![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat eens meegemaakt in het middelbaar.
Iemand vond het leuk om cartoons te tekenen over mij. Pas op, ik was ook geen heilige. Ik vond het nog best grappig, het waren plagerijen. Maar de plagerijen namen toe en er waren meelopers die hard hun best deden om luid te lachen. :lol: Die kerel zijn opa was gestorven en ik maakte er grapjes over dat hij zijn opa voor het cremeren aan het uitwonen was. Die heeft nooit zijn bakkes nog opengetrokken. |
Citaat:
Is dat de/'n manier om je zelfvertrouwen op te krikken, anderen als untermenschen beschouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan kom je er naar verloop van tijd achter, dat die gozer al verschillende zelfmoordpogingen heeft gedaan. Natuurlijk zijn veel pesters domme marginale lui, maar die domme marginale lui verneuken wel je leven. |
Citaat:
Het is iets dat je vanzelf begint te doen. |
Citaat:
Verlegenheid? Dat 'pesters gewoon negeren' vind ik dan weer wel 'n pluspunt van je. |
Citaat:
...en 't is; "na verloop van tijd", niet 'naar'! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die leerkrachten deden dat gewoon omdat ze wisten dat er iets mis was. Ze konden/wouden echter niets doen omdat ze moeilijk 3/4 van de klas kunnen straffen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat gemerkt bij mijn broer, die zwaar gepest geweest is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Werd dus niet meer 'openlijk' gedaan, maar op 'n andere manier, in 't geniep, kleine - voor de toeschouwer - niet waarneembare dingen? Kan je ook 'n concreet voorbeeld geven van dat pesten, of was 't enkel maar gewoon negeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leerkrachten zijn niet achterlijk, he. Ze zijn al blij als de leerlingen hen niet oppeuzelen. Waarom zouden ze het probleem van een gepeste leerling dan oplossen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt een probleem met je nek door de stress van het pesten-> ze lachen. Je hebt een erfelijke aandoening-> ze lachen je uit voor gehandicapte. Etc. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat de boel uit de hand lopen. Lok een handgemeen uit met het alfamannetje. Smijt stinkbommen in de klas, niemand zal het slachtoffer verdenken. |
Citaat:
Nu, ik vind dit wel erg hoor, zou je meteen in bescherming genomen hebben indien ik bij je in de klas zat, ik was degene die de gekwetste vogeltjes mee naar huis bracht, 't muisje da de kat gevangen had terug probeerde te redden, te 'leven'... Bovendien had ik hen misschien zelfs eens goed op hun bakkes geveegd ook nog! |
Citaat:
Ik had overwogen hun ouders op te bellen maar daar was ik jammer genoeg te verlegen voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Principes? Hadden de pesters principes? Gij zijt precies mijn broer :? Citaat:
|
Ben je dik?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het klopt, het is alleen irrelevant als je over mensen spreekt. Omdat persoonlijkheden verschillen, veel mensen durven simpelweg niet voor zichzelf op te komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be