![]() |
Citaat:
magnette is ongerust dewever is optimistisch ! :rofl::rofl: |
Citaat:
Ik beschouw zo'n gedrag als geroep langs de zijlijn, of de beste stuurlui staan aan wel of gelijkaardige metaforen. |
Citaat:
Wat stel jij voor als alternatief ? Geloof jij Bart De Wever als hij zegt dat hij optimist is en op 1 maand een regering zal brengen ? |
Citaat:
maar ik ben meer voor een unitair belgie dan voor een onafhankelijk vlaanderen zal wel nooit zo zijn met de huidige politieke kaste |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht geen 500+ dagen maar toch ook niet dat het op 1 maand rond is, tenzij de huidige federale regering al een voorcontract heeft om door te gaan. Dan zal het binnen de 24 uur beslist zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Het ACW heeft bewezen dat ze parasiteert op het geld van beide. |
Citaat:
En er zijn meer vakbonden dan enkel acw trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiende politieke internet-video-televisie (site van De Tijd). Het was geen echt debat, de leiddraad werd gevormd door de vragen van de hoofdredacteurs van de Tijd en de L'Echo waardoor de beide voorzitters hun partijprogramma vooral op economisch vlak konden toelichten.
Tja, bij de PS was dat niet veel soeps. De ontkenning van de economische ontreddering van het land was heel duidelijk en werd bevestigd door het ontbreken van enig referentie in hun programma, dike turf van 500 blz, van de problemen van o.a. het staatsbudget, de loonkost en het algemene concurrentievermogen van het land. Magnette verdedigde hier een verloren zaak en nam vaak zijn toevlucht tot aanvallen op de persoon van De Wever, waarbij hij caricaturen niet schuwde. Algemeen was hij goed van de tongriem gesneden maar qua inhoud was het bijzonder mager. De Wever luidde wel de economische alarmklok en gaf rustig en onderbouwd enkele mogelijke beleidsacties aan, die tot het herstel van de Belgische economie konden leiden. Zijn betoog was goed gestoffeerd en hij liet zich niet verleiden tot ad hominem's t.a.v. Magnette. Deze laatste kwam in dit debat als gedreven partijman naar voor, De Wever daarentegen was duidelijk op het niveau van een staatsman. |
Citaat:
Om vervolgens met veel minder kosten uit te baten. Goedkoper te werken dus, voor gemeenschap èn klanten-bejaarden of klanten-hulpbehoevenden. Wegens 'niet moeten afdragen aan de zuil' en een paar andere zaken. Ontzuiling. . |
Citaat:
Stel jullie voor dat Di Rupo tegenover De Waver had gezeten ipv Magnette.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ACW had maar moeten nadenken vooraleer ze de mensen begonnen te bedriegen op enorme schaal. Wanneer komen die ACW-schurken voor de rechter vraag ik me af. |
Citaat:
Maar had de vakbond bussen ingelegd om het debat te kunnen bijwonen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Het leven is voor sommige mensen echt eenvoudig... |
Citaat:
Maar dat het statuut van de vakbonden beter zo herzien worden, zal dan wel een feit zijn. |
Citaat:
Zo kun je nog verder doordrammen: - Zich Limburger, Brabander, West-Vlaming voelen. - Zich Aalstenaar, Antwerpenaar, enz... voelen. Allemaal ridicuul nietwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Duidelijk genoeg ? |
Citaat:
Ja, het vergoeden van de Arco-spaarders vanuit de kas van het ACW zou de andere activiteiten van het ACW verhinderen. En daar is maar één verantwoordelijke voor: het ACW zelf. Niet de partij die hiervoor pleit, niet de rechtbank. Het ACW. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe armer de werkman, hoe rijker de werkgever nietwaar. Merci voor de verduidelijking. |
Citaat:
|
Citaat:
-Magnette is een staatsman die niet bang is om zijn nek uit te steken. -De Wever een bangscheet die het best gedijt langs de zijlijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed op dreef zie ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be