![]() |
Citaat:
|
Citaat:
durf jij nog voor je opa te verschijnen in het hiernamaals? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...en dat doe je niet door 'n intolerante, totalitaire veroveringsideologie te faciliteren, maar juist aan banden te leggen voordat je, zonder er erg in te hebben opnieuw onderdrukt wordt en enkel nog mohamedaan mag spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of dacht jij dat Wilders atheist was? :lol: |
Citaat:
Extremist en a-sociaal echter ... |
Citaat:
...wacht, d�*t �*s al geprobeerd! |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, Wilders is althans geen mohamedaan en enkel vanuit islam komt de dreiging van 'n nieuw religieus juk, 'n theocratie, met 't kristendom is reeds afgerekend. Ohw Edit; Ik zie dat je jezelf herhaalt. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
(de waalse archieven zijn wel netjes vernietigd ondertussen, zodat ze weldegelijk leuk op de vlaamse nationalisten kunnen bashen, terwijl er méér joden door de Rex-adepten werden aangegeven dan door de vlaams nationalisten die daar niks mee te maken wilden hebben, maar dat wist je natuurlijk al). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Simpele duif die ik ben zal ik dan een heel eenvoudige vraag stellen: Welke sharia gaat men dan invoeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dáármee hebben 'onze' voorouders afgerekend! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klopt, en zolang typetjes zoals jullie niet aan de macht komen en de vrijheid van meningsuiting nog steeds geldt mag ik dit doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg gewoon welke sharia? De soennitische sharia? De sjiitische sharia? De salafistische sharia? De wahabistische sharia? Etc? |
Citaat:
|
Citaat:
Deugen doen ze geen van allen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog minder gaan we ze met de dood bedreigen indien ze cartoons maken die we niet leuk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vrijheid van meningsuiting staat enkel maar op de tocht bij typetjes als jij, die zelfs in berichten gaat knippen en plakken en je eigen mening er plaatst, mooi voorbeeld geef je hier alweer van juw gedachtenwereld, zelfs op 'n forum pas je andermans mening aan aan de jouwe! Tekenend! Die 72% is blijkbaar moeilijk te slikken voor je, toch? Leef er mee en als 't je niet zint moet je maar naar 'n onbewoond eiland![alboretomodus] |
Citaat:
Ik ga ook de makers van die volgens mij slechte tv-serie niet met de dood bedreigen. Ook aan het in brand steken van gebouwen en auto's uit protest ga ik mij niet te buiten. |
Citaat:
Citaat:
Wat eigenlijk op hetzelfde neer komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wel degelijk 'n antwoord op je vraag; zelfs al wordt er géén sharia wetgeving ingevoerd wil ik NIET in 'n theocratie leven, onder géén ènkel religieus juk. Jij wel dan atheïst? Maar, zoals Macchiavelli hierboven al aangeeft, dat maakt geen ene moer uit, want �*k kies niet voor sharia, ze deugen géén van allen! |
Citaat:
|
Citaat:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=7123 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be