![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW C2C in hoeverre ik uw betoog moet geloven waarom heb je hem niet met argumenten proberen overtuigen? Als je niet met verschillen kan leven wat zegt dat over u? Blijkbaar had je kameraad toch minder last met links dan jij met rechts. Hij heeft je niet laten vallen als een baksteen. Ik heb ook ooit een aantal linkse kameraden van mij met hun mond vol tanden gezet. Uit respect voor men vriendin die links is ben ik er echter niet verder op ingegaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een meer doorslaggevende factor is de mate van 'politiek egoïsme'. |
Citaat:
Maar: mensen die door manipulatie aanzetten tot grootschalige moord of zelfmoorden likken mij te interneren gevaarlijke gekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 |
Citaat:
|
Bovendien zijn de meeste vlaams nationalisten geen multinationals die genieten van de belastingsvoordelen in België maar net mensen die zich bevinden in de middenklasse. Deze stemmen inderdaad uit eigenbelang op rechtse partijen net omdat ze aanvoelen dat de toenemende belastingsdruk hen in de armoede kan drijven,...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist niet,integendeel. Dat bent u aan het beweren,om de data ouderdom te doen kloppen,min of meer,un praat wel over uw OVERgroot hé. Mijn overgroot was oudstrijder 14-18,mijn grootvader leefde tussen de twee oorlogen,op zijn beurt mijn vader oudstrijder in wereldoorlog 2,ben er zelf maar 62 oud. Begrijpt u wel wat u hier neerkloddert. |
Zijn er hier nu echt mensen die serieus op dit pseudowetenschappelijk gezwam antwoorden ? 8O
(stresshormoon-kwaliteit sperma-generatie overslaan ?????? stress veroorzaakt een verminderde aanmaak van de hormonen noodzakelijk voor de produktie van zaad- en eicellen, maar heeft (voor zover mij bekend) niks te maken met een verandering van 'kwaliteit' van die cellen, laat staan met het kunnen overslaan over een generatie van 'veranderde eigenschappen'..... Of zijn er onlangs nieuwigheden ontdekt ? Dan moet ik mij dringend herbronnen.....) |
Citaat:
Men vader was 24 toen ik geboren werd. Hij is de oudste zoon van men grootvader die op zijn beurt de oudste was. Ik weet niet op welke leeftijd ze juist kinderen hadden maar dit is max op 25 jaar voor elk. Reken dan even mee,... Men overgrootvader was oudstrijder. Indien hij oudstrijder tijdens WO1 zou geweest zijn zou het toch een straffe zuigeling geweest zijn. In WO2 zou hij een dertiger geweest zijn. |
Citaat:
Hint: Als je iets niet begrijpt dan ligt de verklaring meestal bij jezelf... |
Citaat:
Si le ridicule tuait, l’Etat belge aurait disparu depuis des lustres ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen buigt met 5 keer en niet 6 keer. Volgende keer minder lezen van de beerputlieden. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be