Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Nva blijft groeien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160173)

Amon_Re 12 september 2011 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5684816)
een groot deel vd n-va kiezers heeft vooral een iets te groot vertrouwen in één man. Zoiets is nooit goed voor meer democratie.

'T is nu niet dat er een overaanbod is op politici die woord houden in Vlaanderen eh.

Pietje 12 september 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nebur (Bericht 5684864)
Neen. Ik volg niemand, en al zeker niet één persoon. Ik stem op partijen die de ideologie hebben die het dichtst bij mij ligt.

maar die partij in kwestie, wordt wel verpersoonlijkt door één persoon. Zonder die persoon, valt die partij terug op de helft van haar kiezers.

Amon_Re 12 september 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5684824)
Hij raakt gewoon de juiste snaar. Als De Wever bij de SP-a was, zouden veel van die mensen SP-a stemmen.

Euh, no thx, hij zou eerst moeten bewijzen dat'm niet is zoals de rest van SP.a (ontuig).

Amon_Re 12 september 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5684814)
Mocht u echt bekommerd zijn om Vlaanderen, dan zou u zich met elke vezel in uw lijf verzetten dat de N-VA zomaar zonder slag of stoot politiek personeel binnenrijft van nazistisch en fascistisch allooi.

Oei, dan mogen ze niemand binnenpakken van de SP.a...

E. Gidius 12 september 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5684873)
maar die partij in kwestie, wordt wel verpersoonlijkt door één persoon. Zonder die persoon, valt die partij terug op de helft van haar kiezers.

En de bron daarvan is uw natte vinger? Sorry dat ik daar niet zondermeer op betrouw.

Pericles 12 september 2011 15:37

Citaat:

Gelukkig was Gennez er om de helft van de kiezers van de SP-A weg te jagen. :lol:

born2bewild 12 september 2011 15:37

Citaat:

oeioeioeioei

Amon_Re 12 september 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5684843)
ik hoop dus echt dat Bruno Tobback een gesprek aanknoopt met Erik De Bruyn.

Als Bruno Tobback van't zelfde kaliber is als zijn pa hoop ik dat'm ver weg blijft van om't even welke post met verantwoordelijkheid

Pietje 12 september 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5684880)
En de bron daarvan is uw natte vinger? Sorry dat ik daar niet zondermeer op betrouw.

het is gewoon mijn overtuiging, en niet enkel de mijne.

Amon_Re 12 september 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5684850)
en dat doe je dan door één man blindelings te volgen ??

Mijn beste, als BDW ook maar één verkeerde pas zet valt'm als een baksteen de grond op. BDW is een middel om een doel te bereiken, niets meer niets minder.

Amon_Re 12 september 2011 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5684858)
Daar geloof ik niets van. Als Bert Anciaux bij de Sp.a zit dan haalt hij ook stemmen maar geen mirakelscores.

Ik sla nog liever twee bakstenen op mijn ballen dan op dat te stemmen :lol:
Ge gaat blijtmeul nu toch niet gaan vergelijken met serieuze mensen zekers?!

Citaat:

Hetzelfde geldt voor Siegfried Bracke. Als hij naar de Sp.a was gegaan haalde hij ook stemmen maar niet zoveel als hij nu heeft gehaald bij de N-VA.
Dat beweer jij. Je kan dit niet hard maken.

Citaat:

BDW zou nooit bij de Sp.a zijn monsterscores in de verkiezingen kunnen gehaald hebben. Daarvoor is die partij niet voldoende maagdelijk. De mensen laten inderdaad graag hun bloot gat zien in het stemhokje aan de heersende politici.
De heersende politici bakken er al generaties lang niets van, uiteraard dat de mensen alternatieven zoeken

De schoofzak 12 september 2011 15:42

Citaat:

Mmm ... dus zonder het Weverke gaan we gaan geloven dat de transferts maar tot maximaal enkele eurocenten per gezin oplopen; gaan we gaan geloven dat justitie werkt, dat de staatsschuld vanzelf gaat verdwijnen, dat arbeid niet kapot te belasten is, dat vanuit hangmatten de beste producten gefabriceerd worden, dat de francofonie onze taal en cultuur wel degelijk respecteren, dat de kabeljauw voor Oostende nu al en altijd al Frans gesproken hebben, dat broek afdoen en vooroverbuigen na enkele malen toch deugd in plaats van pijn gaat doen ....

