![]() |
Citaat:
Hoe staat het trouwens met uw regeringsvorming. Heeft u FDW al opgebeld om een agenda af te spreken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Uw kleine teen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart De Wever is wel degelijk één van de bekwaamste politici van een land dat wereld's beste politici voorbrengt. |
Citaat:
Of misschien alvast wat verloren gelopen Roma zigeuners zèlf gaat opvangen? plaats genoeg: http://lvb.net/item/5821 google maps: Monte Santa Maria Tiberina, Perugia, Umbrië, Italië |
Citaat:
|
Cui bono?
Het lijkt me belangrijker te zijn waarom Verhofstadt nu in een franstalig dagblad stelling neemt t.a.v. de N-VA en deze partij verwijt 'extreem-rechts' gedachtengoed aan te hangen en te verbreiden.
Zijn eigen partij helpt hij daarmee niet, gezien deze slechts in Vlaanderen opkomt, waar deze krant nagenoeg niet gelezen wordt. Dus op verkiezingsgebied zowel in 2012 als normaal in 2014 valt hiermee niets te verdienen. Europees kan dit onrechtstreeks wel meespelen. De franstalige kranten worden internationaal beter gevolgd en dit kan een invloed hebben op de houding van Europese bewindslieden t.a.v. de N-VA nu en in de toekomst wanneer het 'confederale' aan het bod komt in België. De N-VA een enge extreem nationalistische en anti-Europese stempel meegeven doet men niet zomaar. Ook op Belgisch federaal vlak kan dit in 2014 of vroeger (?) wel van betekenis zijn als er dan nog genoeg zitjes van de traditionele collaborerende Vlaamse partijen overblijven in het Parlement om net als in 2011 een door de franstaligen geleide federale regering te vormen. Een 'romp'-O-VLD hoort daarbij. Demoniseert hij de N-VA bij de franstaligen zodanig dat deze een de-facto politieke schutkring gaan hanteren t.a.v. de N-VA en de O-VLD als toekomstige partner toch kan meespelen? Dit wijst er op dat de Vlaamse Belgicisten in 2014 alles op alles zullen zetten om snel een federale regering te vormen. Ze zullen hiervoor alles slikken met name ook de uitbouw van de Brusselse 'metropolitane' regio. En dit alles voordat het Vlaamse Parlement zich via een Senelle-scenario bijvoorbeeld tot soevereine deelstaat van België kan verklaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verhofstadt is bereid tot alles om maar een leuk zitje in Europa te verkrijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=m1E9MiUECXU |
Citaat:
U bedoelt toch dat burgermanifest waarin Guyke schreef dat islam niet compatibel is met onze democratie? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De copyright van de burgermanifesten zit nog altijd bij Verhofstadt en het is nog steeds zijn Open VLD die deze manifesten aanhangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niet eens weten of Guyke zelf de teksten wel nagelezen heeft van "zijn" burgermanifesten. Dat ze in elkaar geflanst zijn door een paar populistische broodschrijvers, waaronder klein broertje Dirk, weet ondertussen iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verhoftand kan beter z'n mond houden.
|
Citaat:
Nu je bron is nu ook niet direct een Verhofstadt-fan. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=vaX3zedWuY4 vanaf minuut 9'.50" http://www.youtube.com/watch?v=GOVmL0EXJdc vanaf minuut 2 somt hij zijn voorstellen op. Je hoort hem hier ook pleiten voor meer macht voor de EC. Hij heeft ook ergens gepleit voor meer macht bij de EC door een Mr. Euro Europees Commisaris aan te stellen. Dit is niet veel later ook gebeurt door Olli Rehn die bevoegdheid te geven. Als je meer interesse hebt in Europa raad ik je aan om de financiële journalistiek een beetje meer te volgen. Verhofstadt kom bij de doorsnee burger in ons land nu naar voren als een oude bekende die met zijn handen staat te zwaaien ergens in Europa. Zijn politieke lijn krijgt meer bijval dan men hier doorgaans beseft. |
Citaat:
Citaat:
Bij mijn weten zijn beiden nooit voor het gerecht gesleept. |
Citaat:
Ik denk eerder dat Elio en zijn partij in het zadel werden gezet dankzij de koning, O-VLD, CD&v, SPA en Groen!. Hadden de laatste 4 de N-VA gevolgd/gesteund dan had Di Rupo met een nieuw voorstel moeten afkomen. Had de koning onpartijdig geweest en iedereen evenveel aan de beurt laten komen hadden nu ook niet met een ps staat gezeten. M.a.w. de verantwoordelijkheid van anderen wordt een andere partij in de schoenen geschoven. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... en dat in verschillende draden duidelijk laat blijken,.... Dat ben jij het wel. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Paulus. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef me alvast van zulke praktijken niet te bedienen. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be