Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Banmeldingen II (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171657)

Xenophon 21 juni 2012 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6181323)
Maar ook moordzuchtig. Zeggen dat je iemand doodwenst en hopen dat je medeforummers sterven??? Omdat je een grapje maakt over zijn citroenen.:roll: Zoiets gaat wel heel ver.

Dat lijkt me toch niet helemaal juist te zijn, iemand dood wensen is niet hetzelfde als daadwerkelijk iemand vermoorden.

eno2 21 juni 2012 17:15

Citaat:

Maar ook moordzuchtig. Zeggen dat je iemand doodwenst en hopen dat je medeforummers sterven??? Omdat je een grapje maakt over zijn citroenen.:roll: Zoiets gaat wel heel ver.

Bolleke Wol heeft ook al opgeroepen om een coalitie te vormen om mijn huis plat te bombarderen:lol::lol::lol:

eno2 21 juni 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6181255)
:>

Kwestie van hem nekeer goed zot te maken.

Laat hem gewoon begaan.

NieuwNoors 21 juni 2012 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6181373)
Dat lijkt me toch niet helemaal juist te zijn, iemand dood wensen is niet hetzelfde als daadwerkelijk iemand vermoorden.

Gelukkig maar eh! 't Forum zou anders half leeg zijn...
Toch vind ik iemand doodwensen en dat nog posten ook te ver gaan.

eno2 21 juni 2012 17:22

Misschien een draadje Doodwensmeldingen openen

Henri1 21 juni 2012 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6181373)

Inderdaad, de doodswens is met voorbedachte rade, de moord lang niet altijd.

NieuwNoors 21 juni 2012 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6181411)

:lol::lol::lol:
Grapjas!

Marie van de koster 21 juni 2012 20:17

Desalniettemin niettegenstaande mis ik Egmondje zeer :cry: :cry: :cry:

Marie van de koster 21 juni 2012 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6181411)

Jamaar, ik wens niemand dood. Er zwerven er hier wel een paar over het forum die ik met plezier zou willen kittelen tot ze stikken van 't lachen! - Alhoewel, de meesten daarvan zijn intussen geband - weer niks :?

NieuwNoors 21 juni 2012 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6181647)

Jaja, die mens heeft ons tenslotte behoed voor een onverwachte zwangerschap, daar komt het wel op neer. De verkoop van citroenen is nog nooit zo groot geweest als de laatste dagen. In den Delhaize, de GB, de Colruyt enz zijn ze allemaal uitverkocht.
Maar ergens vond ik Egmondje ook wel schattig.:lol:
Maar sorry, kon het niet laten om de draak te steken met zijn theorietjes.

Nietzsche 21 juni 2012 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6181406)

Waarom gaat dat te ver?

Marie van de koster 21 juni 2012 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6181674)
Jaja, die mens heeft ons tenslotte behoed voor een onverwachte zwangerschap, daar komt het wel op neer. De verkoop van citroenen is nog nooit zo groot geweest als de laatste dagen. In den Delhaize, de GB, de Colruyt enz zijn ze allemaal uitverkocht.
Maar ergens vond ik Egmondje ook wel schattig.:lol:
Maar sorry, kon het niet laten om de draak te steken met zijn theorietjes.

U hebt uw pil toch nog niet weggegooid, hoop ik? Want met die citroenschaarste ... Ik word geen meter van uw volgende, zulle!

NieuwNoors 21 juni 2012 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6181686)
U hebt uw pil toch nog niet weggegooid, hoop ik? Want met die citroenschaarste ... Ik word geen meter van uw volgende, zulle!

Als ik bedenk wat ik de voorbij jaren betaald heb voor die stomme pil.:evil:
Kon E. niet eerder vermelden dat het met citroenen evengoed gaat?

En neen, er komt geen volgende nimeer. :lol: alhoewel het nog zou kunnen.
Ik wil geen oude moeder zijn tegen dat mijn kind naar school gaat.

Dixie 21 juni 2012 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6180236)
Egmond Codfried is blijkbaar verbannen.

good riddance, ben zijn uitlatingen tov een overleden forummer nog niet vergeten!

Txiki 21 juni 2012 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6181766)
good riddance, ben zijn uitlatingen tov een overleden forummer nog niet vergeten!

2

Восход-1 21 juni 2012 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6181796)
2

?

Koenraad Noël 21 juni 2012 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6181893)
?

Jazeker. :-(

Aligator 21 juni 2012 23:07

Citaat:

Ik vind Egmond ook grappig. En met die doodsbedreigingen ( eerder doodswensen ) loopt het wel los. Wie ligt daar nu wakker van ? Hij kan je toch niet aanraken ?

