Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Beerschot kan ondergang worden voor Bart Dewever. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186723)

Het Oosten 22 mei 2013 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6646807)
Ik vind dit gerommel met voetbalploegen gewoonweg schandalig. Waarom moeten de West-Vlaamse clubs de onbekwaamheid van Beerschot opkuisen ?
Wat moeten de voetbalsupporters van Zulte-Waregem of KV Oostende hiervan denken ? Dit zal door de Vlaamse kiezer nooit getolereerd worden en terecht !

Dus echt wel een waarschuwing aan Bart Dewever: doet dit niet ! De stad Antwerpen zou beter investeren in Antwerp en proberen deze ploeg kampioen te laten spelen in tweede klasse volgend jaar. Dus sportieve promotie zoals voor iedereen anders.

Ik weet wel dat er veel West-Vlaamse eersteklassers zijn. Volgend jaar Oostende, Cercle, Club, Kortrijk en Zulte Waregem in eerste. Dat komt omdat West-Vlamingen harde werkers zijn maar ook nuchter zijn op economisch vlak, zodat het schulden van de West-Vlaamse eersteklassers nooit te groot zullen zijn.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20130521_049

Het lijkt er steeds meer op dat De Wever de Waregemse supporters goed in de luren heeft willen leggen.

subocaj 22 mei 2013 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6647681)
Ja, en kunnen we de rechtbanken afschaffen en volks inquisitie weer invoeren.

Je kan ook volksvermaak weer invoeren en de inquisitie afschaffen.

Max van Dietschland 22 mei 2013 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6647907)
Het lijkt er steeds meer op dat De Wever de Waregemse supporters goed in de luren heeft willen leggen.

Vooral Decuyper dan, maar ook Dewever moet het gezond verstand hebben om zo een plan '' verhuis van Zulte Waregem naar Antwerpen" (alsof je een gemeente kan verzuizen :roll:) meteen van tafel te vegen.

Gelukkig heeft de media snel ingegrepen en deze zaak snel op de voorpagina gezet, waardoor heel de zaak niet is doorgegaan.

Franky Dury is de man niet om te liegen, hij heeft trouwens geen enkele reden om dat te doen, dus deze plannen lagen wel degelijk op tafel.

Max van Dietschland 22 mei 2013 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6647562)
Ik snap abosluut niet de relevantie van dit topic met "Binnenland". Dit hoort bij dat sub-forumke daaronder bij K&K

Dit is blijkbaar belangrijk genoeg om deze morgen alle nieuwsuitzendingen mee te beginnen of alle krantenkoppen te openen. Trouwens lees de reacties maar op Het Laatste Nieuws of Het Nieuwsblad, het houdt de mensen bezig. Dus wel degelijk relevant binnenlands nieuws. Met sport heeft het alleszins weinig te maken.

Max van Dietschland 22 mei 2013 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6647415)
Fusie tussen Beerschot, Antwerp en Zulte-Waregem zou het beste zijn. TOP-ploeg en ze behouden hun stamnummer.

Wat heeft Waregem nu eigenlijk met Antwerpen te maken, is dat ergens een kolonie van 't Stad misschien ?

Max van Dietschland 22 mei 2013 19:39

Misschien kan Club Brugge op het kiel spelen, zij zoeken nog een lokatie voor hun nieuw stadion :lol:

HRobin 22 mei 2013 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6647977)
Vooral Decuyper dan, maar ook Dewever moet het gezond verstand hebben om zo een plan '' verhuis van Zulte Waregem naar Antwerpen" (alsof je een gemeente kan verhuizen :roll:) meteen van tafel te vegen.

Gelukkig heeft de media snel ingegrepen en deze zaak snel op de voorpagina gezet, waardoor heel de zaak niet is doorgegaan.

Franky Dury is de man niet om te liegen, hij heeft trouwens geen enkele reden om dat te doen, dus deze plannen lagen wel degelijk op tafel.

