![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heeft de media snel ingegrepen en deze zaak snel op de voorpagina gezet, waardoor heel de zaak niet is doorgegaan. Franky Dury is de man niet om te liegen, hij heeft trouwens geen enkele reden om dat te doen, dus deze plannen lagen wel degelijk op tafel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kan Club Brugge op het kiel spelen, zij zoeken nog een lokatie voor hun nieuw stadion :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Royal Antwerp FC speelt nu (nog) in Tweede Klasse als middenmoter, wel investeren in die club, om die teneerste weer naar Eerste Klasse te brengen, lijkt mij de beste oplossing. Als het zover is, is het nog tijd genoeg om terug een topclub te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er ene ideologische uitzondering voor football? ![]() Dit is beerschot |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zij zich daar interesseren tot daar, maar dat de hele 'branche voetbal' daardoor zo machtig (en corrupt) wordt stoort me toch enigzinds. Ik heb mij onlangs bijzonder hard geërgerd dat men onlangs in Spanje bereid was de bijzonder hoge schuldenberg van Real Madrid -met hun astronomisch betaalde vedette's- kwijt te schelden. Dit, terwijl de gewone Spanjaard haast crepeert. Ik begon het gevoel te krijgen dat de Spanjaard nog liever verhongert dan zijn voetbal te moeten missen.:? |
Citaat:
Ik weet niet hoor: het enige dat voor hen telt is dat reclame voor hen wordt verspreidt via de gesponsorde sport. Dat hun naam -of dat van hun bedrijf- de kledij van de sporters siert. |
Citaat:
Het logische resultaat van een generatie playstation + volvreten + beschermd opvoeden + overdreven nadruk op huiswerk voor blanke jongeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Tijd dat West-Vlaanderen een eigen unief heeft (heeft als enige Vlaamse provincie geen eigen unief, enkel een afdeling KULAK in Kortrijk van de KU Leuven). Stop het geprofiteer van het Antwerpse profitariaat tegenover de hardwerkende West-Vlamingen en de uitverkoop van Westvlaamse welvaart aan Antwerpse buitenlanders ! West-Vloandern oenafhankelyk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan kan hij tegen zijn Antwerpenaren zeggen, voila hiervoor mogen jullie nu supporteren. Jaja, het gaat daar echt stormlopen .....bij die "nieuw voetbalploeg". Het enige doenbare is imo, investeren in RAFC en zorgen dat die terug kan stijgen naar 1ste. En dan kan er nog altijd eens nagedacht worden over een topclub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De stad komt het best uit dat beiden ploegen failliet gaan en ze een neutrale club kunnen oprichten in 1ste klasse (stamnummer van welke club dan ook die in Antwerpen wil komen spelen) en zonder schulden liefst ... |
Citaat:
|
Citaat:
En De Wever is gehaast eh, als ik hem straks in Terzake bezighoorde zei hij net niet dat hij volgend jaar Champions League ambieert. |
Citaat:
Decuyper en BDW liegen dus als zeggen dat er niet over een verhuis gepraat is. |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad het leeuwendeel van de Beerschot en Antwerp fans gaan dit clubje links laten liggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze niet werken wist ik, maar dat ze werkloos waren is nieuw voor mij.;-) |
Citaat:
Decuyper wil een fusie tussen Zulte Waregem en Kortrijk. Daardoor komt er een eersteklasse stamnummer vrij. Dat eersteklasse stamnummer zou dan naar de nieuwe Antwerpse club op het Kiel gaan. DAAROVER werd gesproken tussen De Wever en Decuyper en als je de persconferentie van De Wever hebt bekeken is het dat ook wat hij zegt. En Dury heeft natuurlijk niet gelogen, de pers heeft zijn woorden verdraaid omdat "Zulte Waregem verhuist naar Antwerpen" zoveel spectaculairder klinkt. |
Citaat:
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetb..._Zulte_Waregem |
Citaat:
|
Citaat:
Nog steeds veel maar als je hoort dat ze 25 miljoen wilden leggen voor ZW lijkt het toch interessanter om dit te investeren in een club mét supporters én geschiedenis, dan er een nieuwe op te richten, deze op het Kiel te laten spelen en dan te zien dat er om de twee weken drieduizend debielen 'beerschot! beerschot' komen piepen. Dat de huidige spelers zich belachelijk zouden maken in eerste is een feit, maar als je verwacht dat een club met zo'n schuldenlast een eersteklasseploeg gaat opstellen om er dan misschien weer niet te geraken (zie STVV, Westerlo) ben je goed gek. Eerst geld, dan klassespelers, dan wat geluk. De Antwerpenaar gaat volgens mij veel liever kijken naar een tweedeklasseclub waar bij elk doelpunt het stadion ontploft, dan naar een topclub waar ze enkel (zachtjes) zingen wanneer ze voorstaan. Voorstanders van het laatste kunnen best terecht in anderlecht of brugge. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be