Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161889)

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5751038)
Zeg hem dat zelf. Het is jouw vriendje.

:roll:

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5751044)
Ja, suqar, het is allemaal mijn schuld. Jij hebt natuurlijk niet geschreven dat er niks mis is met iemand die een pizzarestaurant vol burgers opblaast en dat ze daarvoor een legitieme reden had. Of wacht, dat is precies wat je geschreven hebt. Wat valt daar nu aan te interpreteren? Het is geen puzzel of zo.

Niet te geloven.

Weet je wat, ik trek mijn woorden 'niks mis mee' in want blijkbaar waren die fout gekozen. Hopelijk kan het gezeik nu stoppen.

Oblique 19 oktober 2011 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5751040)
zich verstoppen achter kinderen is natuurlijk héél hoogstaand. Zo kennen we ze, de lafaards.

Ik ben blij dat u het inziet! :lol:

Steve_M 19 oktober 2011 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5751045)
Wees gerust. Ik ben tegen bomaanslagen, hier en elders. Ik meen me te herinneren dat ik hierboven al schreef dat ik zoiets verwerp en in mijn ogen is zoiets een daad van ongeloof.

Je bent er tegen, maar er is niks mis mee?

Citaat:

Niet dat het jou als ongelovige wat kan schelen uiteraard.
Wat heeft geloof er precies mee te maken? Maar inderdaad, ik heb geen geloof nodig om bomaanslagen te verwerpen.

Steve_M 19 oktober 2011 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5751049)
Niet te geloven.

Weet je wat, ik trek mijn woorden 'niks mis mee' in want blijkbaar waren die fout gekozen. Hopelijk kan het gezeik nu stoppen.

Tja, het gaat echt niet om kommaneukerij, hoor. Ik probeer gewoon te begrijpen waarom je dat schreef.

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5751052)
Tja, het gaat echt niet om kommaneukerij, hoor. Ik probeer gewoon te begrijpen waarom je dat schreef.

Daar zal je niet achter komen als je je blijft focussen op 3 woordjes en de andere reacties negeert.

Nynorsk 19 oktober 2011 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5751049)
Niet te geloven.

yeah right.

ik vraag me trouwens écht af welke waarden je je leerlingen meegeeft als er in de klas gepraat wordt over oorlog. Als je eerste reactie daar ook is "niks mis mee"...

Nynorsk 19 oktober 2011 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751047)
Zijn het dan joden in vermomming? Antisemitische zionisten? Het hoort zeker tot de mogelijkheden. Enkele quotes van enkele prominente van dat tuig:

neen, gewoon mensen zoals hier op dit forum, die aanslagen op kinderen gebruiken om andere aanslagen op kinderen goed te keuren.

Hertog van Gelre 19 oktober 2011 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751047)
Zijn het dan joden in vermomming? Antisemitische zionisten? Het hoort zeker tot de mogelijkheden. Enkele quotes van enkele prominente van dat tuig:

Ik weet heus wel dat jij mij niet gelooft als ik zeg dat deze citaten niet als zodanig zijn uitgesproken en dat ze van antisemitische sites afkomstig zijn.
Daarom denk ik dat het het beste is als je jezelf eerst afvraagt waaróm er zoveel puntjes (van weggelaten woorden) in die citaten staan en wat de oorspronkelijke uitpraken zijn. Als je er zelf niet uitkomt wil ik je wel helpen.

Niet dat dit ook maar iets te maken heeft met dat monster dat 8 kinderen vermoordde.

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5751055)
yeah right.

ik vraag me trouwens écht af welke waarden je je leerlingen meegeeft als er in de klas gepraat wordt over oorlog. Als je eerste reactie daar ook is "niks mis mee"...

Nogmaals, het gaat hier niet over mij. Ten tweede, wat ik onderwijs gaat niemand wat aan. En ten derde, ik ben altijd neutraal en houdt het werk en mijn privé strikt gescheiden.

Oblique 19 oktober 2011 00:48

Tens of thousands celebrate in Gaza, demand 'new Gilad Shalit'

Misschien kan men in ruil van 5 soldaten het einde van de bezetting eisen?!

Oblique 19 oktober 2011 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751058)
Ik weet heus wel dat jij mij niet gelooft als ik zeg dat deze citaten niet als zodanig zijn uitgesproken en dat ze van antisemitische sites afkomstig zijn.
Daarom denk ik dat het het beste is als je jezelf eerst afvraagt waaróm er zoveel puntjes (van weggelaten woorden) in die citaten staan en wat de oorspronkelijke uitpraken zijn. Als je er zelf niet uitkomt wil ik je wel helpen.

Niet dat dit ook maar iets te maken heeft met dat monster dat 8 kinderen vermoordde.

Afkomstig van intellectuele zelf hatende joden, je kent dat fenomeen wel. :lol:

Flikker toch op met je gezeik man.

