![]() |
Citaat:
En ... ondertussen HEBBEN de traditionele MINDERHEIDSpartijen de NVA er af gereden (hopelijk tot aan de volgende verkiezingen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar sindsdien heeft BDW precies rouwkoop gekregen of denkt hij met zijn underdogrethoriek iets te winnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen wist maar al te goed dat Bart De Wever geen kans maakte om formateur te worden. De koning wilde Di Rupo en die is het dan ook geworden. Eigenlijk moeten we de koning aanklagen wegens zware partijdigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terzake 29 augustus Bart de Wever: Wij zijn niet aan de kant gaan staan (07:40) |
Citaat:
Dat is niet hetzelfde als 'aan de kant gaan staan', vooral niet gezien hun bereidheid om verder te onderhandelen (maar niet op basis nota EDR). |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn retoriek is onnavolgbaar. Pure politieke klasse ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kreeg vandaag ook nog wat inside info ook over sympathie en antipathie binnen de partaai... 't is daar ook niet allemaal liefde. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De messen hier worden alvast geslepen.... Dat zou wel eens een kaartje retour kunnen worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- EDR stelt zijn nota voor - Franstalige partijen happen toe - SP.a hapt toe - Groen! hapt toe - NVA hapt niet toe, stelt voor om verder te onderhandelen op basis van een andere nota - CD&V hapt ook niet toe - Open VLD hapt wél toe. - Albert 2 maakt zich openlijk boos - CD&V keert kar - EDR gaat verder met federale meerderheid maar met Vlaamse minderheid. Dat zijn de feiten en ik denk dat ik de meeste partijen in de juiste volgorde heb daar, het begint laat te worden en ik ga voort op mijn geheugen. Het feit dat anderen beslissen om verder te gaan zonder NVA betekent NIET dat NVA opzij ging staan. |
Citaat:
|
Citaat:
We sturen "voor de mensen" terug "naar de mensen"...;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be