Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   72 % van de Belgen niet tevreden over immigratie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158766)

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615494)
Is Oeganda een westers land of een islamitisch land?

Oeganda is een Afrikaanse bananenrepubliek.

Cynara Cardunculus 8 augustus 2011 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615478)
Het punt is dat ik inderdaad zo'n voorouder heb. Alleen is zijn nalatenschap een beetje gekaapt door Vlaams Nationalisten. Kwestie van al die aangebrande vlagjes van zijn graf te halen.

Och? waren ze "witten"? Degenen die niet wilden dat het land hier overspoeld werd door buitenlandse "Allah Akhbar" roepers met het gesteven rechterarmpje? - heu sorry, "Sieg Heil" roepers was het toen zeker?
durf jij nog voor je opa te verschijnen in het hiernamaals?

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5615539)
Och? waren ze "witten"? Degenen die niet wilden dat het land hier overspoeld werd door buitenlandse "Allah Akhbar" roepers met het gesteven rechterarmpje? - heu sorry, "Sieg Heil" roepers was het toen zeker?
durf jij nog voor je opa te verschijnen in het hiernamaals?

Lange tijd voor Dolfje gestorven hoor. ;-)

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615524)
't Zijn niet de Wildersen of de De Wintersen die 'onze' tak afzagen, 'onze' vrijheden willen inperken, afschaffen, verbieden, 't zijn NIET de Wildersen, de De Wintersen die pleiten of ijveren voor 'n theocratie, 'n nieuw religieus juk.

Natuurlijk niet, maar het is wél de islam, daarbij goed geholpen door politici van (extreem)linkse strekkingen en door de zogenaamde "nuttige idioten" van het kaliber Alboreto.

SDX 8 augustus 2011 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615509)
Wat heeft het gelijkheidsprincipe te maken met het cordon sanitair?

De maatschappij moet wel beschermd worden tegen gekken zoals Wilders en Abu Imran.

Ònze maatschappij moet beschermd worden tegen religieuze zotternijen, 'n nieuw religieus juk waar volgens mijn bescheiden mening niemand meer onder wil leven.

...en dat doe je niet door 'n intolerante, totalitaire veroveringsideologie te faciliteren, maar juist aan banden te leggen voordat je, zonder er erg in te hebben opnieuw onderdrukt wordt en enkel nog mohamedaan mag spelen.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615554)
De maatschappij moet beschermd worden tegen religieuze zotternijen, 'n nieuw religieus juk waar volgens mijn bescheiden mening niemand meer onder wil leven.

Juist gekken zoals Wilders en Abu Imran.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615554)
De maatschappij moet beschermd worden tegen religieuze zotternijen, 'n nieuw religieus juk waar volgens mijn bescheiden mening niemand meer onder wil leven.

Of dacht jij dat Wilders atheist was? :lol:

Alboreto 8 augustus 2011 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615561)

Gek zou ik ze niet noemen.
Extremist en a-sociaal echter ...

SDX 8 augustus 2011 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615561)

Ja, laten we Wilders anders 'n 'proces' aan z'n been lappen en hem de mond snoeren, want 't is h�*j die ònze vrijheden bedreigt.

...wacht, d�*t �*s al geprobeerd!

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615567)
Ja, laten we Wilders anders 'n 'proces' aan z'n been lappen en hem de mond snoeren, want 't is h�*j die ònze vrijheden bedreigt.

En faliekant misgegaan voor degenen die Wilders tot zwijgen wilden brengen, en gelukkig maar.

SDX 8 augustus 2011 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615564)

Of dacht jij dat Wilders atheist was? :lol:

Dit k�*n niet, ik heb je meteen geciteerd en die laatste zin stond er niet, die heb je achteraf toegevoegd en onder je bericht staat nergens; 'Laatst bewerkt etc...'

Soit, Wilders is althans geen mohamedaan en enkel vanuit islam komt de dreiging van 'n nieuw religieus juk, 'n theocratie, met 't kristendom is reeds afgerekend.

Ohw Edit; Ik zie dat je jezelf herhaalt. :roll:

daiwa 8 augustus 2011 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615567)

En mislukt ! :rofl:

Cynara Cardunculus 8 augustus 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615545)
Lange tijd voor Dolfje gestorven hoor. ;-)

ho? hij was misschien een REX aanhanger? die moesten ook geen vlaamse boerkes hebben, maar wel Dolfkes adepten.