Anonymous23 19 oktober 2011 00:52

wat verwacht men eigenlijk van de Palestijnen? Dat ze als christenen de andere wang aanbieden telkens het IDF wat burgers doodt? Of dat ze met hun handen in de lucht vreedzaam protesteren terwijl de staat hun grond afneemt? Of dat ze begripvol knikken en deemoedig luisteren als er Palestijnse burgers en kinderen worden gedood?

Het is daar oorlog en bij oorlog vallen doden. En als Israël zich niets gelegen laat aan de moord op Palestijnse kinderen, waarom zouden de Palestijnen dat dan doen? Moeten ze heiliger zijn dan de paus?
Nergens heb ik in deze topic één van de belangrijkste elementen van het hele verhaal gelezen:
Citaat:

the attack was in response to Israel's assassination ten days earlier in Nablus of the two leading Hamas commanders Jamal Mansour and Omar Mansour as well as six civilians including two children.
Wat zou je dan willen, eigenlijk?

Dixie 19 oktober 2011 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5750726)
Vandaag is deze heks van halal vrijgekomen door de gevangenenruil tussen Israel en Hamas.
Ze had de kogel moeten krijgen.

http://www.youtube.com/watch?v=_eeYQosgnF8

een kogel is veel te humaan voor dat crapuul

Hertog van Gelre 19 oktober 2011 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751065)
Afkomstig van intellectuele zelf hatende joden, je kent dat fenomeen wel. :lol:

Flikker toch op met je gezeik man.

De bron al gevonden? Of volstaat het om wat leugenachtige citaten op dit forum te plempen ter ondersteuning van uw betoog waarin u het vermoorden van acht kinderen goedkeurt?

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5751051)
Je bent er tegen, maar er is niks mis mee?

Wat heeft geloof er precies mee te maken? Maar inderdaad, ik heb geen geloof nodig om bomaanslagen te verwerpen.

Er is niets mis mee dat een vrouw zichzelf verdedigt. De manier waarop is totaal verkeerd. En ja, ik ben tegen zelfmoordaanslagen en dat soort zaken. In mijn ogen is dat niet toegestaan en een grote zonde.

Met die laatste zin bedoelde ik alleen maar dat zoiets in mijn ogen 'haram' is. Een woordje dat een niet-gelovige geen reet uitmaakt.

Dixie 19 oktober 2011 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous23 (Bericht 5751066)
Het is daar oorlog en bij oorlog vallen doden. En als Israël zich niets gelegen laat aan de moord op Palestijnse kinderen, waarom zouden de Palestijnen dat dan doen?

daar hadden de palestijnen beter 90 jaar geleden over nagedacht toen ze begonnen met terroristische aanslagen tegen joden...

Anonymous23 19 oktober 2011 00:55

Hey Dixie, ooit gehoord van de joodse terroristische organisaties uit die tijd? Neen? Ze zijn nochtans beroemd.

cookie monster 19 oktober 2011 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750791)
Het gaat jouw (en mijn) petje te boven maar in een oorlog zou jij jezelf ook verdedigen en de vijand terug aanvallen.

Ok n, hier heb j eeen punt !!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750791)
Je zegt het hierboven zelf. Jammer dat ze de verkeerden heeft aangevallen. Ik had ook liever gezien dat ze daar wat soldaten had omgelegd ipv onschuldige kinderen.

Elk mooord = onzinig & nutteloos !!!!

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750813)
Dat is zo. Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers. Vrouwen, kinderen en mannen...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750936)
Het maakt me geen zak uit van welke kant de onschuldige slachtoffers komen, hoor.

Oorlog & mooord = shit !!!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750864)
Het is misschien nog niet in je opgekomen maar die vrouw zal wel een reden gezocht hebben om zoiets te doen. En ja, vele mensen die jaren onderdrukt zijn geweest, mishandeld zijn geweest, zijn verjaagd geweest, zijn nu eenmaal tot veel in staat.

Zoiet nog altijdgeeen redenom zoiets t flikken !!!!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750978)
Ja natuurlijk. Alleen jammer dat de verkeerde gevallen zijn.

Wie/watzijn dan d goei ????

Hertog van Gelre 19 oktober 2011 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous23 (Bericht 5751066)
Wat zou je dan willen, eigenlijk?

Dat kindermoord niet wordt goedgekeurd. Nooit.

In WO2 had het Nederlandse verzet de mogelijkheid de kinderen van Seys-Inquart te ontvoeren. Dat zou een belangrijk wapen zijn geweest. Ze hebben het geweigerd te doen omdat ze niet van dezelfde methoden gebruik wilden maken als de bezetter.
Het waren geen heiligen en ze hebben ook mensen geliquideerd maar ze handhaafden hun morele grenzen. Misschien omdat ze de vijand nog steeds als mensen zagen en niet als beesten.

