![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, de stress die dieren op weg naar een badkuip op het 7de verdiep ondervinden waar een bot mes hen opwacht, na eerst in een autokoffer te zijn vervoerd, is natuurlijk veel minder. En beestjes voor halalconsumptie die komen natuurlijk niet uit de bioindustrie, die komen allemaal uit een malse wei. :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb een aangename dag gehad. Een groot stuk van het toeristische gedaan met de grote markt en manneke pis en zo, en ook de marollen met omliggende straatjes. Nooit het idee gehad dat het een achterlijke of schofterige stad zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Het doet geen pijn aan de ogen, het maakt geen lawaai, dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat stel ik vast. |
Citaat:
Zo'n toestanden zijn niet meer normaal. Dat is pas een cultuurschok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan spenderen ze hun geld in de economie en is het ook weer niet goed. :roll:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Voor al die allochtonen die ik daar zie schijnt de zon er blijkbaar wel. Je bent er inderdaad in goed gezelschap. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat geldt voor zowat elke grote stad. Moet je eens in Parijs en Londen gaan kijken, of New-York. Overal vindt ge achtergestelde wijken waar mensen met zeer beperkte middelen nog een woning kunnen betalen en waar de misdaad hoog is. |
Citaat:
De rand?????????????? ha ha ha ha. Alles wat buiten de grote markt valt is volgens u 'de rand' zeker? Loop eens op de Lemonnier laan of pakweg de nieuwstraat. Neem de metro van zuid naar noord, dwars door brussel. enz enz. Bent u blind??? U bent duidelijk nog niet in centrum Brussel geweest. Hou op met onnozelheden te vertellen! Belachelijk gewoon. |
Citaat:
Als ik dan zeg dat het dan buiten die stukken moet zijn, dan is alles buiten de markt de rand. Ge moet wel weten wat ge wilt hé. Alweer blijkt hier het ziekelijke overdrijven en platte propaganda van velen hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat leidt m.i. juist tot die verkramptheid. De overtuiging dat de eigen zienswijze zo juist is en het verdommen dat die ander dat maar niet wil inzien. |
Citaat:
Mag ik nu nog weten "Vind jij nu dat "het ziekelijke overdrijven en platte propaganda" niet uitmaakt?" |
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste, de emotionele invulling die u eraan geeft door de u gebruikte adjectieven zijn geheel voor uw rekening. Ten tweede, als die stellingen uw eigen overtuiging niet raken, dan zie ik niet in waarom u zich er dan druk over moet maken. |
Citaat:
Je vindt dus dat "het ziekelijke overdrijven en platte propaganda" niets uitmaakt. Waarom worden ze dan gebruikt in deze discussie? Ik hoop dat ze nog mogen worden aangeduid. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Your point? |
Citaat:
Ziekelijk duidt op het onophoudelijke herhalen hier, dat mijns inziens aan het obsessieve grenst. Het platte duidt op het niveau waarop het gebeurt. Citaat:
En druk maak ik me al lang niet meer, ik weerleg gewoon wat hier gezegd worden. Het is immers een discussieforum. Als ge daar een probleem mee hebt dan opent ge best een blog, zodat niemand uw mening kan tegen spreken. |
Citaat:
Te belachelijk om nog op te reageren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be