Ach, in Zweden moet zelfs een hele stad verhuizen, dus waarom hier niet een gemeente?

Zipper 22 mei 2013 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6647890)
Er zijn/waren er twee, dat hij die dan oplapt.

En liefst dan één (het verleden heeft aangetoond dat twee "top"clubs in één stad onbegonnen werk is (kijk maar naar Brussel waar RWDM, nu "Brussels", geen partij was om zich recht te houden naast Anderlecht.
Royal Antwerp FC speelt nu (nog) in Tweede Klasse als middenmoter, wel investeren in die club, om die teneerste weer naar Eerste Klasse te brengen, lijkt mij de beste oplossing. Als het zover is, is het nog tijd genoeg om terug een topclub te worden.

Zipper 22 mei 2013 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6647987)
Wat heeft Waregem nu eigenlijk met Antwerpen te maken, is dat ergens een kolonie van 't Stad misschien ?

Tja Max, in " 't Stad" denken ze nogal rap : "er is 't Stad", en al de rest is de parking".

peter1962 22 mei 2013 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6647988)
Misschien kan Club Brugge op het kiel spelen, zij zoeken nog een lokatie voor hun nieuw stadion :lol:

:lol:

Echte Waal 22 mei 2013 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6647983)
Dit is blijkbaar belangrijk genoeg om deze morgen alle nieuwsuitzendingen mee te beginnen of alle krantenkoppen te openen. Trouwens lees de reacties maar op Het Laatste Nieuws of Het Nieuwsblad, het houdt de mensen bezig. Dus wel degelijk relevant binnenlands nieuws. Met sport heeft het alleszins weinig te maken.

Euh jongen, zijn alle de spelers echte vlamingen?
Is er ene ideologische uitzondering voor football?

Dit is beerschot

NoTuma 22 mei 2013 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6648030)

Dit is beerschot

lijkt me een representatief beeld van Antwerpen... ;-)

MaGNiFiCaT 22 mei 2013 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6646903)
Nobody cares.

Helaas ik denk dat ik het niet met je eens kan zijn: onze maatschappij (en eigenlijk overal in de wereld, Spanje spant de kroon) leven bijzonder veel mensen met een onderontwikkelde geest en dus met weinig interessante interesse's. Enkel dat simpele te overroepen spel interesseert hen: voetbal.

Dat zij zich daar interesseren tot daar, maar dat de hele 'branche voetbal' daardoor zo machtig (en corrupt) wordt stoort me toch enigzinds.
Ik heb mij onlangs bijzonder hard geërgerd dat men onlangs in Spanje bereid was de bijzonder hoge schuldenberg van Real Madrid -met hun astronomisch betaalde vedette's- kwijt te schelden. Dit, terwijl de gewone Spanjaard haast crepeert.

Ik begon het gevoel te krijgen dat de Spanjaard nog liever verhongert dan zijn voetbal te moeten missen.:?

MaGNiFiCaT 22 mei 2013 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 6647326)
't is niet zo zeker of die Westvlaamse poen (buiten het geld van de CEO) wel zal volgen. Sponsors zoals Bavik, Willy Naessens... gaan waarschijnlijk afhaken. De Decuyper zou bij een verhuis wel eens de nieuwe Vanoppen kunnen worden.

Ik weet niet hoor: het enige dat voor hen telt is dat reclame voor hen wordt verspreidt via de gesponsorde sport. Dat hun naam -of dat van hun bedrijf- de kledij van de sporters siert.

Eberhard Leclerc 22 mei 2013 22:16

Citaat:

Dit is beerschot

Alleen de trainers zijn nog wit.

Het logische resultaat van een generatie playstation + volvreten + beschermd opvoeden + overdreven nadruk op huiswerk voor blanke jongeren.

Libro 22 mei 2013 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6646935)
Ha ja, want voetbal is natuurlijk de enige sport in de wereld.

