![]() |
Citaat:
U komt hier grote theoriën verkondigen zonder ook maar 1 cijfermatig bewijs, en nu legt u nog de bewijslast bij mij ook?! Ga toch wat in de zandbak gaan spelen in plaats van je moeien in een gesprek tussen grote mensen... |
Ai ai ai, Chaperon Blanc... Nu val je wel héél zwaar door de mand...
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
"Het zou eventueel kunnen dat het absolute aantal Franstalige Belgen gestegen zou kunnen zijn aan de Vlaamse Kust " zonder enig bewijs . Ik ,daarentegen,heb de cijfers van West toerisme bij de hand dat het marktaandeel va de Franstalige Belgen aan de kust gedaald is van 25 % tot 20 % En ik,met mijn concrete cijfers, zou in de zandbank moeten gaan spelen. Waar moet U,met enkel uw hypothese uit de losse pols , dan in gaan spelen? De Sahara :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Uit de statistieken van kits/westtoer kan ik die bewering toch niet halen. bron: http://www.toerismevlaanderen.be/sit...02006-2011.pdf Tenzij gij over andere en betere cijfers beschikt als minister Bourgeois zijt gij hier aan het zeveren. Maar dat zou dan ook inhouden dat gij beweert dat Vlaams minister van toerisme Bourgeois niet goed geïnformeerd was of leugens verteld heeft toen hij de vraag van Johan Verstreken antwoordde in het Vlaamse parlement. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder enig bewijs en blijkbaar zelfs volledig verkeerd volgens U. en dit dan? http://www.express.be/sectors/nl/hor...toe/194208.htm "Het voorbije jaar vormden Franstalige Belgen nog 20,9 procent van de totale toeristenpopulatie aan de Belgische kust. Dat betekent een daling met één vijfde tegenover het midden van het voorbije decennium. De Franstalige Belgen zouden steeds vaker voor de kusten van Noord-Frankrijk kiezen als vakantiebestemming" En waar zijn Uw cijfers en Uw bewijzen ? Ik wacht er nog steeds op |
Citaat:
Natuurlijk http://www.express.be/sectors/nl/hor...toe/194208.htm "Het voorbije jaar vormden Franstalige Belgen nog 20,9 procent van de totale toeristenpopulatie aan de Belgische kust. Dat betekent een daling met één vijfde tegenover het midden van het voorbije decennium. De Franstalige Belgen zouden steeds vaker voor de kusten van Noord-Frankrijk kiezen als vakantiebestemming" |
Citaat:
En wij maar denken dat jij over betrouwbare cijfers beschikte... |
Citaat:
"De Belgische kust heeft het voorbije jaar 5,2 miljoen Franstalige bezoekers ontvangen. Daarmee vertegenwoordigt de Franstalige gemeenschap ongeveer 21 procent van het totale Belgische kusttoerisme. Dat blijkt uit berekeningen van de Westvlaamse toeristische dienst Westtoer. " En waar blijven Uw betrouwbare cijfers die mijn beweringen tegenspreken ? |
Ik ben ook eerder geneigd naar de Noord Franse kust te trekken. Daar is het nog een beetje betaalbaar.