Aligator 21 juni 2012 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6181406)

Tja, vriendelijk is dat niet. Maar verder kan dat toch geen kwaad ? En een belediging is het ook al niet.

eno2 21 juni 2012 23:13

Hoeveel keer is die al teruggekomen met zijn zwartwasserij?

MaGNiFiCaT 21 juni 2012 23:37

Citaat:

En nog veel meer dan dat. Hij verkneukelt zich met het feit dat de forumer J. overleden is. Elke keer opnieuw. Dit is een zeer slechte karaktereigenschap. En inderdaad in zijn citroen-topic: het wensen dat andere mensen sterven of vermoord worden. En hij meent dit allemaal.

Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig.
Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.:-D

eno2 21 juni 2012 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6182148)
En nog veel meer dan dat. Hij verkneukelt zich met het feit dat de forumer J. overleden is. Elke keer opnieuw. Dit is een zeer slechte karaktereigenschap. En inderdaad in zijn citroen-topic: het wensen dat andere mensen sterven of vermoord worden. En hij meent dit allemaal.

Egmond is zeer hilarisch en grappig, maar anderzijds intrinsiek slecht. Maar nogal ongevaarlijk omdat hij machteloos is. Gelukkig.
Zijn constant gescheld naar anderen toe, zijn haat naar talrijke bevolkingsgroepen, hebben ervoor gezorgd dat hij talrijke forumregels ernstig heeft met de voeten getreden. En nu, de laatste tijd liep het echt weer de spuigaten uit. Hij is nu weer eens verbannen, hij mag weer wat afkoelen. Misschien moesten we eens een weddenschap houden voor hoelang hij de volgende keer blijft.:-D

Onvoorstelbare tolerantie van Mod.
Ik lees hem niet, nul komma nul, maar ik hoor het graag eens van een ander.

Marie van de koster 22 juni 2012 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6182148)

Ja, zich verkneukelen omdat iemand gestorven is, dat kan echt niet. Ik wist niet dat hij ooit zoiets gedaan had en dat doet me toch even schrikken.
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst.

eno2 22 juni 2012 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6182529)
Ja, zich verkneukelen omdat iemand gestorven is, dat kan echt niet. Ik wist niet dat hij ooit zoiets gedaan had en dat doet me toch even schrikken.
Tot hiertoe heb ik Egmond altijd gezien als een soort dorpsidioot. We hebben er hier in de buurt ooit één gehad, te zot om los te lopen, en toch had die persoon een klassieke opleiding gehad en was die helemaal niet dom. Maar zot als een achterdeur. In die categorie heb ik Egmond altijd geplaatst.

Jazeker was een ergelijke etter tegenover mij. Maar ik heb mij nooit verkneukeld over zijn vroege dood. Ver van mij. Egmond wel. Zo is die. Gewoon een compulsieve provocateur. Maar ik begrijp dat jullie je graag amuseren met zulke types. Harrie en zo. Ik lees die niet.

Supe®Staaf 22 juni 2012 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6181401)
Bolleke Wol heeft ook al opgeroepen om een coalitie te vormen om mijn huis plat te bombarderen:lol::lol::lol:

Waarom met een kanon vliegen bestrijden.
Een tentje leg je plat met een welgemikte emmer water.

Supe®Staaf 22 juni 2012 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6181647)

Begrijpelijk.
Dames houden van originele sex, en je komt niet alle dagen iemand tegen die een natte citroenspons in je doos wil schuiven.

eno2 22 juni 2012 11:09

Het zijn hoogtijdagen voor SS sinds hij op mijn negeerlijst staat.Hij reageert op elk bericht van mij.:lol::lol::lol:

Supe®Staaf 22 juni 2012 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6182574)
Het zijn hoogtijdagen voor SS sinds hij op mijn negeerlijst staat.Hij reageert op elk bericht van mij.:lol::lol::lol:

Omdat ik 100% zeker weet dat je stiekem meeleest.
:lol:

Bolleke Wol 22 juni 2012 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6182571)
Begrijpelijk.
Dames houden van originele sex, en je komt niet alle dagen iemand tegen die een natte citroenspons in je doos wil schuiven.

8O :lol: :rofl:

Bolleke Wol 22 juni 2012 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6182584)
Omdat ik 100% zeker weet dat je stiekem meeleest.
:lol:

echt eh :D

Hoeveel genegeerden zou Eno2 al op z'n lijst hebben? Meer dan Egmond?

eno2 22 juni 2012 11:17

Wolleke Bol Pelgrim ook:lol:

Aligator 22 juni 2012 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6182592)
echt eh :D

Hoeveel genegeerden zou Eno2 al op z'n lijst hebben? Meer dan Egmond?

