Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaamse kust volzet,ondanks boycot Franstaligen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201117)

SMI94 23 april 2014 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110491)
Waar blijven Uw cijfers die aantonen dat er zogezegd meer Franstalige Belgen naar de Vlaamse Kust gegaan zijn ? :roll:

Nu wordt het helemaal mooi!

U komt hier grote theoriën verkondigen zonder ook maar 1 cijfermatig bewijs, en nu legt u nog de bewijslast bij mij ook?! Ga toch wat in de zandbak gaan spelen in plaats van je moeien in een gesprek tussen grote mensen...

Raf 23 april 2014 12:23

Ai ai ai, Chaperon Blanc... Nu val je wel héél zwaar door de mand...

:lol:

Bad Attila 23 april 2014 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7110546)
Ai ai ai, Chaperon Blanc... Nu val je wel héél zwaar door de mand...

Ik zou eerder zeggen: bardaf, c'est l'embardée. :lol:

Witte Kaproen 23 april 2014 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7110540)
Nu wordt het helemaal mooi!

U komt hier grote theoriën verkondigen zonder ook maar 1 cijfermatig bewijs, en nu legt u nog de bewijslast bij mij ook?! Ga toch wat in de zandbak gaan spelen in plaats van je moeien in een gesprek tussen grote mensen...

Dus U komt af met een ongefundeerde hypothese

"Het zou eventueel kunnen dat het absolute aantal Franstalige Belgen gestegen zou kunnen zijn aan de Vlaamse Kust "

zonder enig bewijs .

Ik ,daarentegen,heb de cijfers van West toerisme bij de hand dat het marktaandeel va de Franstalige Belgen aan de kust gedaald is van 25 % tot 20 %

En ik,met mijn concrete cijfers, zou in de zandbank moeten gaan spelen.

Waar moet U,met enkel uw hypothese uit de losse pols ,
dan in gaan spelen?

De Sahara :roll:

Bad Attila 23 april 2014 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110620)

"Het zou eventueel kunnen dat het absolute aantal Franstalige Belgen gestegen zou kunnen zijn aan de Vlaamse Kust "

zonder enig bewijs .

Ik ,daarentegen,heb de cijfers van West toerisme bij de hand dat het marktaandeel va de Franstalige Belgen aan de kust gedaald is van 25 % tot 20 %

dan in gaan spelen?

Iedereen kan fouten maken en verkeerd zijn, maar volharden in de boosheid heeft geen blijk van geloofwaardigheid of intelligentie. JIJ hebt zaken geponeerd zonder enig bewijs, sterker nog, die blijkbaar zelfs compleet verkeerd zijn.

pajoske 23 april 2014 13:39

Citaat:

dan in gaan spelen?

Kunt ge mij de link geven naar die cijfers?

Uit de statistieken van kits/westtoer kan ik die bewering toch niet halen.
bron: http://www.toerismevlaanderen.be/sit...02006-2011.pdf

Tenzij gij over andere en betere cijfers beschikt als minister Bourgeois zijt gij hier aan het zeveren.
Maar dat zou dan ook inhouden dat gij beweert dat Vlaams minister van toerisme Bourgeois niet goed geïnformeerd was of leugens verteld heeft toen hij de vraag van Johan Verstreken antwoordde in het Vlaamse parlement.

Jay-P. 23 april 2014 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 7110680)
Maar dat zou dan ook inhouden dat gij beweert dat Vlaams minister van toerisme Bourgeois niet goed geïnformeerd was of leugens verteld heeft toen hij de vraag van Johan Verstreken antwoordde in het Vlaamse parlement.

Bourgeois niet goed geinformeerd, dat kan ik mij niet voorstellen. Leugens vertellen daarentegen...

Gipsy 23 april 2014 15:30

Citaat:

zonder enig bewijs .

dan in gaan spelen?

Dat is mooi dat u die cijfers bij de hand hebt, en wij maar op ons kin kloppen!

Witte Kaproen 23 april 2014 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7110632)
Iedereen kan fouten maken en verkeerd zijn, maar volharden in de boosheid heeft geen blijk van geloofwaardigheid of intelligentie. JIJ hebt zaken geponeerd zonder enig bewijs, sterker nog, die blijkbaar zelfs compleet verkeerd zijn.

Zonder enig bewijs en blijkbaar zelfs volledig verkeerd volgens U.

en dit dan?

http://www.express.be/sectors/nl/hor...toe/194208.htm

"Het voorbije jaar vormden Franstalige Belgen nog 20,9 procent van de totale toeristenpopulatie aan de Belgische kust.
Dat betekent een daling met één vijfde tegenover het midden van het voorbije decennium.
De Franstalige Belgen zouden steeds vaker voor de kusten van Noord-Frankrijk kiezen als vakantiebestemming"

En waar zijn Uw cijfers en Uw bewijzen ?