(de waalse archieven zijn wel netjes vernietigd ondertussen, zodat ze weldegelijk leuk op de vlaamse nationalisten kunnen bashen, terwijl er méér joden door de Rex-adepten werden aangegeven dan door de vlaams nationalisten die daar niks mee te maken wilden hebben, maar dat wist je natuurlijk al).

SDX 8 augustus 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5615591)
En mislukt ! :rofl:

Blijkt nogal wat frustratie op te wekken bij de ... kuch ... atheïsten in de zaal! :mrgreen:

daiwa 8 augustus 2011 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5615532)
Oeganda is een Afrikaanse bananenrepubliek.

Ik vroeg hem/haar nochtans gewoon een Westers land.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615589)
Soit, Wilders is althans geen mohamedaan en enkel vanuit islam komt de dreiging van 'n nieuw religieus juk, 'n theocratie, met 't kristendom is reeds afgerekend.

:lol:

Simpele duif die ik ben zal ik dan een heel eenvoudige vraag stellen:

Welke sharia gaat men dan invoeren?

SDX 8 augustus 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5615566)
Gek zou ik ze niet noemen.
Extremist en a-sociaal echter ...

Gelukkig hebben we nog 'sociale' typetjes als jezelf die intolerantie omarmen, toch Alboreto?

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5615611)
Ik vroeg hem/haar nochtans gewoon een Westers land.

Is Oeganda geen land?

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615619)
Is Oeganda geen land?

Wat begrijp jij niet aan "westers"?

SDX 8 augustus 2011 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615613)

Simpel duifje; zelfs �*ls er helemaal géén sharia ingevoerd wordt, willen de meeste westerse mensen niet in 'n islamitisch paradijs, 'n theocratie leven.

Dáármee hebben 'onze' voorouders afgerekend!

daiwa 8 augustus 2011 20:44

Citaat:

Ik heb zo het idee dat jij een post gemist hebt.

Citaat:

'Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende'.
En nee, dat komt niet van De Winter of Wilders.

SDX 8 augustus 2011 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615619)
Is Oeganda geen land?

Ja, 'n Afrikaans land!

Alboreto 8 augustus 2011 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615614)
Gelukkig hebben we nog 'sociale' typetjes als jezelf die intolerantie aan de kaak stellen, toch Alboreto?

FIFY

Klopt,
en zolang typetjes zoals jullie niet aan de macht komen en de vrijheid van meningsuiting nog steeds geldt mag ik dit doen.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5615599)
ho? hij was misschien een REX aanhanger? die moesten ook geen vlaamse boerkes hebben, maar wel Dolfkes adepten.

(de waalse archieven zijn wel netjes vernietigd ondertussen, zodat ze weldegelijk leuk op de vlaamse nationalisten kunnen bashen, terwijl er méér joden door de Rex-adepten werden aangegeven dan door de vlaams nationalisten die daar niks mee te maken wilden hebben, maar dat wist je natuurlijk al).

Niks van dit alles. Gewoon een geëngageerde humanist en vrijdenker.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615628)
Simpel duifje; zelfs �*ls er helemaal géén sharia ingevoerd wordt, willen de meeste westerse mensen niet in 'n islamitisch paradijs, 'n theocratie leven.

Dáármee hebben 'onze' voorouders afgerekend!

Dat is geen antwoord op de vraag.

Ik vroeg gewoon welke sharia?
De soennitische sharia?
De sjiitische sharia?
De salafistische sharia?
De wahabistische sharia?
Etc?

daiwa 8 augustus 2011 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5615636)
FIFY

Klopt,
en zolang typetjes zoals jullie niet aan de macht komen en de vrijheid van meningsuiting nog steeds geldt mag ik dit doen.

Jij bent precies altijd nog van gedacht dat échte vrije meningsuiting in Belgie nog bestaat. :roll:

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:47

Citaat:

Het maakt geen moer uit welke sharia er dan eventueel ingevoerd gaat worden, of dat er nu 1 van de 4 soennitische of 1 van de 2 sjiitische "recht"scholen is.
Deugen doen ze geen van allen.

Alboreto 8 augustus 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615524)
't Zijn niet de Wildersen of de De Wintersen die 'onze' tak afzagen, 'onze' vrijheden willen inperken, afschaffen, verbieden

Het zijn niet alleen de Wildersen of de De Wintersen, maar desondanks zagen ze goed mee en zijn dus even slecht als die ze menen te moeten bestrijden.

daiwa 8 augustus 2011 20:48

Citaat:

FIFY

Klopt,

Typetjes als ons hebben nog altijd geen bezwaar tegen cartoons.
Nog minder gaan we ze met de dood bedreigen indien ze cartoons maken die we niet leuk vinden.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5615651)

Wel tegen TV-series.

