![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar je reageerd totaal niet op het feit dat ik je durf aan te vallen en durft te beweren dat je weldegelijk nog steeds een verdienvermogen hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat men zich wel kan afvragen is of er geen misbruiken zijn via het stemmen, vele van deze mensen laten anderen door middel van een volmacht hun stem uitbrengen, en soms kan men zich afvragen of deze stemmen wel naar de partij gaan die de gehandicapte persoon aanhangt. Maar 'k had de joke wel begrepen hoor... ;-) |
Citaat:
|
Pin & Puk,
Met uw boven-gemiddeld verstandelijke vermogens, bent u zeker welkom bij de SP-A & PvDA |
Citaat:
Ik heb inderdaad een vervangingsinkomen van 28€/dag - IK ZEG WEL DEGELIJK PER DAG |
Citaat:
Nog 1 tip: zet je leestekens waar nodig en op de juiste plaats i.p.v. hier en daar een komma te zetten, want uw teksten zijn bijna niet te lezen (of serieus te nemen) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik sla er ook wel eens naast, maar ik kan maar met 1 hand typen |
Citaat:
|
Citaat:
Dus zeer eigenaardig dat jij als architect, je kost niet zou kunnen verdienen met slechts 1 hand. En daar je zelfstandige was, vermoedelijk in de bouw als architect, is het je eigen schuld dat je niet meer trekt om te overleven. Maar je je deftig verzekeren word pas overwogen als het te laat is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil jij nu eens stoppen met te kappen op invalieden. VB alcoholieker En wat die hand betreft, is maar een klein onderdeel van mijn invaliditeit Ooit van Chronisch zieken gehoord? Ooit van MS gehoord en aanverwante ziektes gehoord ? Moet jij 3x per week naar de nierdialise ? Moet jij om de 3 maand aan de insulinepomp gaan hangen ? Stop er mee man, je begrijpt er geen kloten van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
and by the way ik wacht nog steeds op die artikels over die verschrikkelijke smeerlapperijen van het vl belang ,nog altijd aan t zoeken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen dus niet de uitkeringen van de echte hulpbehoevenden afpakken, maar enkel dat zij die het kunnen, de moeite doen om zelfstandig hun kost te verdienen en zich aanpassen naar hun handicap en/of ziekte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed gezegd Steve!!! Mijn thaise vriedin is advocaat....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:smilecol: Volgens mij ben je echt verzuuuurde pruim(de spellingsfout is de bedoeling voor mocht je weer zo volwassen uithalen) |
Citaat:
|
Citaat:
In tijden dat heel de wereld de mond vol heeft over besparingen is controleren of het geld wel goed wordt besteed toch niet meer dan normaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap dat je u vragen stelt bij de TS maar het is nu ook niet de bedoeling dat je hem door de grond boort. Is het al niet erg genoeg dat die man invalide is? Net als jij trouwens. Jullie zouden elkaar eigenlijk moeten steunen en helpen. Ik vind het alleszins erg voor die man en hoop oprecht dat er wat verandert aan zn situatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be