Maar niet in het stemhokje.

Je vergeet wielrennen. Nu ja, mijn maag keert als ik voetballers "helden" hoor noemen. Deelnemers aan de Volvo Ocean Race zijn helden, deelnemers aan de paralympics zijn helden, en niet die halfanalfabete overbetaalde pottestampers. BTW, het verbaast me dat Max een angelsaksische sport zoals voetbal verdedigt en geen Vlaamse volkssport.

Doomy 22 mei 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6646807)
Ik vind dit gerommel met voetbalploegen gewoonweg schandalig. Waarom moeten de West-Vlaamse clubs de onbekwaamheid van Beerschot opkuisen ?
Wat moeten de voetbalsupporters van Zulte-Waregem of KV Oostende hiervan denken ? Dit zal door de Vlaamse kiezer nooit getolereerd worden en terecht !

Dus echt wel een waarschuwing aan Bart Dewever: doet dit niet ! De stad Antwerpen zou beter investeren in Antwerp en proberen deze ploeg kampioen te laten spelen in tweede klasse volgend jaar. Dus sportieve promotie zoals voor iedereen anders.

Ik weet wel dat er veel West-Vlaamse eersteklassers zijn. Volgend jaar Oostende, Cercle, Club, Kortrijk en Zulte Waregem in eerste. Dat komt omdat West-Vlamingen harde werkers zijn maar ook nuchter zijn op economisch vlak, zodat het schulden van de West-Vlaamse eersteklassers nooit te groot zullen zijn.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20130521_049

Voil�*, daar heb je al de intern-Vlaamse kommunautaire strubbelingen tussen Antwerpen en West-Vlaanderen. Vlaanderen wordt gewoon een kopie van België. Opvallend trouwens dat Antwerpen altijd Westvlaams sukses opkoopt : de haven van Zeebrugge, Westvlaamse voetbalploegen, Westvlaamse ICT- en technologiebedrijven,... Antwerpenaars zetten altijd een grote bek op en hangen altijd de Grote Meneer uit terwijl ze "gin rostn noagel hen voo ulder gat aan te sjartn", maar het zijn wel de Westvlamingen die in stilte de resultaten halen.

Tijd dat West-Vlaanderen een eigen unief heeft (heeft als enige Vlaamse provincie geen eigen unief, enkel een afdeling KULAK in Kortrijk van de KU Leuven). Stop het geprofiteer van het Antwerpse profitariaat tegenover de hardwerkende West-Vlamingen en de uitverkoop van Westvlaamse welvaart aan Antwerpse buitenlanders ! West-Vloandern oenafhankelyk !

daiwa 22 mei 2013 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6646979)
Zoals 45.000 euro over de balk gooien door het cadeau te doen aan 6 bevriende bewoners van de zuiderdokken die toevallig in de immo-invloedsfeer zitten van een schepen.

Dat is nog altijd veel minder dan de 2,5 miljoen euro die het Antwerps stadsbestuur onder leiding van Janssens in een bodemloze put storte en die ze nu kwijt zijn.

daiwa 22 mei 2013 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6647166)
Jij kent er de ballen niet van over de Antwerpse mentaliteit tussen den Beerschot en Antwerp.
Dus jij gaat het Antwerp stadium onbruikbaar maken en alle Antwerp supporters laten gaan supporteren op het veld van de aartsvijand
Jij gaat de nummer van Antwerp ( oudste van Belgie) verpatsen aan de boerkes van over het water met een fusie die nu al mislukt zal zijn.
Gewoon den Beerschot definitief vergeten en alles in handen van den Antwerp leggen ( 2 pleinen )
Den Antwerp blijft den Antwerp en op de pleinen van de Beerschot kunnen ze komende jaren de Sinksefoor neerplaatsen
Misschien een Marokanendorp van maken

Den Boerentoren staat in Antwerpen. :-)

