Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Klacht indienen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160977)

Anna List 29 september 2011 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717785)
Moei u niet met mij en ons zonnestraalke :twisted:

Mijn moeder is naïef. Ge zou die mogen uitkafferen voor makkak en het vuil van het straat en dat mens zou nog zeggen 'natuurlijk is da gene racist, misschien heeft die mens net een negatieve ervaring meegemaakt met één of andere allochtoon'. Die mentaliteit pik ik niet. Als zij niet opkomt voor haar rechten dan doe ik het wel in haar plaats. Tegenwoordig moet ge hard zijn en naïef zijn staat vaak gelijk aan dom zijn in dit soort gevallen.

k vind dat ge wat meer respect voor u moederke zou mogen tonen

suqar_7loe 29 september 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5717842)
k vind dat ge wat meer respect voor u moederke zou mogen tonen

Ik heb zoveel respect voor haar dat ik haar ten allen tijde zou verdedigen. Als dat geen respect is!

Anna List 29 september 2011 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717849)
Ik heb zoveel respect voor haar dat ik haar ten allen tijde zou verdedigen. Als dat geen respect is!

in dezen draad lijkt het er meer op dat ge haar gebruikt voor uw eigen doeleinden

suqar_7loe 29 september 2011 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5717868)
in dezen draad lijkt het er meer op dat ge haar gebruikt voor uw eigen doeleinden

Mijn eigen doeleinden? Wat mogen die dan zijn?

Txiki 30 september 2011 06:59

Is er iets gebeurd, misschien?

Anna List 30 september 2011 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717876)
Mijn eigen doeleinden? Wat mogen die dan zijn?

die zijn politiek activistisch emancipatorisch.

Txiki 30 september 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718522)
die zijn politiek activistisch emancipatorisch.

Zeg toch gewoon maatschappij-ondermijnend.

Anna List 30 september 2011 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5718535)
Zeg toch gewoon maatschappij-ondermijnend.

zo bont maakt ze het niet

of althans, dat doel verhult ze nog :-)

Txiki 30 september 2011 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718576)
zo bont maakt ze het niet

of althans, dat doel verhult ze nog :-)

tut tut, een ongeval kan gebeuren. Maar ik lees in één van haar reacties dat ze die chauffeur plots een racist noemt. Typisch.

Anna List 30 september 2011 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5718580)
tut tut, een ongeval kan gebeuren. Maar ik lees in één van haar reacties dat ze die chauffeur plots een racist noemt. Typisch.

volgens mij relativeert ze toch nog veel hoor

... uiteindelijk diende ze haar klacht alleen hier in k&k in ...

ik vermoed dus dat die chauffeur er niet al te veel last mee zal krijgen, ze neemt het zelf niet echt au serieux toch hé :-P

Txiki 30 september 2011 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718719)
volgens mij relativeert ze toch nog veel hoor

... uiteindelijk diende ze haar klacht alleen hier in k&k in ...

ik vermoed dus dat die chauffeur er niet al te veel last mee zal krijgen, ze neemt het zelf niet echt au serieux toch hé :-P

Dan moet ze hier ook niet komen bleiten.

Cynara Cardunculus 30 september 2011 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5718753)

Dit is weer een duidelijk voorbeeld van "gij vuile racist zijt de schuld" situatie.

Er zijn uiteraard feiten waarvoor men klacht kan indienen. Er zijn ook feiten die vervelend zijn, lichamelijke of materiële schade veroorzaken, maar niet de moeite zijn om over te reclameren.

Ik stapte ooit op de tram die zéér bruusk vertrok. Ik hield mezelf vast (wij weten dus dat we ons vast moeten houden) maar een corpulente Roma madam hield zich niet vast, en vond niet beter dan in haar reflex mijn los-gebreide trui vast te pakken en deze een halve meter uit te rekken, tot groot jolijt van de mannelijke medereizigers, want ik stond in mijn BH (voor hetzelfde geld had ze die ook nog kunnen uit-rekken).
Wat nu? de Zwarte Madam (een evenbeeld van die van Suske en Wiske trouwens) gaf geen krimp, geen blik, geen excuus, geen goededag : ze waggelde gewoon verder de tram op. De chauffeur is blijkbaar gewoon om bruusk te vertrekken, ik gaf een gratis floorshow en eindigde met een uitgerokken pull.
Gaan we daar klacht voor neerleggen? tegen wie?