Macchiavelli 8 augustus 2011 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5615646)
Het zijn niet alleen de Wildersen of de De Wintersen, maar desondanks zagen ze goed mee en zijn dus even slecht als die ze menen te moeten bestrijden.

Als er één soort personen is dat flink meehelpt met de tak af te zagen waar ze zelf op zitten, dan is het wel jouw soort. En helaas beperkt dat zich niet alleen tot een enkele tak, maar gaat het over de hele boom.

SDX 8 augustus 2011 20:53

Citaat:

FIFY

Klopt,

Jij hebt niks te 'fixen' in mijn berichten alboreto, fix jezelf maar.

De vrijheid van meningsuiting staat enkel maar op de tocht bij typetjes als jij, die zelfs in berichten gaat knippen en plakken en je eigen mening er plaatst, mooi voorbeeld geef je hier alweer van juw gedachtenwereld, zelfs op 'n forum pas je andermans mening aan aan de jouwe! Tekenend!

Die 72% is blijkbaar moeilijk te slikken voor je, toch?

Leef er mee en als 't je niet zint moet je maar naar 'n onbewoond eiland![alboretomodus]

daiwa 8 augustus 2011 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615659)
Wel tegen TV-series.

Voor mijn part mogen ze bepaalde tv-series gewoon afschaffen maar van verbieden heb ik nooit gesproken.
Ik ga ook de makers van die volgens mij slechte tv-serie niet met de dood bedreigen.
Ook aan het in brand steken van gebouwen en auto's uit protest ga ik mij niet te buiten.

Alboreto 8 augustus 2011 20:55

Citaat:

Klopt, maar wel tegen het geven van onze mening, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt.

Citaat:

Nog minder gaan we ze met de dood bedreigen indien ze cartoons maken die we niet leuk vinden.

Nee, maar wel als we jullie mening niet volgen.
Wat eigenlijk op hetzelfde neer komt.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5615670)
Jij hebt niks te 'fixen' in mijn berichten alboreto, fix jezelf maar.

De vrijheid van meningsuiting staat enkel maar op de tocht bij typetjes als jij, die zelfs in berichten gaat knippen en plakken en je eigen mening er plaatst, mooi voorbeeld geef je hier alweer van juw gedachtenwereld, zelfs op 'n forum pas je andermans mening aan aan de jouwe! Tekenend!

Die 72% is blijkbaar moeilijk te slikken voor je, toch?

Leef er mee en als 't je niet zint moet je maar naar 'n onbewoond eiland![alboretomodus]

Ik denk eerder dat die "72" procent de realiteit onder ogen moet zien: samenleven is de enige verantwoorde optie.

SDX 8 augustus 2011 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel (Bericht 5615643)
Dat is geen antwoord op de vraag.

Ik vroeg gewoon welke sharia?
De soennitische sharia?
De sjiitische sharia?
De salafistische sharia?
De wahabistische sharia?
Etc?

Daar, nóg ene die meent meningen te moeten voorschrijven! :roll:

Dat is wel degelijk 'n antwoord op je vraag; zelfs al wordt er géén sharia wetgeving ingevoerd wil ik NIET in 'n theocratie leven, onder géén ènkel religieus juk. Jij wel dan atheïst?

Maar, zoals Macchiavelli hierboven al aangeeft, dat maakt geen ene moer uit, want �*k kies niet voor sharia, ze deugen géén van allen!

daiwa 8 augustus 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5615677)
Klopt, maar wel tegen het geven van onze mening, wat eigenlijk op hetzelfde neer komt.
.

Ik heb jou of eender wie verboden zijn mening te zeggen.

Fallen Angel 8 augustus 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5615676)
Voor mijn part mogen ze bepaalde tv-series gewoon afschaffen maar van verbieden heb ik nooit gesproken.

Uw opperhoofd nochtans wel:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=7123

Alboreto 8 augustus 2011 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 5615687)
Ik heb jou of eender wie verboden zijn mening te zeggen.

Ik schreef 'typetjes zoals jullie'.

SDX 8 augustus 2011 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5615646)

Omdat deze persoon op je neger staat;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5615660)
Als er één soort personen is dat flink meehelpt met de tak af te zagen waar ze zelf op zitten, dan is het wel jouw soort. En helaas beperkt dat zich niet alleen tot een enkele tak, maar gaat het over de hele boom.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be