Doomy 22 mei 2013 23:15

Citaat:

Jij kent er de ballen niet van over de Antwerpse mentaliteit tussen den Beerschot en Antwerp.
Dus jij gaat het Antwerp stadium onbruikbaar maken en alle Antwerp supporters laten gaan supporteren op het veld van de aartsvijand
Jij gaat de nummer van Antwerp ( oudste van Belgie) verpatsen aan de boerkes van over het water met een fusie die nu al mislukt zal zijn.
Gewoon den Beerschot definitief vergeten en alles in handen van den Antwerp leggen ( 2 pleinen )
Den Antwerp blijft den Antwerp en op de pleinen van de Beerschot kunnen ze komende jaren de Sinksefoor neerplaatsen
Misschien een Marokanendorp van maken

Zelfs binnen Antwerpen heb je blijkbaar al intern-Antwerpse kommunautaire strubbelingen. Antwerpen = België in het klein. Splits Antwerpen ! Dit zijn blijkbaar toch verschillende demokratieën.

Dixie 22 mei 2013 23:45

Citaat:

de bosuil is al onbruikbaar voor 1ste klasse en ik ga niet 17 miljoen schulden betalen aan de aartsvijand, trouwens volgend jaar is het ook game over in deurne kunnen we beiden in lagere divisies voetbal kijken

Dixie 22 mei 2013 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fransV (Bericht 6647173)
ja, en het Kiel omvormen tot Gerard De Paepe stadion.
Die wordt nog steeds miskend in Beveren

het Olympisch stadion blijft het Olympisch stadion waar is je chauvinisme?

Zipper 22 mei 2013 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648392)
de bosuil is al onbruikbaar voor 1ste klasse en ik ga niet 17 miljoen schulden betalen aan de aartsvijand, trouwens volgend jaar is het ook game over in deurne kunnen we beiden in lagere divisies voetbal kijken

En wat zou De Wever zijn idee zijn ?? Bepaalde jonge "talenten" uit Waregem laten overkomen om hier een "nieuw ploegje" te starten ?
En dan kan hij tegen zijn Antwerpenaren zeggen, voila hiervoor mogen jullie nu supporteren. Jaja, het gaat daar echt stormlopen .....bij die "nieuw voetbalploeg".
Het enige doenbare is imo, investeren in RAFC en zorgen dat die terug kan stijgen naar 1ste. En dan kan er nog altijd eens nagedacht worden over een topclub.

Dixie 22 mei 2013 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6647875)
Ik kan al supporters van andere clubs horen zingen:

Boer-schot, uit-schot
Boer-schot, uit-schot
Boer-schot, uit-schot
Boer-schot, uit-schot...

:lol:

in walenland is er volgend liedje dat de bezoeker steeds zingen 'stand up if you have a job' :lol:

Dixie 23 mei 2013 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6647992)
En liefst dan één (het verleden heeft aangetoond dat twee "top"clubs in één stad onbegonnen werk is (kijk maar naar Brussel waar RWDM, nu "Brussels", geen partij was om zich recht te houden naast Anderlecht.
Royal Antwerp FC speelt nu (nog) in Tweede Klasse als middenmoter, wel investeren in die club, om die teneerste weer naar Eerste Klasse te brengen, lijkt mij de beste oplossing. Als het zover is, is het nog tijd genoeg om terug een topclub te worden.

rafc heeft 17 miljoen schulden and rising... geen enkele voetballer die mee kan in 1ste en een bouwvallig stadion dat niet door de selectie geraakt om eerste klasse voetbal in te spelen en neen de rafc fan gaat niet naar het Kiel...:roll:

