![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch vind ik iemand doodwensen en dat nog posten ook te ver gaan. |
Misschien een draadje Doodwensmeldingen openen
|
Citaat:
|
Citaat:
Grapjas! |
Desalniettemin niettegenstaande mis ik Egmondje zeer :cry: :cry: :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ergens vond ik Egmondje ook wel schattig.:lol: Maar sorry, kon het niet laten om de draak te steken met zijn theorietjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kon E. niet eerder vermelden dat het met citroenen evengoed gaat? En neen, er komt geen volgende nimeer. :lol: alhoewel het nog zou kunnen. Ik wil geen oude moeder zijn tegen dat mijn kind naar school gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel keer is die al teruggekomen met zijn zwartwasserij?
|
Citaat:
Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig. Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.:-D |
Citaat:
Ik lees hem niet, nul komma nul, maar ik hoor het graag eens van een ander. |
Citaat:
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst. |
Citaat:
|
Citaat:
Een tentje leg je plat met een welgemikte emmer water. |
Citaat:
Dames houden van originele sex, en je komt niet alle dagen iemand tegen die een natte citroenspons in je doos wil schuiven. |
Het zijn hoogtijdagen voor SS sinds hij op mijn negeerlijst staat.Hij reageert op elk bericht van mij.:lol::lol::lol:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel genegeerden zou Eno2 al op z'n lijst hebben? Meer dan Egmond? |
Wolleke Bol Pelgrim ook:lol:
|
Citaat:
En dan zijn er natuurlijk ook grappige, en/of interresante mensen, waar ik eens goed mee kan lachen, of nog iets van kan leren. Iedereen heeft zijn plaats hier vind ik, de slechtste, net zo goed als de beste onder ons. |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Egmond stond niet op mijn negeerlijst, ik las hem gewoon niet, en na één uitgebreide persoonlijke aanval waarvoor hij overigens niet eens afgestraft werd (het gewone verhaaltje) liet hij mij volkomen met rust - aangezien ik de eer had, op zijn negeerlijst te mogen geplaatst worden:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Multiplus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be