.... dat die voor de nva verloren stemmen, dan niet naar het Belang zouden gaan.

Amon_Re 12 september 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5684860)
Idiote draden lees ik niet.
Ik probeer mij nu gewoon te amuseren. :-D
Maar je mag mij gerust vertellen wie de nazi's zijn . 8-)

De Vlamingen blijkbaar

Pericles 12 september 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5684896)
Mijn beste, als BDW ook maar één verkeerde pas zet valt'm als een baksteen de grond op. BDW is een middel om een doel te bereiken, niets meer niets minder.

Zelfs Dieu vindt hem geniaal; 8-)

drosophila 12 september 2011 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5684906)
De Vlamingen blijkbaar

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5684842)
Het is niet verboden de draad te lezen alvorens erin te reageren.

Xenophon 12 september 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5684852)
heil baby-tobback
:-D:-D

El Nepotisto.

Xenophon 12 september 2011 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5684837)
:rofl:

En inhoudelijk niets? uw gelach klinkt met de dag holler vriend.

Pietje 12 september 2011 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5684976)
En inhoudelijk niets? uw gelach klinkt met de dag holler vriend.

ik lach gewoon met jouw stupiditeiten.

E. Gidius 12 september 2011 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5684896)

²

Het ziet er naar uit dat mensen die alleen maar een partij of bond aanhangen dat niet kunnen begrijpen => dat zodra de N-VA niet langer ons doel zou dienen, wij haar dumpen en zo nodig vernietigen.

Nebur 12 september 2011 16:00

Citaat:

Dat denkt gij, mooi, maar ik denk van niet.

drosophila 12 september 2011 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5684792)
Eerst de Belgische dictatuur afbreken.

En wie mag dan wel de dictator zijn? Albert II? :lol:

Xenophon 12 september 2011 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5684880)

Niet alleen dat, maar hij zegt dat alsof er iets wezenlijks slechts aan de hand is. Je hoort daar zo die anti-Vlaamse haat en frustratie in.

Zo Piet, nu mag je weer je holle gelach laten horen...

Xenophon 12 september 2011 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685019)
En wie mag dan wel de dictator zijn? Albert II? :lol:

Hou toch op met uw ongeloofwaardig gedoe.

Svennies 12 september 2011 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5684814)
Mocht u echt bekommerd zijn om Vlaanderen, dan zou u zich met elke vezel in uw lijf verzetten dat de N-VA zomaar zonder slag of stoot politiek personeel binnenrijft van nazistisch en fascistisch allooi.

Enkel de N-VA....:lol::lol:

Citaat:

• 1992: Oud-staatssecretaris Pierre Chevalier stapt over van de SP naar de VLD. Hij wordt gevolgd door minder bekende figuren als Andries Vanden Abeele (ex-CVP, ex-SOS Brugge), Mimi Kestelijn-Sierens (ex-CVP) en Bob Vanhaverbeke (ex-VU).
1993: Herman Candries gaat van VU naar CVP.
1993: Jef Valkeniers gaat van VU naar VLD.
• Mei 2001: De Volksunie valt uit elkaar in de Nieuw-Vlaamse Alliantie (NVA) van Geert Bourgeois en de Toekomstgroep van Bert Anciaux, die later dat jaar een nieuwe partij sticht, Spirit. Oud-Volksunie-minister Johan Sauwens trekt naar CD&V.
Blijkbaar waren deze oude nazi's destijds in trek bij de belgicistische gevestigde partijen..

Ach u mag anderen graag een grote dosis naïviteit toe verwijten...

