![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat was de vraag niet. De vraag was: waarom is het geweldig dat moslims elkaar afslachten? |
Citaat:
Hij gaat niet antwoorden. En als hij dat toch doet komt er enkel: 'Ik moet geen moslims' uit. Het is inderdaad niet geweldig dat ze elkaar afslachten. Maar indien men die extreemrechtse fracties blijft steunen dan zal het nog 'geweldiger' zijn. Vooral voor de vrouwen. |
Citaat:
Ze kennen niets van de islam. Citaat:
Het feit dat moslims elkaar afslachten, geeft de "islamofoben" gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
1) Het is ver van mijn bed, en blijkbaar trekken er nog moslims van hier naar daar. Dus wat ik hier van merk is ofwel niets, ofwel lichtelijk positief. 2) Dat drukt het bevolkingscijfer een beetje, zodat er wat meer hulpbronnen vrijkomen. 3) Het gaat hier nog altijd om religioten. De volgende Einstein gaan we daar heus niet verliezen. |
@ demper, ik weet maar al te goed dat de islam problemen met zich meebrengt, dat ontken ik dan ook nergens.
Alleen daarom vind ik het nog niet "geweldig" dat daar onschuldige burgers afgemaakt worden. Of zijn die burgers per definitie al niet meer onschuldig omdat ze moslim zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
2: Overconsumptie is een groter probleem dan overbevolking, lees je eens een beetje in voordat je dit soort puberale uitspraken doet. 3: Iemand die een religie aanhangt kan niet intelligent zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is jouw mening over het feit dat ze ons volk komen vergiftigen op grote schaal? Is dat geweldig? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Moest de bevolking trouwens extreem sterk dalen, dan kan dat zelfs een nieuwe Renaissance inluiden. Dat zou daar ook positief zijn. Citaat:
|
Citaat:
Al het extremisme van de islam moet sowieso verdwijnen uit België en Nederland. Dat dat geld evenzeer voor de extremistische visie,s van het katholieke/christelijke en Joodse geloof. |
Dat eten is overigens wel geweldig.
|
Een beetje achtergrond informatie kan nooit geen kwaad. Lees en hoor de andere kant van het verhaal. http://www.elac-committees.org/2013/...t-assad-parle/
|
Citaat:
Eigen volk eerst, hé. |
Citaat:
Wat doe je hier dan? Kom je enkel en alleen naar dit soort discussies om te zeggen dat het je allemaal koud laat? 2: Het beste zou zijn als de mens gewoon van de aardbodem verdwijnt. Maakt niet uit hoe je eruit ziet, of je religieus bent of welke opleiding je genoten hebt. De mens is een pot nat. 3: Ah..... ok. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...gienisch.dhtml En daar eten veel Vlamingen van. |
Citaat:
|
Citaat:
Lees dan het artikel. Dat "vlees" hangt weken rond een spit te draaien op lage temperatuur. Het is een bron van bacteriën en bovendien bijzonder kankerverwekkend. |
Citaat:
2: Waarom is het zo belangrijk dat het andere mensen ook koud laat? Zie jij dan echt zoveel voordelen van alle ellende in Syrië? 3: Irrelevant. 4: In wie zijn ogen? |
Citaat:
|
Citaat:
Een pita/kebab kan je heel makkelijk zelf maken met verse kipfilet of varkensvlees. Het is veel goedkoper en pakken gezonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je mij enkele voorbeelden geven waar Palin dat wel deed of doet? Ik moet dat ergens gemist hebben... :lol: 8-) |
Citaat:
Ga jij mij nu vertellen dat er geen scholen deelnemen aan de acties van 1212? |
Citaat:
Liever de chemische blubber uit uw blauwe fabrieken zeker. |
Citaat:
Degenen die ronselen voor Syrië zijn noch katholieken noch Zweden die een voorliefde hebben voor het stelen van Marokkaanse horloges... :lol: Ze hebben wel ALLEMAAL een bepaald geloof gemeenschappelijk, dat van de terroristische massamoordenaar, leugenaar en pedofiel Mohammed... Ga je dat ook ontkennen? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo hebben we onlangs een congres over de "Coctails met als basis Blue Curacao" gehouden Binnenkort gaan we workshops "Pizza's met liberale garnering" houden. |
Citaat:
Het begint op een beschutte werkplaats te lijken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be