Mensen als SuskeWiet staan op slag racisme te kwelen, "per express" te roepen, allemaal volgens hun eigen o zo geprezen stammencultuur waar niemand "per ongeluk" iemand trui vastpakt uiteraard.

-----------------
als men gekwetst is MOET men dit laten vaststellen, of anders zijn mond houden. Voor hetzelfde geld ziet suqar's mam haar arm rood omdat papa vers 4.34 heeft toegepast.

Xenophon 30 september 2011 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5718794)
Dit is weer een duidelijk voorbeeld van "gij vuile racist zijt de schuld" situatie.

Er zijn uiteraard feiten waarvoor men klacht kan indienen. Er zijn ook feiten die vervelend zijn, lichamelijke of materiële schade veroorzaken, maar niet de moeite zijn om over te reclameren.

Ik stapte ooit op de tram die zéér bruusk vertrok. Ik hield mezelf vast (wij weten dus dat we ons vast moeten houden) maar een corpulente Roma madam hield zich niet vast, en vond niet beter dan in haar reflex mijn los-gebreide trui vast te pakken en deze een halve meter uit te rekken, tot groot jolijt van de mannelijke medereizigers, want ik stond in mijn BH (voor hetzelfde geld had ze die ook nog kunnen uit-rekken).
Wat nu? de Zwarte Madam (een evenbeeld van die van Suske en Wiske trouwens) gaf geen krimp, geen blik, geen excuus, geen goededag : ze waggelde gewoon verder de tram op. De chauffeur is blijkbaar gewoon om bruusk te vertrekken, ik gaf een gratis floorshow en eindigde met een uitgerokken pull.
Gaan we daar klacht voor neerleggen? tegen wie?

Mensen als SuskeWiet staan op slag racisme te kwelen, "per express" te roepen, allemaal volgens hun eigen o zo geprezen stammencultuur waar niemand "per ongeluk" iemand trui vastpakt uiteraard.

-----------------
als men gekwetst is MOET men dit laten vaststellen, of anders zijn mond houden. Voor hetzelfde geld ziet suqar's mam haar arm rood omdat papa vers 4.34 heeft toegepast.

:D

Ze kan dan voor de sharia-rechtbank klacht neerleggen.

bgf324 30 september 2011 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5718829)

10 zwepenslagen wegens klacht indienen (als vrouw)

Vigilante VL 30 september 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5718857)
10 zwepenslagen wegens klacht indienen (als vrouw)

Is dat een zwans of is dat ne vrai? 8O

Cynara Cardunculus 30 september 2011 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5718880)
Is dat een zwans of is dat ne vrai? 8O

goei vraag.

Als manlief nog maar VREEST dat ze ongehoorzaam zal zijn (hem gaan aangeven), dan mag hij haar al aftroeven (maar niet op haar gezicht! en de rest van haar lijf moet ze toch inpakken, dus dan weten de anderen niet hoe stout ze wel geweest is. .............toch lief van Allah hé?).

Macchiavelli 30 september 2011 17:52

Ik heb nogal mijn twijfels bij dit hele verhaal. Eerst krijgen we in de media dat verhaal te horen over een jongetje dat tussen de deur van de bus klem kwam te zitten en overleed. Naar het schijnt een Marokkaans jongetje overigens. En prompt de volgende dag komt een forumlid met dit verhaal op de proppen, toevallig ook met een Marokkaan in de hoofdrol.
En passant wordt die buschauffeur dan nog racisme verweten.
En verder vraag ik me af hoe het "slachtoffer" dan wel de bus moet zijn uitgestapt. Als je met je arm klem komt te zitten, dan moet je namelijjk zijdelings uitgestapt zijn. Welk normaal mens stapt op die manier uit? Dat heb ik alleen moddervette mensen enigzins op die manier zitten doen.

