![]() |
Citaat:
Wat een oetlul. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Basisloze propaganda, wederom. Bovendien ben ik niet "links" , wel extreem. :-D |
Citaat:
Ben ik volgens jou extreem-links omdat ik het CGKR steun? |
Citaat:
Aan hoeveel puntjes (het zijn er 13) voldoe je? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Aan hoeveel puntjes (het zijn er 13) voldoe je? |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaf al toe dat je extreem bent, vermits "extreem rechts" volgens jou achterlijk is moet je eigenlijk aan mij niets doorgeven. Het is duidelijk. |
Citaat:
Ik wacht ten andere nog steeds op 1 je voorbeelden. 2 enig weerwoord op de ontmaskering van je demagogie. http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=82 |
Citaat:
|
Citaat:
Met uw simplistisch dualistisch gedoe ook. Als je niet rechts bent moet je wel links zijn. Terwijl ik net zei dat ik niet extreem links ben. Wat is dan duidelijk? Je kan mij niet in een hokje duwen. Ik kan dat bij u wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag altijd de puntjes doorgeven! Mag geen probleem zijn voor een "extreem" persoon zoals jij. :) |
@bf62
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, geven die puntjes extreem links niet op een correcte manier weer, omdat het doorspekt is van extreem rechtse basisloze propaganda. Geen enkel "puntje" dus. Citaat:
|
@Albrecht: Waar zoek je iets wat je eigenlijk al gevonden hebt? Er is niet mis met de normen en waarden van christendom. Ze hebben al meermaals bewezen dat ze "veranderlijk" zijn. De RKK is gewoon het gevolg van een misgroeide machtspositie. (zoals de huidige linkse kerk) Mensen zoals jij kunnen van binnenuit het gedrocht veranderen. Iets wat je in de islam spijtig genoeg niet kunt doen.
http://www.gelovigen-nemen-het-woord.be/manifest/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er dan iets verkeerd om een dief een dief te noemen? We moeten natuurlijk opletten dat we niet "alle" in de zin zetten, we zouden ze eigenlijk met naam, voornaam en adres moeten kunnen vernoemen... Dus gedaan met het vage "jongeren", of "Belgen" als het duidelijk over lieden van een bepaalde bevolkingsgroep gaat die elke dag negatief in het nieuws komen...en alleen op papier ineens "Belgen" zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor velen van die gasten zijn we al lang voorbij het stadium van de "vooroordelen" zeker? Er zijn al teveel "vaststellingen" geweest! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want in een antwoord op een vraag die ik ooit via mail stelde antwoorde De Witte: Wij kunnen alleen in rechte optreden mits toestemming van het vermoedelijke slachtoffer, ook dat staat in de wet. |
Citaat:
|
Citaat:
Op een dag strijken niet ver van uw bedrijf zigeuners neer. 1) U onderneemt niets en gaat gerust slapen. 2) De dagen dat ze er zijn bent u extra waakzaam. 3) U gaat nog meer auto's op de parking zetten want onder die zigeuners zouden wel eens potentieele kopers kunnen zijn. Welke optie kiest u? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Namelijk: "In de ogen van de bevolking, en dat weet u heel goed, staat ROMA voor: ..." Als vertegenwoordiger van de bevolking is het juist de taak van Dewinter om te spreken in naam van de mensen die hij vertegenwoordigd. Paulus. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die enkel de lagere school heeft afgemaakt niet aanwerven als chirurg is dus ook discriminatie? :roll: Iemand die niet over de vereiste kennis/vaardigheden beschikt niet aanwerven is bij mijn weten nog altijd geen discriminatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be