Ik kan er maar niet over uit dat de vrouw die begint te lachen omdat ze acht in plaats van drie kinderen heeft vermoord hier op dit forum bijval vindt.

suqar_7loe 19 oktober 2011 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751077)
Dat kindermoord niet wordt goedgekeurd. Nooit.

Dat gebeurt ook niet in deze draad.

Dixie 19 oktober 2011 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous23 (Bericht 5751072)
Hey Dixie, ooit gehoord van de joodse terroristische organisaties uit die tijd? Neen? Ze zijn nochtans beroemd.

bedoel je de aanslag op het king david hotel? die kwam 25 (vijfentwintig) jaar NA de eerste palestijnse aanslag...:roll: en die was zelfs niet gericht tegen de palestijnen maar tegen het brits leger

Nynorsk 19 oktober 2011 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5751060)
Nogmaals, het gaat hier niet over mij. Ten tweede, wat ik onderwijs gaat niemand wat aan. En ten derde, ik ben altijd neutraal en houdt het werk en mijn privé strikt gescheiden.

a) het gaat wel over jou. ik zit hier voor de meningen van anderen. ook die van jou.
b) wat kinderen onderwezen krijgen gaat eigenlijk iedereen aan. raar standpunt.
c) dat is onmogelijk. je krijgt altijd vragen van kinderen die eigenlijk geen neutraal antwoord kunnen krijgen.

Dixie 19 oktober 2011 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751077)
Ik kan er maar niet over uit dat de vrouw die begint te lachen omdat ze acht in plaats van drie kinderen heeft vermoord hier op dit forum bijval vindt.

daar kicken die antisemieten hier op

Anonymous23 19 oktober 2011 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5751079)
bedoel je de aanslag op het king david hotel? ... die was zelfs niet gericht tegen de palestijnen maar tegen het brits leger

Ah, dan is het goed!

Oblique 19 oktober 2011 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751068)
De bron al gevonden? Of volstaat het om wat leugenachtige citaten op dit forum te plempen

Vanzelfsprekend heb ik die. Theodor Herzl, de welbekende antisemitische zionist.

Volstaat de Israelische TV als leugenachtige antisemitische bron voor meneer de zionist? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=K60otDTDgfI

Ophoepelen nu.

Oblique 19 oktober 2011 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5751057)
neen, gewoon mensen zoals hier op dit forum, die aanslagen op kinderen gebruiken om andere aanslagen op kinderen goed te keuren.

Nog niet gezien eigenlijk.

Nynorsk 19 oktober 2011 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751086)
Nog niet gezien eigenlijk.

Misschien moet ge die spiegel die je anderen wil voorhouden vooral eens omdraaien, en naar jezelf kijken.

Cynara Cardunculus 19 oktober 2011 01:18

Valt er niemand iets op?

Look at the concentration camp-like condition of Shalit compared to the fat and happy Palestinian prisoners just released.

Links de soldaat die werd ontvoerd, rechts de meute moordenaars die er weldoorvoed en ontspannen uitzien, net of ze van een maandje verlof terugkomen.

De heks die 15 personen waaronder 8 kinderen vermoordde zag er ook zo weldoorvoed en ontspannen uit. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze gelynched wordt.

Hertog van Gelre 19 oktober 2011 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751084)
Vanzelfsprekend heb ik die. Theodor Herzl, de welbekende antisemitische zionist.

Volstaat de Israelische TV als leugenachtige antisemitische bron voor meneer de zionist? :lol:

Neen, dezelfde uit de context gerukte regel. U weet echt niet waar dit vandaan komt heh?

Oblique 19 oktober 2011 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5751089)
Misschien moet ge die spiegel die je anderen wil voorhouden vooral eens omdraaien, en naar jezelf kijken.

Ik heb over de kwestie mijn mening niet gegeven, enkel het gezicht van Israel getoond. Maar nu u er om vraagt:

Israel heeft de dood van die kinderen op haar geweten, door zulke psychopaten te creeëren. Verder heb ik daar weinig over te melden.

Oblique 19 oktober 2011 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751092)
Neen, dezelfde uit de context gerukte regel. U weet echt niet waar dit vandaan komt heh?

Van de fabeltjeskrant en Herzl was absoluut geen antisemiet.

Hertog van Gelre 19 oktober 2011 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751093)
Ik heb over de kwestie mijn mening niet gegeven, enkel het gezicht van Israel getoond. Maar nu u er om vraagt:

Israel heeft de dood van die kinderen op haar geweten, door zulke psychopaten te creeëren. Verder heb ik daar weinig over te melden.