En dan dat gezaag in dit topic...
Neem liever een voorbeeld aan deze Chinese mevrouw:

Uit het artikel: "De chauffeur werd gealarmeerd door andere passagiers. De man opende de deur en de vrouw stapte alsnog uit. De dame wreef zich even over de pijnlijke nek en maakte zich snel uit de voeten. Ze diende geen klacht in."

In China zagen ze niet over zulke bagatellen.

suqar_7loe 30 september 2011 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5718580)

Leugenaar. Mij niet verwarren met Demper.

Cynara Cardunculus 30 september 2011 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5719198)

ooit al de mogelijkheid overwogen dat uw mama beetje niet juist gedrag vertoonde? Je slaat een kameel ook niet omdat hij moet gaan zitten nietwaar, Daarvoor leer je eerst "hoe zit ik op een kameel"....

Macchiavelli 30 september 2011 18:10

Citaat:

Txiki liegt niet. Dit zijn jouw eigen woorden in dit topic:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5717471)
Ikke tiens. De racistische buschauffeur zal het niet zijn hé :twisted:

suqar_7loe 30 september 2011 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5719209)
Txiki liegt niet. Dit zijn jouw eigen woorden in dit topic:

Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker. Overigens heb ik hier meermaals geschreven dat niet elke onbeschofte Vlaming een racist is.

Van jou verwacht ik trouwens ook niet dat je het begrijpt.

Macchiavelli 30 september 2011 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5719216)
Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker. Overigens heb ik hier meermaals geschreven dat niet elke onbeschofte Vlaming een racist is.

Van jou verwacht ik trouwens ook niet dat je het begrijpt.

Ik begrijp maar al te goed wat jij bedoelt.
Als jij stelt dat niet iedere onbeschofte Vlaming een racist is, dan impliceert dat dat jij vindt dat veel onbeschofte Vlamingen dat wel zijn.
Het feit alleen al dat je "onbeschoft" aan "Vlaming" en "racist" koppelt, geeft al aan in welke banen jij eigenlijk denkt.

Txiki 30 september 2011 21:42

Citaat:

Schatteke... ik heb je graag, maar verwacht van mij nooit dat ik iets toedek met de mantel der liefde.

Vigilante VL 30 september 2011 21:59

Txiki 30 september 2011 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5719593)

en nu?

Vigilante VL 30 september 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5719599)
en nu?

Vind dat gewoon een fantastische gif.

Txiki 30 september 2011 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5719602)
Vind dat gewoon een fantastische gif.

:-D ik ook, se

Steve_M 30 september 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5719216)
Zelfs een oen weet dat zoiets niet gemeend was. Check de voorgaande reactie van giserke. En de emoticon is je ook ontgaan zeker.

Hela, hier valt niks te lachen. Zeker als het sommigen goed uitkomt. Het is hier K&K toch niet ...

Quorn 1 oktober 2011 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5718753)

*KNIP*

BigF 1 oktober 2011 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5715935)
Jij mag dat weten ja. Mijn ma zat met haar arm geklemd tussen de deur en meneer de chauffeur vond dat blijkbaar grappig en reed gewoon door. Als mn neef niet bij haar was lag ze waarschijnlijk onder de bus. Nu zit ze hier met een rode, opgezwollen arm.

Jou ma wordt ei zo na vermoord door een buschauffeur van de lijn en jij gaat een klacht indienen via de site van De Lijn??

Ik zal het niet gemakkelijk zeggen maar in zo'n gevallen is de Politie wel degelijk Je Vriend. En die had je volgens mij beter onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Quorn 1 oktober 2011 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5719923)
Jou ma wordt ei zo na vermoord door een buschauffeur van de lijn en jij gaat een klacht indienen via de site van De Lijn??

Ik zal het niet gemakkelijk zeggen maar in zo'n gevallen is de Politie wel degelijk Je Vriend. En die had je volgens mij beter onmiddellijk op de hoogte gebracht.

Dit verhaaltje is even hard verzonnen als het grote boze boek waar ze in gelooft.
Begrijpelijk als je dit je hele leven doet vervaagt degrens tussen rea en fanta

Rudy 2 oktober 2011 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5718829)

In Vlaanderen hebben we geen erkende sharia-rechtbanken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be