Dixie 23 mei 2013 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6648417)
En wat zou De Wever zijn idee zijn ?? Bepaalde jonge "talenten" uit Waregem laten overkomen om hier een "nieuw ploegje" te starten ?
En dan kan hij tegen zijn Antwerpenaren zeggen, voila hiervoor mogen jullie nu supporteren. Jaja, het gaat daar echt stormlopen .....bij die "nieuw voetbalploeg".
Het enige doenbare is imo, investeren in RAFC en zorgen dat die terug kan stijgen naar 1ste. En dan kan er nog altijd eens nagedacht worden over een topclub.

onzin dan heb je 17+ miljoen schulden om te beginnen geen serieuze voetballers begin je in 2de en ben je het merendeel van de antwerpfans kwijt die trekken echt niet naar het Kiel8O

De stad komt het best uit dat beiden ploegen failliet gaan en ze een neutrale club kunnen oprichten in 1ste klasse (stamnummer van welke club dan ook die in Antwerpen wil komen spelen) en zonder schulden liefst ...

Zipper 23 mei 2013 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648425)
rafc heeft 17 miljoen schulden and rising... geen enkele voetballer die mee kan in 1ste en een bouwvallig stadion dat niet door de selectie geraakt om eerste klasse voetbal in te spelen en neen de rafc fan gaat niet naar het Kiel...:roll:

Nu hebben ze niks.

Zipper 23 mei 2013 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648429)
onzin dan heb je 17+ miljoen schulden om te beginnen geen serieuze voetballers begin je in 2de en ben je het merendeel van de antwerpfans kwijt die trekken echt niet naar het Kiel8O

De stad komt het best uit dat beiden ploegen failliet gaan en ze een neutrale club kunnen oprichten in 1ste klasse (stamnummer van welke club dan ook die in Antwerpen wil komen spelen) en zonder schulden liefst ...

en vanwaar gaan de neutrale supporters dan komen ? Als je de verknochte supporters van Beerschot en RAFC aftrekt (want die zie ik niet gaan supporteren voor een ploeg die volgens hen toch geen ziel zal hebben, en ik geef ze nog gelijk ook), blijft er al niet veel volk meer over.
En De Wever is gehaast eh, als ik hem straks in Terzake bezighoorde zei hij net niet dat hij volgend jaar Champions League ambieert.

daiwa 23 mei 2013 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6647977)
Vooral Decuyper dan, maar ook Dewever moet het gezond verstand hebben om zo een plan '' verhuis van Zulte Waregem naar Antwerpen" (alsof je een gemeente kan verzuizen :roll:) meteen van tafel te vegen.

Franky Dury is inderdaad niet de man om te liegen.

Decuyper en BDW liegen dus als zeggen dat er niet over een verhuis gepraat is.

Dixie 23 mei 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6648442)
Nu hebben ze niks.

Bart De Wever heeft er dan ook GEEN datum opgeplakt ... die neutrale ploeg kan er evengoed binnen 2 jaar zijn (als rafc ook faïlliet is)

Dixie 23 mei 2013 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6648449)
en vanwaar gaan de neutrale supporters dan komen ? Als je de verknochte supporters van Beerschot en RAFC aftrekt (want die zie ik niet gaan supporteren voor een ploeg die volgens hen toch geen ziel zal hebben, en ik geef ze nog gelijk ook), blijft er al niet veel volk meer over.
En De Wever is gehaast eh, als ik hem straks in Terzake bezighoorde zei hij net niet dat hij volgend jaar Champions League ambieert.

de Antwerpenaar komt enkel buiten als er succes is de zogenaamde successo's dus, nu ik geloof niet dat BDW volgend seizoen al zijn 'neutrale' eersteklasser heeft
Inderdaad het leeuwendeel van de Beerschot en Antwerp fans gaan dit clubje links laten liggen

Garry 23 mei 2013 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6647172)
Bart is historicus, die weet dat.
De duim voor de Antwerpse ploegen staat omlaag. Hij haalt wel nieuwe gladiatoren in de veroverde gebieden.
De stad heeft belastingbetalers en daardoor geld genoeg om dit te verwezenlijken.
Wat die uilskuikens betreft, dat is de meerderheid.