Ik wacht er nog steeds op

Witte Kaproen 23 april 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 7110680)

Natuurlijk

"Het voorbije jaar vormden Franstalige Belgen nog 20,9 procent van de totale toeristenpopulatie aan de Belgische kust.
Dat betekent een daling met één vijfde tegenover het midden van het voorbije decennium.
De Franstalige Belgen zouden steeds vaker voor de kusten van Noord-Frankrijk kiezen als vakantiebestemming"

Raf 23 april 2014 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110829)
Natuurlijk

En wij maar denken dat jij over betrouwbare cijfers beschikte...

Witte Kaproen 23 april 2014 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7110837)

En wij maar denken dat jij over betrouwbare cijfers beschikte...

En wat is dit dan;

"De Belgische kust heeft het voorbije jaar 5,2 miljoen Franstalige bezoekers ontvangen.
Daarmee vertegenwoordigt de Franstalige gemeenschap ongeveer 21 procent van het totale Belgische kusttoerisme.
Dat blijkt uit berekeningen van de Westvlaamse toeristische dienst Westtoer. "

En waar blijven Uw betrouwbare cijfers die mijn beweringen tegenspreken ?

maddox 23 april 2014 16:03

Ik ben ook eerder geneigd naar de Noord Franse kust te trekken. Daar is het nog een beetje betaalbaar.

Langs de andere kant, teveel betalen terwijl ge in een toeristenval tussen een bult lomp kiesvee rondhangt, of veel betalen tussen een hoop arrogant kiesvee in een toeristenval. Niet echt een keuze nietwaar.

Raf 23 april 2014 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110844)
En wat is dit dan

Gezever.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110844)
En waar blijven Uw betrouwbare cijfers die mijn beweringen tegenspreken ?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20131014_00790074

SMI94 23 april 2014 16:09

Citaat:

zonder enig bewijs .

dan in gaan spelen?

Ach zeveraar...

Ik heb nergens gezegd dat het aantal walen gestegen is aan de kust. Ik heb enkel gezegd dat een eventuele daling van 5% 'marktaandeel' helemaal niks zegt over het absoluut aantal walen dat aan de kust op vakantie gaat. Een procentuele daling kan evengoed gepaard gaan met een absolute stijging. En dat is helemaal geen 'hypothese', maar gewoon onnozele basiswiskunde!

Om van een geslaagde boycot te spreken, moet het absoluut aantal waalse toeristen serieus achteruit zijn gegaan. En het is die cijfers die wij willen zien! Maar die héb jij niet (hoogstwaarschijnlijk omdat ze gewoonweg niet bestaan), en dus zwaai je maar wat met 5% achteruitgang in een marktaandeel om je 'gelijk' te halen. En die 5% wordt zelfs serieus betwist blijkbaar...

Dus ja, speel nog maar wat verder in je zandbak...

Witte Kaproen 23 april 2014 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7110857)
Ach zeveraar...

Ik heb nergens gezegd dat het aantal walen gestegen is aan de kust. Ik heb enkel gezegd dat een eventuele daling van 5% 'marktaandeel' helemaal niks zegt over het absoluut aantal walen dat aan de kust op vakantie gaat. Een procentuele daling kan evengoed gepaard gaan met een absolute stijging. En dat is helemaal geen 'hypothese', maar gewoon onnozele basiswiskunde!

Om van een geslaagde boycot te spreken, moet het absoluut aantal waalse toeristen serieus achteruit zijn gegaan. En het is die cijfers die wij willen zien! Maar die héb jij niet (hoogstwaarschijnlijk omdat ze gewoonweg niet bestaan), en dus zwaai je maar wat met 5% achteruitgang in een marktaandeel om je 'gelijk' te halen. En die 5% wordt zelfs serieus betwist blijkbaar...

Dus ja, speel nog maar wat verder in je zandbak...

Dus als Uw marktaandeel daalt met 5 % ,
maar Uw absoluut aantal stijgt nog wat ,
dan ben jij tevreden en is er volgens Uw pure basis-wiskunde niets aan de hand met uw product .

Doe zo maar verder :roll:

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...sche-kust.aspx

Zipper 23 april 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7108424)
http://www.bruxelles-francophone.be/topic3022-45.html

"Boycottons La Vlaamse Kust"

Kan het duidelijker?

het zoveelste internet-forum als maatstaf nemen,................zeer volwassen van u.

fred vanhove 23 april 2014 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7110413)
waarom Engels als tweede taal?