Een beetje onnozel zo een negeerlijst eigenlijk. Waarom anders op een forum komen ? Je komt hier vanalles tegen, en dat maakt het net zo leuk. Met een gestoorde fantast als Egmond, een fanatieke moslim, een kwaadaardige relnicht zoals er hier één rondloopt ( ik zeg de naam niet anders drukt die de driehoek ), een nostalgische neonazi, een geschifte koningshuis-aanbidder enz enz communikeer ik in het echte leven nooit of zelden. Hier kunnen die mensen hun hart uitstorten, en kan ik ongestoord een kijkje nemen in het zwarte, trieste innerste van hun zieke ziel.
En dan zijn er natuurlijk ook grappige, en/of interresante mensen, waar ik eens goed mee kan lachen, of nog iets van kan leren. Iedereen heeft zijn plaats hier vind ik, de slechtste, net zo goed als de beste onder ons.

eno2 22 juni 2012 11:34

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6182628)
Een beetje onnozel zo een negeerlijst eigenlijk.

Niet als moderatie zijn werk niet doet

Citaat:

Waarom anders op een forum komen ? Je komt hier vanalles tegen, en dat maakt het net zo leuk. Met een gestoorde fantast als Egmond, een fanatieke moslim, een kwaadaardige relnicht zoals er hier één rondloopt ( ik zeg de naam niet anders drukt die de driehoek ), een nostalgische neonazi, een geschifte koningshuis-aanbidder enz enz communikeer ik in het echte leven nooit of zelden. Hier kunnen die mensen hun hart uitstorten, en kan ik ongestoord een kijkje nemen in het zwarte, trieste innerste van hun zieke ziel.
Het gaat om de seriële bully's die straffeloos hun gang mogen gaan met gescheld en persoonlijke aanvallen. Niet iedereen bezit een profiel dat zich tot zulke aanvallen leent. Ik wel, als ex-langdurige weerkzoekende en ex-arme die van hier tot ginder persoonlijk uit d ekast gekomen is. Maar de meeste seriële bullys zijn ofwel bekeerd, ofwel uitgeschakeld. Ik heb nog geen acht mensen op mijn negeerlijst, wiens bijdragen ik niet wil lezen wegens inept. Ook dat is mijn goed recht voor een betere forumervaring. Slechts twee daarvan zijn seriële bully's.
Citaat:

En dan zijn er natuurlijk ook grappige, en/of interresante mensen, waar ik eens goed mee kan lachen, of nog iets van kan leren. Iedereen heeft zijn plaats hier vind ik, de slechtste, net zo goed als de beste onder ons.
Ik ben altijd de grootste tegenstander geweest van negeerlijsten, die ik nog maar gebruik sinds een paar maand van de negen jaar dat ik deelneem aan forum. Negeerlijsten geven vrije teugel aan bully's en ontlasten onterecht MOD: Maar als Mod zijn werk niet doet is er geen ander middel. Dan moet je voor jezelf modereren.

eno2 22 juni 2012 11:40

Egmond stond niet op mijn negeerlijst, ik las hem gewoon niet, en na één uitgebreide persoonlijke aanval waarvoor hij overigens niet eens afgestraft werd (het gewone verhaaltje) liet hij mij volkomen met rust - aangezien ik de eer had, op zijn negeerlijst te mogen geplaatst worden:lol:

Supe®Staaf 22 juni 2012 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6182628)
...een geschifte koningshuis-aanbidder...

:evil:

Marie van de koster 22 juni 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6182571)
Begrijpelijk.

Ah, ge wettet 8-)

fox 22 juni 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6182657)
Egmond stond niet op mijn negeerlijst, ik las hem gewoon niet, en na één uitgebreide persoonlijke aanval waarvoor hij overigens niet eens afgestraft werd (het gewone verhaaltje) liet hij mij volkomen met rust - aangezien ik de eer had, op zijn negeerlijst te mogen geplaatst worden:lol:

Ja de forumervaring van Egmond moet toch enigszins speciaal zijn. Ik denk dat hij op het eind alleen nog maar berichten van zichzelf zag.

eno2 19 augustus 2012 16:06

Multiplus

manta 19 augustus 2012 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6287360)
Multiplus

dubbele nick... Zoals zoveel nicks op't forum

eno2 19 augustus 2012 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6287369)
dubbele nick... Zoals zoveel nicks op't forum

Die niet gebannen worden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be