U heeft uw mening hier weldegelijk een paar keer gegeven. De onschuldigste was nog ''dat het nu eenmaal zo gaat in een oorlog''.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750795)
Deze vrijheidsstrijdster verdiend een standbeeld. Nuja, die kinderen die sneuvelden vallen te betreuren. Maar zo gaat dat tijdens oorlog zeker.

Maar dat is precies het beeld dat van deze ruil overblijft:
- Israel is bereid één jonge militair thuis te brengen, omdat elk leven telt en dit belangrijk is volgens de ongeschreven afspraak. De jongen was 18, nu 25, had geen kip aangeraakt maar is zeer slecht behandeld. In ruil voor:
- 1.000 Palestijnen, waaronder beestachtige moordenaars zonder geweten. 1 Israelier is dus 1.000 Palestijnen waard (volgens de Palestijnen), deze beestachtige moordenaars, wiens daden bekend zijn, worden ''vrijheidsstrijders'' genoemd in plaats van dat ze meteen door de PA opnieuw in de gevangenis worden gesmeten. Zij zien er behoorlijk goed en gevoed uit.

Oblique 19 oktober 2011 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5751099)
U heeft uw mening hier weldegelijk een paar keer gegeven. De onschuldigste was nog ''dat het nu eenmaal zo gaat in een oorlog''.

Dat is uw interpretatie van "mijn mening" die de mijne niet was, maar die van Israel.

Ik ben blij dat u walgt.

Nynorsk 19 oktober 2011 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751093)

Ah, het is Israel die vindt dat dat wijf een standbeeld verdient dan?
Ge gelooft het vast zelf.

Maar goed, ik lees dat de palestijnen blijkbaar bolletjes klei zijn in de handen van Israel, die eigenlijk zelf niks kunnen beslissen en zeker geen verantwoordelijkheid kunnen opnemen. En jij wil die daarvoor een standbeeld geven. Goed bezig.

Cynara Cardunculus 19 oktober 2011 01:48

het filmstukje laat me denken aan een hele reportage over nog zo'n monster:Kahira al-Saadi ;
Zelf heeft ze vier kinderen die van de Israeliers hun moeder nog in de gevangenis mochten bezoeken.

Papa is ondertussen hertrouwd met een andere plofster.

Oblique 19 oktober 2011 01:52

Het enige wat van die ruil overblijft is dat, Irael nooit om Gilad heeft gemaald maar slechts een pion was, die bovengehaald kon worden wanneer de nood het hoogst was. Oa bij slechte ratings van Bibi. Die nu de foto'op van zijn leven heeft. Hij vertelde het alsof hij hem persoonlijk als navy seal is gaan bevrijden uit de klauwen van Hamas.

Iedereen kan 1 man ruilen tegen 1000 man.

De overwinnaar is Hamas. En Bibi. Wat een deal. 1000 strijders erbij in ruil voor een mager soldaatje die je zo omverblaast. Daar tekent iedereen voor. :lol:

Bibi zou nooit met terroristen praten... Het ultieme bewijs dat Israel enkel naar geweld luistert.

Oblique 19 oktober 2011 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5751110)
Ah, het is Israel die vindt dat dat wijf een standbeeld verdient dan?
Ge gelooft het vast zelf.

Maar goed, ik lees dat de palestijnen blijkbaar bolletjes klei zijn in de handen van Israel, die eigenlijk zelf niks kunnen beslissen en zeker geen verantwoordelijkheid kunnen opnemen. En jij wil die daarvoor een standbeeld geven. Goed bezig.

Uw hersenpinsels vormen een bizar onsamenhangend geheel die zelfs de beste psycholoog niet zou kunnen ontwarren. Val mij er verder dan ook niet lastig mee.

Cynara Cardunculus 19 oktober 2011 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5751117)
Iedereen kan 1 man ruilen tegen 1000 man.

De overwinnaar is Hamas. En Bibi. Wat een deal. 1000 strijders erbij in ruil voor een mager soldaatje die je zo omverblaast. Daar tekent iedereen voor. :lol:

mager soldaatje inderdaad. Iets anders dan de weldoorvoede moordenaars nietwaar?

en inderdaad, voor Israel is één hunner soldaten 1000 achterlijke palestijnse kwieten waard. Nu kan Hamas hen zelf gaan voeden. want dat doen ze toch neem ik aan? hun terroristen blijven ondersteunen? Zakat dient toch érgens voor zeker.

Och ja, Ahlami Tamimi wacht nu een single leven in de massa: haar kozijn/echtgenoot blijft opgesloten.

Oblique 19 oktober 2011 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5751120)
Nu kan Hamas hen zelf gaan voeden. want dat doen ze toch neem ik aan? hun terroristen blijven ondersteunen? Zakat dient toch érgens voor zeker.

Om u gerust te stellen van hen welzijn:

Hamas vows to provide all prisoners a job, salary for life, apartment and car

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be