|  | 
| 
 Wat doe Groen! ? De belangrijkste vraag zal zijn... "Wat doet Groen!?" :rofl: | 
| 
 Ik ga vanavond een goe beumeke Calvados soldaat maken als BDW, nee zegt... | 
| 
 Citaat: 
 Van Bessien was beter regiseur geworden van B horror films... ;-) | 
| 
 Citaat: 
 Liever een Wortegemse of Balegemse eigen Vlaamse jenever moet je daarop drinken. | 
| 
 Citaat: 
 Hij was steeds de enige die de pers graag te woord stond tijdens de bezoeken aan de koning en zo. Wat een zeveraar. :roll: | 
| 
 De N-VA denkt NEE (dat gaan ze doen zolang Di Rupo niet voorstelt om het land te splitsen) maar zal JA MAAR zeggen. Uit schrik voor de zwartepiet. Ze hebben immers nog gelegenheden genoeg om tijdens de onderhandelingen de boel te blokkeren. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 wat n-va ook zegt, feit dat cd&v hun persconferentie rap verzet is teken dat ze n-va gaan volgen. Als ze zowizo "ja" gingen gezegd hebben, zouden ze dat nooit gedaan hebben. Vanavond zit di rupo met een probleem :lol: | 
| 
 Citaat: 
 NEEN! Confederatie: voor minder doen we het NIET. Willen ze niet? Usurpatie. 8-) | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Anderzijds kan ik ook een NEEN begrijpen... :-D Een 'goede' beslissing is o n m o g e l i j k ... | 
| 
 Citaat: 
 Een oproep aan Haspengouw om ipv de ordinaire appeljenever een stooksel te gaan maken van de appelkes die ze op overschot hebben. | 
| 
 Citaat: 
 NU= NEEN Dan rechtse regering met MR Dan verkiezingen (inwisselbaar met boven) Dan : CONfederatie Usurpatie wegens meerderheid in het Vlaamse halfrond. CD&V zal meedoen om de copernicaanse omwenteling waar te maken vanuit de Vlaamse regering. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 En jij? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Kennelijk gaan ze voor de zwartepiet. Dan ligt alle verantwoordelijkheid op de schouders van cd&v. Zijn die moedig, dan kiezen ze voor plan C. Zijn ze laf, dan kiezen ze ervoor hun tong nog verder in het gat van BDW te steken. | 
| 
 Citaat: 
 Tja, ik had gedacht dat ze het spelletje gingen meespelen met de rest. Quod non. Nu, het is nog even wachten op de officiele bevestiging, maar als ik het zo hoor en de reactie zie van cd&v | 
| 
 Citaat: 
 U hoeft er zelfs geen Nederlands te (kunnen/willen) spreken. | 
| 
 Het is dus "non" (bron: HBVL) | 
| 
 Nog 6 minuten en we weten het. Ik ben er nog niet zo zeker van de de NVA de nota afwijst. Misschien wordt geen volmondig Ja en ook geen Neen. Misschien somt BDW gewoonweg de zaken op die ze grondig willen bijsturen en legt hij daarmee de bal opnieuw in het kamp van de franstaligen. Wel vreemd dat CD&V haar antwoord in beraad houdt. Is de "staatsdragende" partij niet meer in staat een eigen standpunt te bepalen? | 
| 
 Citaat: 
 Edit: QED > http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20110707_085 | 
| 
 En de tjeven die zeggen "Ja maar Nee". Hiermee is de spreidstand compleet. | 
| 
 Citaat: 
 Misschien leren de Belgen ooit nog wel wat dat allemaal écht zou kunnen betekenen, zo'n 'democratie'. | 
| 
 Citaat: 
 Als artikel 35 van de Grondwet moet worden ingevuld, zal er daar aan de overzijde ongetwijfeld plots heel véél gevraagd worden, en daar zal dan ook heel véél voor moeten worden betaald, niet? | 
| 
 Officieel: het is een NEEN geworden! :-) | 
| 
 Het is 'NEEN, HELAAS' Het is niet 'Nee, maar' of 'ja, tenzij' maar NEEN, HELAAS. En straf: het is 'NEEN' over het economische deel. Communautaire 'nee' was al duidelijk, aangezien er minder werd geboden dan nota VDLN | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 het is nee was te verwachten he ? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Pfffffff. Wat gaat het nu weer worden.'t Hangt mijn kloten uit. | 
| 
 Citaat: 
 Bovendien: als de N-VA niet wil onderhandelen om aan die regering deel te nemen (veel succes op de oppositiebanken!) kan je dat VLD noch Groen! noch SPA verwijten, toch? | 
| 
 Keihard NEEN. Zelfs niet NEEN tenzij of zo, gewoon NEEN tout court | 
| 
 Citaat: 
 circus heeft lang genoeg geduurd | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Bart Dewever gaat zelf niet meer het initiatief krijgen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be