Langs de andere kant, teveel betalen terwijl ge in een toeristenval tussen een bult lomp kiesvee rondhangt, of veel betalen tussen een hoop arrogant kiesvee in een toeristenval. Niet echt een keuze nietwaar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat het aantal walen gestegen is aan de kust. Ik heb enkel gezegd dat een eventuele daling van 5% 'marktaandeel' helemaal niks zegt over het absoluut aantal walen dat aan de kust op vakantie gaat. Een procentuele daling kan evengoed gepaard gaan met een absolute stijging. En dat is helemaal geen 'hypothese', maar gewoon onnozele basiswiskunde! Om van een geslaagde boycot te spreken, moet het absoluut aantal waalse toeristen serieus achteruit zijn gegaan. En het is die cijfers die wij willen zien! Maar die héb jij niet (hoogstwaarschijnlijk omdat ze gewoonweg niet bestaan), en dus zwaai je maar wat met 5% achteruitgang in een marktaandeel om je 'gelijk' te halen. En die 5% wordt zelfs serieus betwist blijkbaar... Dus ja, speel nog maar wat verder in je zandbak... |
Citaat:
maar Uw absoluut aantal stijgt nog wat , dan ben jij tevreden en is er volgens Uw pure basis-wiskunde niets aan de hand met uw product . Doe zo maar verder :roll: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sche-kust.aspx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U kunt toch moeilijk nog ontkennen dat dit Franstalig forum bestaat http://www.bruxelles-francophone.be/topic3022-45.html "Boycottons La Vlaamse Kust" Wat zouden de Franstaligen zeggen moest er een gelijkaardig Vlaams forum "Boycot de Ardennen " bestaan. Het kot zou te klein zijn ten zuiden van de taalgrens. Maar nu het een Franstalig forum is dat de Vlaamse Kust wil boycotten moet dat natuurlijk geminimaliseerd worden door onze Belgicisten . |
Citaat:
Ja als dat de maatstaf is is elke Vlaming extreem verzuurd en voor de aanhechting bij Duitsland en of Holland |
Citaat:
U bedoelt het Hollywood fuck and shit Amerikaans dat de doorsnee Vlamingen brallen? Want hun Engels is niet veel beter dan hun Frans. Een serieus probleem voor bedrijven om mensen te vinden die DEGELIJK andere talen spreken |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je de officiële verklaring van Bourgeois in vraag stellen? Mij gelijk, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook onvolwassen zeker? De kustgemeenten krijgen al jaren Walen over de vloer, maar dit jaar geven die massaal verstek voor een overnachting. Luc Deltombe, eigenaar van hotel Apostroff in Koksijde, doet zijn beklag in een krant van Corelio. "Er is in mijn hotel niet alleen een terugloop van 10 procent. Er is ook een afkeer voelbaar. Geregeld stuur ik een mail met daarin de aanbiedingen van het moment. Ook mijn Waalse klanten zitten in die mailinglijst. Wel, onlangs hebben vijf Waalse klanten onafhankelijk van elkaar geantwoord: gelieve ons geen mails meer te sturen", klinkt het." Waarschijnlijk allemaal inbeelding volgens onze forum-Belgicisten en zeker geen gevolg van een Waalse Boycot van de Vlaamse Kust. Integendeel zelfs, want volgens onze basis-wiskundige Belgicist van dienst zal het waarschijnlijk zelfs theoretisch goed mogelijk zijn , dat er ergens aan de Vlaamse Kust een hotelletje is dat mogelijk zelfs meer Waalse toeristen over de vloer kreeg.:roll: |
Citaat:
Duidelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er komen gelukkig meer Vlaamse toeristen bij ,dan dat er Walen wegblijven. De Vlaamse Kust vervlaamst dus. Doe zo voort met de Waalse Boycot actie van de Vlaamse Kust, zou ik dus zeggen. |
Citaat:
Best enkel in het Nederlands op reageren ,dan haken ze onmiddellijk in :-) |
Citaat:
Want je zijt de laatste zin vergeten weer te geven. Het enige dat je heel misschien kunt aantonen, is dat één hoteluitbater heel misschien een paar klanten tijdelijk of definitief heeft verloren wegens de politieke crisis. Daarmee heb je nog steeds Bourgeois niet tegengesproken. |
Citaat:
N-Va en Vlaamse onafhankelijkheid hebben bij jou hetzelfde roeseffect als psychedelica. De reële conclusie luidt echter enigszins anders. Of beter ze luidt nauwelijks. Jehebt geen enkel cijfer waaruit je kan concluderen d�*t er een boycot was, noch dat hij gehoorzaamd werd, noch dat een eventuele reële boycot effect had. Dus alweer een hoop wind als aanloop om uw slogan nog eens te kunnen scanderen. Bespaar ons dat nu aub, ga plakken of bussen. Zelfs al is het voor de N-Va. Dat spaart ons hier een hoop debiliteiten. |
Citaat:
Waarom klaagt die hotelbaas dan |
Citaat:
Niet verwarren met Indiers die ergens in Bangalore met 3000 in een hangar de ganse wereld oproepen. Het Vlaams onderwijs wordt een ramp op talengebied, elke KMO zal dit bevestigen tenzij ze lokaal Vlaams werken. |
Citaat:
De Vlaamse Kust was al volzet met Pasen. Zijn" Waalse wegblijvers" zijn vervangen door" Vlaamse nieuwkomers". Leve de Waalse boycot dus.:-) |
Citaat:
Trek het U niet aan. Dat zal wel wennen, eens je minder belastingen moet betalen en je later een hoge pensioen zal krijgen .:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be