Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar blijft de ACW klacht toch van laster en eerroof tegen N-VA ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183782)

hollande 30 maart 2013 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6584512)
Dat hoop ik ook, met als uitkomst: ACW schuldig, CD&V schuldig. Dan krijgen we een zeer leuke verkiezingsuitslag.

dus ze zijn al schuldig voor dat het proces begonnen is.
welke glazen bol heb je daarvoor gebruikt.

Descartes Jr 30 maart 2013 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6585209)
Da's geen kastendenking maar ik heb een hekel aan onkunde. :evil:

Tiens, en wat las ik hier ? :
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6585176)
Mijn kleine vlaming, blijkbaar ben je nooit naar school geweest. Er blijft dus maar een mogelijkheid: hard werken en zwijgen. :evil:

Dus, mensen die niet naar school geweest zijn zijn in jouw ogen undermenschen. Proficiat. Ik hoop dat het CGK dit onder ogen krijgt en uw toontje wat verlaagt

Descartes Jr 30 maart 2013 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6585210)
na de keldertrap filosoof, de kastendenker. overigens, toppers waarin?

Tientallen voorbeelden in de industriële wereld, maar die ken jij toch niet. Daarom een voorbeeld uit de maatschappij : Noël Slangen.

MisterXYZ 30 maart 2013 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6585176)
Mijn kleine vlaming, blijkbaar ben je nooit naar school geweest. Er blijft dus maar een mogelijkheid: hard werken en zwijgen. :evil:

Ik schrijf met opzet "luie walen" & waaltjes zonder hoofdletter hé echt klein lui waaltje omdat ze het niet waard zijn van te worden aangeschreven met hoofdletters, omdat ze jaarlijks 14 a 15 miljard euro's stelen van onze hardwerkende Vlamingen, daarom hé echt klein lui waaltje. Heb je begrepen nu?

Echte Waal 30 maart 2013 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6585227)
Dus, mensen die niet naar school geweest zijn zijn in jouw ogen undermenschen. Proficiat. Ik hoop dat het CGK dit onder ogen krijgt en uw toontje wat verlaagt

Nee hoor, ook vlamingen die wel naar school geweest zijn, moeten hard werken en zwijgen. Zo wordt het gelijkheidsbeginsel in mijn system geeerd: je zaak is zwakker dan die van Homans.

Descartes Jr 30 maart 2013 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6585232)
Nee hoor, ook vlamingen die wel naar school geweest zijn, moeten hard werken en zwijgen. Zo wordt het gelijkheidsbeginsel in mijn system geeerd: je zaak is zwakker dan die van Homans.

Praat er jezelf maar uit, mijnheer de advocaat. Je verholen racisme was duidelijk

Descartes Jr 30 maart 2013 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 6585231)
Ik schrijf met opzet "luie walen" & waaltjes zonder hoofdletter hé echt klein lui waaltje omdat ze het niet waard zijn van te worden aangeschreven met hoofdletters, omdat ze jaarlijks 14 a 15 miljard euro's stelen van onze hardwerkende Vlamingen, daarom hé echt klein lui waaltje. Heb je begrepen nu?

Wij krijgen in ruil CO2-credits uit de zuivere Ardennen. En daar mag wel iets voor in de plaats gegeven worden.

4x10E6 30 maart 2013 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6585229)
Tientallen voorbeelden in de industriële wereld, maar die ken jij toch niet. Daarom een voorbeeld uit de maatschappij : Noël Slangen.

Zelfs al zou ik inderdaad de industriële wereld niet kennen, dan nog zou een beginnende kastendenker horen te weten dat op de vraag "toppers waarin" bezwaarlijk een persoonsnaam volgen kan. Junior, ben jij er wel?

Descartes Jr 30 maart 2013 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6585247)
Zelfs al zou ik inderdaad de industriële wereld niet kennen, dan nog zou een beginnende kastendenker horen te weten dat op de vraag "toppers waarin" bezwaarlijk een persoonsnaam volgen kan. Junior, ben jij er wel?

Tja, jong, ik voel me niet aangesproken. Maar mogelijk heb ik je overschat en ken je zelfs Noël Slangen niet zodat het antwoord op "toppers waarin" zelfs geen vraag had mogen zijn.

Hoera 30 maart 2013 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6585244)
Wij krijgen in ruil CO2-credits uit de zuivere Ardennen. En daar mag wel iets voor in de plaats gegeven worden.

We kunnen die ook in rusland halen

Descartes Jr 31 maart 2013 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoera (Bericht 6585591)
We kunnen die ook in rusland halen

En daar is het gratis.

RASPOUTINE 1 april 2014 06:11

ACW totaal ongeloofwaardig.

Waar blijft de klacht van het ACW???

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140331_01048747

Het is net zoals de Blankenbergse klacht voor het versturen van mails gemiddelde 2,5 mails per maand gedurende 3-4 jaar aanblijvend wegens het niet verkrijgen van de bouwvergunningen van het "sjoemelpark" lees Leopoldpark te 8370 Blankenberge.

Zij had er een kunnen/moeten zijn voor "laster en eerroof".

Maar net zoals het ACW dat vandaag maar niets doet omdat zij net zoals Blankenberge dat ook wist, laster en eerroof is een klacht dat snijdt aan beide kanten.

Daarom werd het in Blankenberge een degoutante klacht van "stalking".

Open-VLD die nochtans tot in Oekraïen inzit met de vrije meningsuiting/vrijheden legt in eigen land met een voltallig College van Burgemeester en Schepenen klacht neer.

Dit terwijl dat er nooit overdreven persoonlijke of¸telefonische contacten waren met de klagers die als belagging kunnen worden gerangschikt.
Met bepaalde van de klagers is er nooit enig contact geweest.

Het waren in die tijd van Yves Leterme die stelde "iedereen kan mij mailen" dit ook gebeurde met telkens een kopie naar Blankenberge.

ACW stop met bluffen en leg (als je maar blijft denken dat je recht in je schoenen staat) die klacht neer.

Het ganse terwijl dat de meerderheid van het publiek ervan overtuigd is dat jullie in de hel zullen branden...

reservespeler 1 april 2014 06:23

Peter gaat door en gelijk heeft ie.

Hypochonder 1 april 2014 06:53

De zuil van zelfbediening zal hieraan ten onder gaan.

Hypochonder 1 april 2014 06:58

Een toch wel interessant artikel (met een onfrisse bijrol voor Kriske Peeters):

http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-...al-136221.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be