![]() |
Citaat:
Een coalitie zonder de N-VA moet dus iedereen meenemen. De stadslijst met CD&V en Sp.a, Open VLD, Groen, PVDA+ en het Vlaams Belang. Als jij hierin gelooft dan ben jij niet van Antwerpen. Dus het is heel gemakkelijk. Ofwel wordt het op de voorwaarden van Patrick Jannsens ofwel gaat de N-VA met het Vlaams Belang in zee ofwel wordt het don't cry for Antwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor mogelijke gemeentedecreten te stemmen. Wat jij voorstelt is trouwens een ad-hoc decreet dat steeds door de raad van State zal worden teruggefloten. |
Citaat:
|
Citaat:
Vind je dit normaal? Ik niet, PJ is aan't flippen |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Raven
Jij gaat niet in Antwerpen bepalen wat "normaal" is en wat "niet normaal" is. Don't cry for Antwerp. |
Nieuwe verkiezingen waarbij CD&V en SP.a afzonderlijk opkomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat BDW uiteindelijk voor de Rustige Vastheid gaat gaan namelijk N-VA, Stadslijst, O-Vld en Groen.
|
Citaat:
|
Stadslijst + Groen + PVDA+ = 17 + 4 + 4 = 25 zetels
+ gedoogsteun van VB = 5 zetels Samen 30 zetels. We zijn nu toch bezig met het onmogelijke in kaart te brengen. En iedereen blij want Bartje de Magere kan op z'n kin kloppen. :lol: |
Citaat:
Maar Meyrem Almaci echter wel.... En zij zegt zelf dat ze het allemaal maar een vreemde situatie vindt dat PJ eist (zonder te overleggen dan nog) dat er een coalitie moet worden gemaakt tussen Groen! & de N-VA. Ik ben er zeker van dat bij Open-VLD er ook al een aantal bekken tot op de grond zijn opengevallen van verbazing omdat ze van niets wisten. Ongetwijfeld ook bij de SP-A partijtop. En de eerste scheuren door PJ's cavalier seul beginnen ook zichtbaar te worden: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...dan-CD-V.dhtml PJ is een nieuwe invulling aan het geven aan het begrip carriëremoord Update: Trouwens, Groen! zou al hebben laten vallen niet in een coalitie te willen gaan met de stadslijst (maar wel met de N-VA). (Bron: Tweet van Freya VDB) Tja, wat wil je.... met een doortrappende emo-teef aan het stuur van die stadslijst. Hoogtijd dat de SP-A top hem wegplukt voor de partijschade onomkeerbaar wordt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
62.27 % stemde niet voor BDW/N-VA.....daar ben je juist ...grote jongen ...... (in die 62,27 % zitten ook de VB stemmers hé henrique...zijn het plots je bondgenoten geworden die stoute VB .....kleine jongen ) NVA = 23 zetels Stadslijst (Sp-a en CD&V) +Open- VLD + Groen = 23 zetels meerderheid is : 28 zetels (is nogal kantje boord voor een coalitie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
BDW 'Ik heb altijd gezegd dat met Filip Dewinter niets mogelijk is.'
En wat als Dewinter uit het beeld verdwenen is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Standaard Citaat:
"..... en als er positiever wordt omgegaan met de diversiteit die Antwerpen rijk is !!!!" Is dat dik Almaci vrouwmens nog normaal te noemen ?? Diversiteit die Antwerpen verpest en onleefbaar maakt ja !!! |
Citaat:
|
Dat BAM trace daar mag Almaci mee doen wat ze wil en voor mijn part mag BDW daar mee doen wat hij wil, maar meer OCMW geld dat kan toch niet, en meer aandacht voor de allochtonen ook niet. Het is idd. vaag maar het druist haaks in met de bedoelingen van BDW. Daar komt zever van.
|
Waarom zou de stad overigens tot een akkoord moeten komen over iets wat een Vlaamse bevoegdheid is en waar ook op dat niveau over beslist wordt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
t'is daar aan't rommelen en terecht ook. Het is alsof ik zou zeggen tegen de partijvoorzitter van den FDF dat jij wel, op uwe zondag, mee met mij folderkers van die partij gaat ronddragen, terwijl ik u niks heb gevraagd of heb gepeild of je mss iets anders van plan waart. Hoe reageert gij daar dan op denk je? Ok, ge kunt niet zeggen dat ge het er niet voor over hebt (want FDF & de BuB, dat schurkt toch zowat tegen elkaar), maar ik veronderstel dat ge wel met een colèreke gaat zitten.... of zoals Groen! nu lijkt te doen, mij toewenst mijn plan maar te trekken en me maar alleen met die folderkes gaat laten dragen |
Citaat:
|
Citaat:
Een vijfde wiel, iemand die zichzelf respecteert (en groen! zal heus een boost gekregen hebben in vertrouwen na de laatste uitslag) wil dat niet zijn. |
Citaat:
|
Mag ik je er op wijzen dat de Stadslijst een andere visie heeft op Antwerpen dan de lijst BDW.
Dat voor hen BDW zoveel mogelijk zijn zin geven gelijk staat aan Antwerpen zoveel mogelijk in de steek laten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be