Dat blijkt zo tze zijn ja. Men begint hier gewoonweg een luldraad over voetbal en de pagina's vliegen de een na de andere vol.

Dixie 23 mei 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6648470)
Dat blijkt zo tze zijn ja. Men begint hier gewoonweg een luldraad over voetbal en de pagina's vliegen de een na de andere vol.

je hoeft deze draad dan ook niet te lezen of erop te reageren:roll:

Pin en Puk 23 mei 2013 10:25

Citaat:

Dit is beerschot

Dit WAS Beerschot

Het Oosten 23 mei 2013 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6647172)
Bart is historicus, die weet dat.De duim voor de Antwerpse ploegen staat omlaag. Hij haalt wel nieuwe gladiatoren in de veroverde gebieden.
De stad heeft belastingbetalers en daardoor geld genoeg om dit te verwezenlijken.
Wat die uilskuikens betreft, dat is de meerderheid.

Bart weet alles natuurlijk. Alleen, hij toont het toch zo zelden.

subocaj 23 mei 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648421)
in walenland is er volgend liedje dat de bezoeker steeds zingen 'stand up if you have a job' :lol:

Bedoel je nu dat die in de VIP loges zitten allemaal werkloos zijn?
Dat ze niet werken wist ik, maar dat ze werkloos waren is nieuw voor mij.;-)

fox 23 mei 2013 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6648459)

De Wever liegt helemaal niet en Decuyper ook niet als het over de verhuis van Zulte Waregem zelf gaat.

Decuyper wil een fusie tussen Zulte Waregem en Kortrijk. Daardoor komt er een eersteklasse stamnummer vrij. Dat eersteklasse stamnummer zou dan naar de nieuwe Antwerpse club op het Kiel gaan.

DAAROVER werd gesproken tussen De Wever en Decuyper en als je de persconferentie van De Wever hebt bekeken is het dat ook wat hij zegt.

En Dury heeft natuurlijk niet gelogen, de pers heeft zijn woorden verdraaid omdat "Zulte Waregem verhuist naar Antwerpen" zoveel spectaculairder klinkt.

Zipper 23 mei 2013 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6648459)

Natuurlijk dat ze gelogen hebben. Bestuursleden van Waregem konden er trouwens ook niet mee lachen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb..._Zulte_Waregem

Zipper 23 mei 2013 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648469)
de Antwerpenaar komt enkel buiten als er succes is de zogenaamde successo's dus, nu ik geloof niet dat BDW volgend seizoen al zijn 'neutrale' eersteklasser heeft
Inderdaad het leeuwendeel van de Beerschot en Antwerp fans gaan dit clubje links laten liggen

Wat blijft er dan nog over, rekening houdend dat niet iedereen van voetbal houdt ?

Klein Licht 23 mei 2013 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6648429)

Correctie: 9 miljoen schulden.

Nog steeds veel maar als je hoort dat ze 25 miljoen wilden leggen voor ZW lijkt het toch interessanter om dit te investeren in een club mét supporters én geschiedenis, dan er een nieuwe op te richten, deze op het Kiel te laten spelen en dan te zien dat er om de twee weken drieduizend debielen 'beerschot! beerschot' komen piepen.

Dat de huidige spelers zich belachelijk zouden maken in eerste is een feit, maar als je verwacht dat een club met zo'n schuldenlast een eersteklasseploeg gaat opstellen om er dan misschien weer niet te geraken (zie STVV, Westerlo) ben je goed gek. Eerst geld, dan klassespelers, dan wat geluk.

De Antwerpenaar gaat volgens mij veel liever kijken naar een tweedeklasseclub waar bij elk doelpunt het stadion ontploft, dan naar een topclub waar ze enkel (zachtjes) zingen wanneer ze voorstaan. Voorstanders van het laatste kunnen best terecht in anderlecht of brugge.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be