![]() |
Citaat:
1) een staatshervorming en wijziging financieringswet onderhandelt die niets wezenlijks verandert, en uiteindelijk in het nadeel van de Nederlandstaligen en Vlamingen valt 2) een oplossing voor BHV uitvindt die nog meer in het nadeel van de Vlamingen is dan de huidige situatie (verlies van gans Vlaams-Brabant tov verlies van "maar" Halle-Vilvoorde) 3) een oplossing uitvindt voor het gerechtelijk arrondissement BHV die een inherente discriminatie inhoudt (5 Franstalige magistraten buiten het gezag van Vlaanderen die in Vlaanderen hun goesting mogen doen) 4) een begroting op poten stelt die al de dag nadien achterhaald is (uitgaan van een groei van 0,8% terwijl die maximaal 0% zal zijn) 5) geen wezenlijke noodzakelijke veranderingen voorstelt, noch in het arbeidsbeleid, noch in het pensioensbeleid, noch in het toezicht op de banken, noch in het energiebeleid dat noem een verwezenlijking????? dat is een zeer bizarre redenering hoor. |
Citaat:
Maar mijn handtekening is niet op het randje af vunzig zoals de uwe. |
Citaat:
Verder mag jij vunzig vinden wat je wil, het toont gewoon je kleinburgerlijkheid aan als je met die boutade al problemen hebt. En uiteraard moet u het alweer over deze boeg gooien, omdat je inhoudelijk helemaal niks maar dan ook niks te betekenen hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vroeger kon hij dat nog, maar sinds het succes van de N-VA is die compleet verzuurd en is er geen goed woord meer uit te krijgen, ik snap niet waarom er nog mensen zijn die er op antwoorden. |
Citaat:
U echter, u bedient zich van een gortige en drekkige handtekening en u bent daar nog fier op ook. |
Alweer een draad ontspoort door System. 8-)
|
Citaat:
|
Ik weet dat de N-VA tactisch speelt door nu oppositietje te spelen, nochtans twijfel ik of het strategisch niet beter is het akkoord (qua staatshervorming) te steunen als "een eerste stap naar".
Enkele dagen geleden boden ze namelijk nog aan om (op basis van wat onderhandeld was) een regering te vormen... |
Citaat:
|
Bij CD&V is die 'V' er te veel aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rustig, "kindjes"! Als u niet braaf bent, zal Sinterklaas u geen geschenk geven.;-)
|
N-VA mag dankbaar zijn dat de rechterflank is afgedekt door het Vlaams Belang...
Mocht dat niet zo zijn, N-VA zat nu al in een officieel cordon sanitaire... Nu is het enkel een officieus cordon |
Citaat:
Ze zitten liever plat op de buik de tenen van de franstaligen te likken. |
Citaat:
Vreemd dat de NVA dan toch mee mag regeren in Vlaanderen..... En die vinden dat prachtig hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gelukkig maar dat ik niet meer de enige ben die het zegt. Want dan zou ik weer aan het 'trollen' zijn. Welaan, dan 'trolt' Wouter Beke nu al met me mee . |
Citaat:
|
Citaat:
Dat verklaart de opluchting die er bestaat nu er(bijna) een regering is. |
Citaat:
En maar blijven proberen om de N-VA met het VB te vereenzelvigen he. "Verblokken", mocht het woord al bestaan, impliceert een overname van ideologie en/of manier van handelen, niet het overnemen van kiezers (die verhuizen voortdurend van partij naar partij, dus op den duur zou elke partij verblokt, versost of vertsjeefd zijn). Citaat:
|
Citaat:
U en sommigen van uw geestesgenoten willen de waarheid niet onder de ogen komen. Zo zit het in mekaar. |
Citaat:
Hoe langer op het vuur des te minder inhoud... Tegen de volgende verkiezing zal Woutertje haast uitgefloten zijn...:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U en sommige van uw resterende geestesgenoten willen de waarheid niet onder de ogen komen. Zo zit het in mekaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be