![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er eigenlijk al genoeg Mongolen in België ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu is het Duvel tijd. |
Citaat:
Hebt U als 'burger' reeds Uw 'forumstemrecht' kunnen uitoefenen? |
Citaat:
|
Citaat:
Opmerking: De vraagstelling in bovenstaande post hebt U reeds beantwoord, had het niet eerder opgemerkt... |
Ik heb voor 'meer' gekozen, zodat we hier spoedig allemaal wakker worden en net zoals in Syrie aan de slag kunnen gaan.
Alluh snackbar! |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=eEzH40l-Dg8 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor veel meer Marokkanen zelfs. Je stemt namelijk op de traditio's en roept "Leve België". Open grenzen / multikul en Belgisch nationalisme stappen hand in hand door het land. |
Citaat:
Nu je toch bezig bent... |
Citaat:
Alle N-VA'ers op dit forum stemmen "tegen". Alleen hebben de grote bazen van de N-VA dat niet zo graag. Ze moeten namelijk nog Belgische deals sluiten met de traditio's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De snel-Belgwet van Verhofstadt? Vreemdelingenstemrecht? Dank U Open Grenzen VLD! Alle reserves verbrast en sinterklaas gespeeld voor de nieuwe Belgen. Door te stemmen op de Open VLD, stem je voor meer Marokkanen. |
Citaat:
|
Ai ! wat een racisme toch weer. Het juiste antwoord is toch "MEER"?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Filip Dewinter :cheer: |
Citaat:
Van sinds ik geboren ben heb ik weet van staatsschuld, nooit heeft iemand mij iets gezegd van reserves... |
Citaat:
Het ging trouwens over open grenzen en multikul... snel op iets anders focussen gaat je niet helpen. |
Ik heb gestemd dat ik meer Marokkanen wil. Op een idiote vragen een idioot antwoord.
|
Citaat:
Laat ons filosoferen over taalspelletjes! |
Citaat:
Ik leer hier elke dag bij... Wat wou je verder nog weten over open grenzen en multikul? |
PoCogewijs; " ...'N ANDER AANTAL, 'N ANDER AANTAL, 'N ANDER AANTAL, 'N ANDER AANTAL, 'N ANDER AANTAL...."
|
Citaat:
Reserves zijn niet altijd liquide middelen. Het huidig beleid van Maggie is niets meer dan damage control, want ze weten dat ze petsen gaan krijgen omwille van hun ongelooflijk slecht migratiebeleid. |
Citaat:
Alleen Luxemburg doet beter... Net nog gelezen in DS... |
Citaat:
|
Citaat:
Met een wichelroede? |
Citaat:
We gaan er weer een Disneyverhaal van maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan zijn geloof in de islam? Zijn of haar onwil om te werken? Herken je een "goede" immigrant aan de snelheid waarmee hij een uitkering aanvraagt? |
Citaat:
Ik dacht het wel. Army Gipsy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet ook niet dat ik niet leef in een Disneyverhaal maar in een iets complexere realiteit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be