![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Heel de wereld heeft problemen met Islammieten, guess why? Er zijn nochtans ook andere volkeren die getint zijn, dus daaraan ligt het niet. |
Citaat:
Ik denk dat het feit dat het een vakantieland is waar vele mensen zijn blijven hangen voor de zon en het lekker eten, daar zeker voor iets tussenzit. Wat mijn eigen ervaring in Spanje was, is niet dat er mensen zijn die ontegensprekelijk ultra-obees zijn �* la een te groot deel van de V.S., maar wel het feit dat de meeste - vooral vrouwen - toch wel overgewicht meedragen. Niet in die mate dat het frappant of verschrikkelijk ongezond is volgens mij, daarbij vloeit de olijfolie toch royaal dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Braziliaanse vrouwen zijn de mooiste vrouwen ter wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: Miss Siberië: ![]() 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Zeer besmettelijk en men kan op de kaarten goed zien hoe snel de uitbreiding van obese mensen gebeurt: als een olievlek, niet hier en daar een gevalleke. Een Indische wetenschapper had dit ontdekt omdat hij het verschijnsel effektief bij kippen had gezien. |
Citaat:
![]() |
pffff.....blondjes.....typisch:roll:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oesje! Big BIG problems: Laura was NIET de eerste....
Blijkbaar was er nog een "mulat" (zij mogen die term wel gebruiken, wij niet) in 1992 die als eerst "exotische " miss door het leven wil gaan. Hoe zouden we haar nu kunnen vergeten? http://www.vandaag.be/lifestyle/8840...s-belgie-.html Citaat:
en nu niet meer vergeten dat ik MULAT ben hoor: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Niet zo racistisch als "halfbloed", maar toch wel racistisch. Enfin, als het niet zo is, dan is het gemakkelijk. Sjokkelattemelk schijnt ook al racistisch te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens wiki: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be