![]() |
Citaat:
Het binnen de lijntjes kleuren wil echter niet lukken :-( |
Voor de anderen wil ik ter informatie wel toevoegen wat de islamitische definitie van het moslim-zijn is. In de islamitische defintie is elkeen moslim die met intentie de geloofsbelijdenis uitspreekt, nl. dat er slechts één God is en dat Mohammed een profeet is van God. Aangezien Mohammed in zijn profetie ook Abraham, Mozes, Jezus en anderen als profeet vermeldt, houdt dit ook een erkenning van deze vroegere profeten in.
De islamitische definitie van het moslim-zijn bevat dus alleen de geloofsbelijdenis. Verder is het natuurlijk wel zo dat iemand die onrespectvol is, intolerant is, zich aanstelt met opzichtige uitingen van religiositeit, anderen bekritiseert maar zichzelf niet in vraag stelt, enzovoort, in de meeste gemeenschappen niet als een goede moslim zal beschouwd worden. Er is echter nauwelijks iemand die hem een niet-moslim zal noemen. |
Citaat:
Je mag niet spreken alsof je zelf god bent, heb ik dat juist? |
Citaat:
Iemand die zich niet achter het 70-puntenplan schaart of achter de rest van het partijprogramma is dus volgens deze denkpiste wèl een Vlaams Blokker, zolang hij maar akkoord is dat De Winter en Valkeniers de leiders zijn. Dit schept mogelijkheden: het maakt dus totaal niet uit wat in het programma staat. |
Citaat:
Een moslimrijk, een ...oeps Godwin alert. :evil: |
Citaat:
|
djimi,
Hoe groot is het protesteren tegen de evolutietheorie volgens jouw observaties? Er zijn cijfers over vrijgegeven een tijdje geleden, maar dat zijn slechts cijfers natuurlijk. |
Citaat:
Vandaar dat Salman Rushdie door ongeveer elke levende moslim mocht omgebracht worden na die fatwa door Kohmeiny. D�*t is net het "leuke" aan dat gebrek aan machtsstructuur. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft het niet beoordelen van anderen en het vooral kijken naar zijn eigen fouten, dat was inderdaad het gedrag van de eerste generatie moslims (radi Allahu 'anhum) en behoort duidelijk tot het islamitische ideaal. Zie b.v. http://www.capislam.com/archives/703 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat was dan wel een goede vriend van mij, maar toch.:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbuiten laat hij ze elkaar lekker uitmoorden en een ander groot deel rotten in de zon. Over de insecten en ziekten zal ik het niet eens hebben. Ben ik nu zo rationeel als ik daar maar één woord voor kan vinden : preposterous |
Citaat:
Herinner je de wijze raad van Redwasp: eigen karma eerst! |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs met cartoons kunnen ze niet lachen :cry: ![]() |
Citaat:
Waarom komt redwasp niet meer terug? |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is eerder: wat doen wij hier nog? |
Citaat:
2: Amuseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2: ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik vond zijn post altijd erg intelligent. |
Citaat:
|
Wat een discussie zeg.
In een bak Marokkaanse appelen is alles rot behalve een paar. In een bak Vlaamse appelen is alles goed , behalve een paar. |
Citaat:
|
Citaat:
Beauty is in the eye of the beholder... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook sommige christelijke (zowel protestantse, katholieke als orthodoxe) leerlingen blijken het er moeilijk mee te hebben. Bij de niet-religieuzen is er bij mijn weten geen één die de evolutie-theorie verwerpt. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Geef het maar toe Kasumi je zit hopeloos vast. Het houd totaal geen steek meer wat je zegt. Het overgrote deel van jou posts bestaat uit scheldwoorden en/of zeer korte zinnetjes van slechts een, maximum 2 lijntjes.. Ik denk dat elke forummer hier dat wel kan bevestigen. |
Citaat:
Gaan de autochtone machthebbers in dezen vrijuit? En wat met de anderen (auto- zowel als allochtonen) die die 'grote delen van Brussel' bevolken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be