![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bron? |
Citaat:
Die vlag is trouwens ook niet "anti-Belgisch" zoals u in een ander bericht schrijft. De Vlaamse Beweging is immers niet over heel de lijn anti-Belgisch. Er is een veelheid aan standpunten in die Beweging. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen dank je, dat spul is besmet. En het vlaams blok heeft nooit op iets een monopolie gehad dan op de bruine smet. Zelfs als niet-vlaams nationalist schokkeert het me dat er mensen zijn die op heden nog durven te beweren dat die blokkers de "goeie" vlamingen waren. |
Citaat:
Daarnaast wappert die strijdvlag ook aan de IJzertoren. Bij mijn weten nog steeds geen monument in bezit of beheer van het Vlaams Belang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In deze winkels kopen mensen vlaggen. Ik heb nog geen berichten ontvangen over een spectaculeire verhoging van de verkoop. Er zijn alvast geen riooldeksels met afbeelding te koop. |
Citaat:
|
Citaat:
Drukke tijden voor vlaggenfabrikant Waelckens in Oostrozebeke donderdag 04 juli 2013 om 16u51 Oostrozebeke - De aangekondigde troonwissel op 21 juli zorgt voor extra drukte bij de fabrikanten van Belgische vlaggen. Vlaggenfabrikant Waelckens uit Oostrozebeke heeft enkele feestelijke ontwerpen klaar naar aanleiding van 21 juli. Op hun vlaggen prijken de contouren van koning Albert II en de toekomstige koning Filip. Maar naast de speciale vlaggen is er natuurlijk ook nog altijd de traditionele Belgische tricolore vlag. En ook die zullen de komende dagen vlot over de toonbank gaan. “Traditioneel verkopen wij jaarlijks 5000 tot 7000 vlaggen. Maar sinds vanochtend 8 uur staat onze telefoon roodgloeiend. Wij pieken nu al naar 10.000 vlaggen”, zegt Benedikt Waelckens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be