 2011 19:44

Citaat:

Waarom zou ik jou moeten geloven ? Anderzijds, misschien sta je in je buurt bekend als nuttige dhimmi, en word je dus getolereerd. Renegaten worden altijd overal aanvaard, toch zolang men ze nodig heeft. Eens ze geen nut meer hebben , worden ze doorgaans terechtgesteld.

den dinges 21 juni 2011 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5518642)

Waar zou dat goed voor zijn ? Denk je echt dat iemand je zou willen bezoeken ? Of heb je een slecht geweten dat je het niet wil zeggen ?

den dinges 21 juni 2011 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5518961)
In mijn straat zijn er wel problemen, bij ons voor de deur is nog weleens een autoraampje ingetikt, fietsen worden gejat, en de overburen hebben de politie op bezoek gekregen. Die overburen waren overgens blank, net als tussen de 80 en 90% van de bewoners hier.

Is er dan iemand die beweert dat ALLE blanken eerlijk zijn ? Anderzijds kunnen de vandalen/dieven tot de gekleurde 10 % behoren ...Hoe zit het ? Enige bewijzen voor het één of ander ?

Bovenbuur 21 juni 2011 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5520252)
Is er dan iemand die beweert dat ALLE blanken eerlijk zijn ? Anderzijds kunnen de vandalen/dieven tot de gekleurde 10 % behoren ...Hoe zit het ? Enige bewijzen voor het één of ander ?

Alleen dus voor de overburen. De fietsendieven kmen waarschijnlijk van buiten de buurt, gezien ze met sloten en al verdwijnen. Dat zal dus wel met een busje gebeuren. Die autoraampjes weet ik niet. Wat ik meer wilde zeggen is dat een blanke wijk niet automatisch schoon en probleemloos is en alle problemen van de zwartjoekels komen. Bij ons in het dorp vroeger woonde er haast geeneen allochtoon, toch zijn volwassen vrouwen daar tot vandaag de dag bang om 's nachts door het fietstunneltje te gaan waar weleens jeugd hangt. Inbraken waren er ook zat. En pesten beperkt ich ook echt niet tot zwarte scholen hoor.

Als je wel ies zinnigs wil kunnen zeggen over allchtonen en criminaliteit, en het verband dat er ondanks alles wat ik net gezegd heb ook echt wel is (in sommige groepen zijn wel vijf keer zoveel jongeren crimineel als onder autochtonen, wat vergelijkbaar is met het verschil tussen bijvoorbeeld autochtone mannen en vrouwen), pak er dan statistieken bij ofzo.

Dit is wel een aardige om mee te beginnen bijvoorbeeld. Pagina 125 bevat vrij veel informatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be