![]() |
Citaat:
Zo niet, dan hoor je terug naar school te gaan en heb je in deze discussie niets te zoeken. Zo wel, dan zou je beter ophouden met je infantiele getrol. |
Citaat:
"ne witte" is nog steeds een lid van het verzet tegen de nazi's. Wat U bedoelt is dat men meestel verondersteld dat het WEER een vreemde is, wat natuurlijk goed te verklaren is door het feit dat de gevangenissen voor 50% gevuld zijn met moslims, en er bij die andere 50% nog minstens 25% mensen van vreemde afkomst zitten. |
Citaat:
:lol: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
En eigenlijk, 't zit er nog niet zo ver af. Er waren genoeg moslims die Hitler wel lusten, en met plezier actief dienst namen bij de waffen SS. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je komt gewoon weer terug op iets dat ik net heb uitgelegd een paar posts terug. Citaat:
|
Ik stel voor dat U nooit horrorfilms kijkt of thrillers leest dan.
|
Citaat:
De oog-om-oog, tand-om-tand wetten, de tweederangsbehandeling van de vrouw, dat kan toch allemaal niet in deze tijd! Ik weet dat Saudi-Arabië een extreem voorbeeld maar het is toch de islam die de poortjes opent zodat in dat land vrouwen zweepslagen kunnen krijgen als ze een auto besturen. Naarmate de mensen steeds weer zo'n zaken vernemen, zullen ze zich steeds meer afvragen of die moslim die net in de straat is komen wonen zich wel k�*n aanpassen of dat die zijn erfenis ook voor twee derden naar zijn zoon en één derde naar zijn dochter zal gaan! |
Citaat:
|
De mensen die met een andere huidskleur geboren worden, kunnen er zelf niet aan doen hé maddox.
Beeld je maar eens in dat je in een Vlaams gezin (van Marokkaanse origine) in België geboren wordt, als Belg. Maar dat je elke keer scheef bekeken wordt op straat wanneer je op straat komt. En dat de mensen zeggen: "ga terug naar je land", terwijl je hier geboren werd. En als je dan op straat altijd hoort "'t is weer ne zwarte" (of door bepaalde mensen hier: het is weer ne collaborateur van de nazi's). Dan denk ik niet dat je je hier 'thuis' zal voelen. Je voelt je constant buitengekeken, alsof jij de allochtoonse crimineel bent. Dat zijn dingen waar je zelf niet voor kiest en het vooroordeel kan je vanzelf niet wegwerken. Dat vooroordeel wordt vooral door de xenofobe Vlamingen verspreid. |
Citaat:
|
Citaat:
Let wel : ik schrijf hier "de islam" niet "een moslim". |
Citaat:
Ook, waarom is't "ne zwette", en niet "ne gele"? |
Citaat:
Niemand heeft iets tegen Chinezen, Vietnamezen, Indiërs en Sri Lankanen, niemand heeft iets tegen de Spanjaarden, Italianen, Grieken en wat er destijds verder nog aan niet-islamitische allochtonen naar hier gekomen is. Wel hebben veel mensen iets tegen islamitische allochtonen, en dat hebben zij geheel aan zichzelf te danken door middel van hun compleet onaangepast gedrag als groep. Geen enkele bevolkiingsgroep die zo in alle negatieve statistieken oververtegenwoordigd is als islamitische allochtonen. Ze stigmatiseren zichzelf, en zolang de niet-rotte appels onder hen niet ingrijpen en zich tegen hun misdragende soortgenoten keren, zullen islamitische allochtonen begrijperlijkerwijze als een pest en een plaag gezien worden die men liever kwijt dan rijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
als men naar "ne zwarte" verwijst in de zin van : een collaborateur van de nazi's, dan heeft men het nooit over Afrikanen of Noord Afrikanen. Blijkbaar moeilijk te snappen precies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom hebben we in verhouding minder Chinese misdadigers in de cel zitten dan Noord Afrikaanse criminelen? Gut ja, we zijn "racisten". |
Citaat:
Ik moet nogal wat indruk gemaakt hebben op jou, dat je mijn nick gebruikt in je woordenschat. Maar je moet wel opletten dat je daarbij het forumreglement in acht neemt, Circe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Want omdat ik het geloof, is het de waarheid, en waarheids is en blijft waarheid tot je ze weerlegt... Althans, dat is wat jullie toch zelf beweren? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maddox De waarheid is wat iemand gelooft. Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Waarheid is en blijft waarheid tot je ze weerlegt. |
Citaat:
Met de hypocriet uit te hangen kunnen we het precies niet oplossen, spijtig. |
Citaat:
|
Citaat:
Of moeten ze om het even wie aannemen ipv diegenen die wel ok zijn voor de aan te bieden job, vooral als het om allochtonen gaat? |
Citaat:
Zoals jij niet in staat bent te weerleggen wat oa in het boek van JMDD staat (de rest van de multiculmeute ook niet) en het enkel maar in twijfel kunt trekken! Bronnen alhier en aldaar... en daarna zou je de bronnen in twijfel trekken waarschijnlijk! Voor vele zaken heb je niet eens bronnen voor nodig, je kunt ze gewoon vaststellen! Lees de media, ga op bezoek in de gevangenis, loop eens rond in bepaalde wijken, onderzoek eens wat er te leren valt in de ocmw's enz enz enz |
Citaat:
Hoeveel allochtonen mogen meegraaien als Vlaamse minister? Of als functionaris op één van de kabinetten? Link graag. Citaat:
Citaat:
Nu je er toch bent: Heeft die kinderverkrachter zijn royale staatspensioen alweer ontvangen van zijn eigen volk deze maand? Citaat:
|
Citaat:
En er is niets mis met de Vlamingen in het buitenland. Indien die voor 5% problemen veroorzaken en diegenen waar we het hier steeds over hebben voor 70 of 80 of meer %, met welke groep moeten we ons dan bezighouden??? |
Citaat:
Bedrijven mogen echter geen mensen weigeren op basis van de afkomst. Of vind je van wel? Citaat:
|
Toen ik de topic las hoopte ik dat we samen gingen wiskundig integreren. Bummer :-(
|
Citaat:
Ook toevallige? een vriendje van het plantje |
Citaat:
Citaat:
En kunnen we nu terug on topic? |
Citaat:
Hoe weet je dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be