![]() |
Citaat:
Nu begrijp ik waarom er in de pers bijna nooit de kleur van straathonden vermeld wordt. Zeggen dat een hond bijt mag wel. Maar de kleur vermelden is dus racisme. Oke!! Ik ben weer bij. Als je iets hoort is dat mijne euro die valt. :lol: |
Citaat:
Rode lippen en kroezelhaar komen niet door de schoorsteen hé 8-) |
https://twitter.com/ms__yard/status/...7Ctwgr%5Etweet
Die worden toch betaald om zoiets te schrijven, waar halen ze het ? :rofl: |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
vrijheid van je (seks) hobby, verkleed hobby feestje of geloof beoefenen??
Rechten zijn rechten ok, als blanken zwartjes willen spelen dan is het hun LOL he, in zwart India wil iedereen blanker worden, idem dito in zwart afrika dus wie is er nu racistisch?? Zwarte Piet is NIET racistisch, doodgewoon Hollands kinder carnaval feestje, negers komen niet erin voor, gewoon zwart geschminkte blanken die LOL willen trappen, niets mis mee ok Nationale Hollandse ZWARTJESDAG is de beste benaming denk ik. ik ben zelf viesbruin en nu 100 % koelie afval, en denk hier als indiase hindoe aapje totaal anders over dan een neger. negers spelen zo zielig maar ze zijn heel racistisch in werkelijkheid en heel gemeen ok, heb zelf veel meegemaakt aan den lijve met negers in Nederland en suriname. |
Citaat:
Sinterklaas dan ook maar verbieden zeker. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs met de roet- of veegpiet ipv de zwarte piet blijkt het sinterklaasfeest voor links nog racistisch. Met de actie 'België kan het' wil dat het kinderfeest afschaffen. 'België kan het' wordt door de met Vlaams belastinggeld gesubsidieerde verenigingen Kif Kif en Hand in Hand ondersteund. Maw. wij betalen de activisten die het sinterklaasfeest en onze cultuur aan het kapot maken zijn zelf. Bron. #hetisnooitgenoegtotweernietmeerzijnvoorlinks #culturelegenocide
![]() Meestal zijn het blanke rijkeluiskinderen of geadopteerden die voor de afschaffing ijveren. Het kan de echte POCs geen bal schelen. |
Zwarte Piet is racisme....
Geen enkele neger kan nog Zwarte Piet spelen....als dat geen racisme is.... Het enige correcte is dan geen Pieten meer of gewoon Sinterklaas en Sint Maarten afschaffen. |
Citaat:
|
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
Citaat:
hah ahhaa ik ben echt een KOelie DAGOE pikien, dus een koelie honden kindje, zoontje ok zo noemde mijn moeder mij altijd en ik kreeg een bord eten met duizend scheldwoorden en vervloekingen, bittere jeugd lijden suicidaal dood willen gaan knokken tot dood lijden verdriet minderwaardigheid ======================= beste is iedereen met een kleur die vind dat zwarte piet racistisch is maar gelijk wettelijk hard verplichten tot ZELFDEPORTATIE binnen 14,1888 jaar tijd. Ook WOKE blanken die KOZP steunen maar gelijk eruit gooien, naar frontlinie Oekraine kanonnenvoer is toch White Trash. ben zelf gekleurd, bruine koelie aapje maar het is juiist leuk en positief als een kleurloze Nederlander zich PIKzwart kleurt om te voelen hoe het is om dus gitzwart eruit te zien. HEle Gestalt psychologie hiervan is zo interessant, omdat de ZElfbeeld Vectoren dan geherprogrammeerd worden en verruimd en dat is dus heel positief voor de vrij zielige, kleurloze Hollandse persoon. KLeurloos zijn is een ahw een soort genetische afwijking, albinistische syndroom toestand?? Nee, ik ben geen expert op dit gebied, huidziekten, genetische pigmentatie syndromen, zijn aantal bekend in medische wereld. ===================== |
Citaat:
En mag Sinterklaas dan alleen maar een blanke zijn ? Pure discriminatie en dus hoog tijd voor een zwarte Sinterklaas. |
Citaat:
|
De media en het onderwijs zijn vaak links georiënteerd en het sluipende gif van het extremisme wordt minder als dusdanig ervaren wegens gebrek aan ostracisme in die kringen. Ze hebben het zelf niet door als in een hypnose en groepsdynamiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinterklaas moet dat ieder jaar opnieuw zeggen. Ik was in mijne tijd blij, ik had nogal wat uitgestoken, maar Sinterklaas catalogeerde dat niet onder stout zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
hoe bewijst ge dat zo ne woke azijnpisser eigenlijk een heks is zodat ge ze kunt opstoken ? Na een dagje tortuur, gaan de meeste wel breken, en den Duivel afzweren en dus de Sint in hun hart binnen laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. On topic: Zwarte Piet is racisme !!!!!!!! Maak er dan gewoon een blanke van en stop met die zijn kaken zwart te maken???? ![]() |
Citaat:
Ik herinner me de woorden van VU'er Jef Valkeniers die begin jaren 90 het volgende verkondigde over paar Brusselse gemeenten.....wie het zich kan veroorloven die gaat hier lopen. Hij werd daar toen van alle kanten voor beschimpt. Aan iedereen de keuze om uit te maken of dat wat hij zei met de waarheid strookte. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Er is niet genoeg engagement om over een gezonde democratie te spreken?
Dus, laten we de tirannen en dictators maar over ons rollen. Waarom niet? Meer migranten uit China en Rusland, dus. :roll: |
Citaat:
|
Waarom spreken vrouwen altijd tegen discriminatie?
Vrouwen neuken toch niet iedere gast. Dat is toch discriminatie. Een hoer neukt alles, ja. Een vrouw met wat verstand.... Komaan.... |
De vrouw is de bakermat van de Afrikaanse maatschappij.
We kennen het riedeltje daar; slavernij, verkrachtingen, burgeroorlogen, corruptie. Landbouw, die ploeg trekken. Vrouwen gaan het niet doen, ze. Maar toch weigeren zwarte mannen het pertinent. 50% gefrustreerde mannen door polygamie. Blijf dan in je comfort zone. https://www.youtube.com/watch?v=5WDf...nnel=DMX-Topic :lol: Dat is toch, grappig?! Ja... Ja, dat is grappig. Verkrachtingen, burgeroorlog, bendes, slavernij. |
https://www.youtube.com/watch?v=eQfh...okadelic-Topic
"Underground Venom" Hehe, ja dat vat het maffia gebeuren zowat samen, hé. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Ik haalde het bericht al in een ander draadje aan. Moeten wij dat 'goede' voorbeeld volgen in de EU? China sluit moskeeën |
Regering-Jambon subsidieert anti-Zwarte Piet vzw’s.
https://www.v-nieuws.be/regering-jam...rte-piet-vzws/ |
Citaat:
Helemaal klaar met dat woke-geneuzel. |
Citaat:
|
Van zwarte piet naar roetveegpiet, naar fantasiefiguurtjes.
Waar is roetveegpiet naartoe in de winkels? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be