![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En NVA heeft ook maar 17 zetels in het Vlaams parlement dus hun invloed is niet zo groot...
|
Citaat:
en naast de karikatures, weet jij nog iets van de Vlaamse politiek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NVA situeert zichzelf als rechtsliberaal, als ze nog groter worden zal ook het beleid rechtser worden. Een rechts beleid heeft nog nooit wat opgeleverd voor de zwakkeren in de maatschappij. |
Citaat:
Die twee eerste cijfers zijn voor niemand een geheim. Nooit geweest, ik vond het gewoon een rare manier om iemand zijn leeftijd te schatten. |
Citaat:
|
Citaat:
En het communisme heeft van Rusland een welvarende staat gemaakt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zouden we ons misschien ook eens kunnen afvragen - als we dat durven, tenminste - aan wélke kant van de taalgrens 'het' nu eigenlijk het meest langdurig, het meest algemeen, het meest systematisch, het meest intensief en het meest hardnekkig of m.a.w. het meest zielig gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees naast De Morgen, De Standaard en nog wat andere Nederlandstalige publicaties echter ook vrij regelmatig Le Vif/L'Express, Le Soir, La Libre Belgique, La Dernière Heure - en daarvan niet alleen de fora en/of reacties van lezers. Ik luister bovendien ook naar wat landgenoten - zowel Nederlandstalige, Franstalige, nog-anders-talige als méértalige - zo allemaal tegen elkaar zeggen. |
Citaat:
Of waarom kwamen de electyronisch getelde stemmen, maar een stuk in de nacht binnen? Tijd nodig om ze te "veredelen" naar de sossenzin... |
Citaat:
Dat weet ik ook dat dat geen geheim is. Het is volgens jou een vreemde manier om iemand zijn leeftijd te schatten zeg je. Mss heb jij andere manieren ? Ik vind het altijd vervelend dat mensen op dit forum hier hun leeftijd NIET plaatsen. Ik bedoel maar, als je op een forum zoals dit ergens een gesprek voert met iemand dan is het altijd leuk om iemand zijn leeftijd, referentiekader te weten. Zo kan je bepaalde uitspraken in een bepaalde context plaatsen. Leeftijd zegt niet alles, er zijn hier mensen die 18 jaar oud zijn en die stukken "wijzer" zijn dan mensen hier op het forum die 50 jaar oud zijn en die precies nog ageren als kleine kinders. Dus als ik iemand zijn stamnummer vraag dan kan ik ongeveer inschatten hoe oud die is ;-) (18 of 18 + aantal jaren gestudeerd/gebisd) Er zijn er die natuurlijk geen stamummmer hebben (nooit legerdienst/milicien gedaan/geweest). Dus daar kan je ook al een leeftijd op plaatsen, want die kennen het concept van een stamnummer niet ;-) enfin, mijn leeftijd staat in mijn profiel, en het stamnummer begint met 90. Nabat PS Mijn avatar is niet een boerin met kiespijn, het antwoord kan je vinden in mijn handtekening. |
Citaat:
Zou er sprake geweest zijn van omkoping ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bepalen zij de lijn van de N-VA? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be