Simplistischer kan het haast niet,misschien eens voor de spiegel gaan staan om dezelfde naïviteit vast te stellen bij het aanschouwen van uw eigen tronie ...:lol::lol:

http://asp.gva.be/dossiers/-p/polher/dossier.asp

drosophila 12 september 2011 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5685023)
Hou toch op met uw ongeloofwaardig gedoe.

Ú bent het die België een dictatuur noemt. Wel ridderlijk, dat u uw eigen ongeloofwaardigheid zo eerlijk toegeeft.

drosophila 12 september 2011 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5685024)
Enkel de N-VA....:lol::lol:

Blijkbaar waren deze oude nazi's destijds in trek bij de belgicistische gevestigde partijen..

Ach u mag anderen graag een grote dosis naïviteit toe verwijten...

Simplistischer kan het haast niet,misschien eens voor de spiegel gaan staan om dezelfde naïviteit vast te stellen bij het aanschouwen van uw eigen tronie ...:lol::lol:

http://asp.gva.be/dossiers/-p/polher/dossier.asp

Two (or more) wrongs don't make a right.

Xenophon 12 september 2011 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685032)
Ú bent het die België een dictatuur noemt. Wel ridderlijk, dat u uw eigen ongeloofwaardigheid zo eerlijk toegeeft.

Precies, de nagel op de kop, u bent ongeloofwaardig.

Pietje 12 september 2011 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685032)

tuurlijk, straks bombardeert de NAVO.

drosophila 12 september 2011 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5685043)

:lol:

Svennies 12 september 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685034)
Two (or more) wrongs don't make a right.

Kef kef dus,wat u de éne partij verwijt moet u net zo goed alle andere partijen verwijten aangezien er overal overlopers zitten...

Dus ga nu maar eens lachen tegen uw spiegelbeeld en aanschouw de naïviteit in persoon die de maffioze PS als een partij die voor de lagere klasse is bestempeld...:roll::roll::roll:

drosophila 12 september 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5685043)

sst, Piet, de Navo zit mee in het anti-Vlamencomplot, wist je dat niet? Willy Claes heeft daar indertijd nog voor gezorgd! :lol: :lol:

Xenophon 12 september 2011 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685050)
sst, Piet, de Navo zit mee in het anti-Vlamencomplot, wist je dat niet? Willy Claes heeft daar indertijd nog voor gezorgd! :lol: :lol:

Ja, van die boer lustte de Navo geen appelen. :D

Snerror 12 september 2011 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685050)

Jij bent goed geïndoctrineerd door het Belgische establishment.. Zo alles, en dan vooral jezelf, haten wat Vlaams is. Dat kan echt niet gezond zijn zo een lage dunk hebben van je volk en dus van jezelf.

Jan Meuleman 12 september 2011 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5685081)
Jij bent goed geïndoctrineerd door het Belgische establishment.. Zo alles, en dan vooral jezelf, haten wat Vlaams is. Dat kan echt niet gezond zijn zo een lage dunk hebben van je volk en dus van jezelf.

Is normaal, eet uit hun hand.

drosophila 12 september 2011 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5685081)

'Haten' is zwaar overdreven. Ik heb wel degelijk een afkeer van hersenloos en egoïstisch Vlaams-nationalisme (alhier overvloedig aanwezig). Maar ik daag u uit om mijn berichten te quoten waaruit zou blijken dat ik

1. Alles wat Vlaams is, dus heel mijn volk zou haten.

drosophila 12 september 2011 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5685083)

Aantonen of uw verontschuldigingen aanbieden.

born2bewild 12 september 2011 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5685083)

^2

Bokkenreyder 12 september 2011 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5685113)
Aantonen of uw verontschuldigingen aanbieden.

Blijkbaar een gevoelig snaartje geraakt! :-) :evil:

Xenophon 12 september 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5685120)
Blijkbaar een gevoelig snaartje geraakt! :-) :evil:

Een trol die verontschuldigingen eist. :roll:

Hoe ongeloofwaardig gaat het nu nog worden.

matthias999 12 september 2011 16:52

Ze hebben een akkoord over de 3 burgemeesters:-(:-(:-(

Het kalf is verdronken:evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be