Opdat Engels al de meest verspreide gekende ingeburgerde en aanvaarde wereldtaal is....En opdat men tenslotte 1 taal moet kiezen.....Maar goed ..misschien vind U Zimbabwaans een beter idee ??

Witte Kaproen 23 april 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7110943)
het zoveelste internet-forum als maatstaf nemen,................zeer volwassen van u.

U kunt toch moeilijk nog ontkennen dat dit Franstalig forum bestaat

http://www.bruxelles-francophone.be/topic3022-45.html

"Boycottons La Vlaamse Kust"

Wat zouden de Franstaligen zeggen moest er een gelijkaardig Vlaams forum

"Boycot de Ardennen " bestaan.

Het kot zou te klein zijn ten zuiden van de taalgrens.

Maar nu het een Franstalig forum is dat de Vlaamse Kust wil boycotten
moet dat natuurlijk geminimaliseerd worden door onze Belgicisten .

Goudbever 23 april 2014 17:27

Citaat:

Ja als dat de maatstaf is is elke Vlaming extreem verzuurd en voor de aanhechting bij Duitsland en of Holland

Gipsy 23 april 2014 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7110957)
Opdat Engels al de meest verspreide gekende ingeburgerde en aanvaarde wereldtaal is....En opdat men tenslotte 1 taal moet kiezen.....Maar goed ..misschien vind U Zimbabwaans een beter idee ??

U bedoelt het Hollywood fuck and shit Amerikaans dat de doorsnee Vlamingen brallen? Want hun Engels is niet veel beter dan hun Frans.

Een serieus probleem voor bedrijven om mensen te vinden die DEGELIJK andere talen spreken

Zipper 23 april 2014 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110964)
U kunt toch moeilijk nog ontkennen dat dit Franstalig forum bestaat

So ????

Bad Attila 23 april 2014 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110826)
Zonder enig bewijs en blijkbaar zelfs volledig verkeerd volgens U.

en dit dan?

En waar zijn Uw cijfers en Uw bewijzen ?

Ik wacht er nog steeds op

http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...tion?id=480863

Wil je de officiële verklaring van Bourgeois in vraag stellen? Mij gelijk, hoor.

fred vanhove 23 april 2014 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7110967)
U bedoelt het Hollywood fuck and shit Amerikaans dat de doorsnee Vlamingen brallen? Want hun Engels is niet veel beter dan hun Frans.

Een serieus probleem voor bedrijven om mensen te vinden die DEGELIJK andere talen spreken

Mensen zouden niet degelijk andere TALEN moeten kunnen spreken.....hun moedertaal en 1 gemeenschappelijke tweede taal is al wat we nodig hebben ...

Witte Kaproen 23 april 2014 17:52

Citaat:

En deze getuigenis dan .
Ook onvolwassen zeker?

De kustgemeenten krijgen al jaren Walen over de vloer, maar dit jaar geven die massaal verstek voor een overnachting.

Luc Deltombe, eigenaar van hotel Apostroff in Koksijde, doet zijn beklag in een krant van Corelio.

"Er is in mijn hotel niet alleen een terugloop van 10 procent.
Er is ook een afkeer voelbaar.
Geregeld stuur ik een mail met daarin de aanbiedingen van het moment. Ook mijn Waalse klanten zitten in die mailinglijst.
Wel, onlangs hebben vijf Waalse klanten onafhankelijk van elkaar geantwoord: gelieve ons geen mails meer te sturen", klinkt het."

Waarschijnlijk allemaal inbeelding volgens onze forum-Belgicisten
en zeker geen gevolg van een Waalse Boycot van de Vlaamse Kust.
Integendeel zelfs, want volgens onze basis-wiskundige Belgicist van dienst zal het waarschijnlijk zelfs theoretisch goed mogelijk zijn ,
dat er ergens aan de Vlaamse Kust een hotelletje is dat mogelijk zelfs meer Waalse toeristen over de vloer kreeg.:roll:

Goudbever 23 april 2014 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111011)
En deze getuigenis dan .
Ook onvolwassen zeker?

De kustgemeenten krijgen al jaren Walen over de vloer, maar dit jaar geven die massaal verstek voor een overnachting.

Luc Deltombe, eigenaar van hotel Apostroff in Koksijde, doet zijn beklag in een krant van Corelio.

Geregeld stuur ik een mail met daarin de aanbiedingen van het moment. Ook mijn Waalse klanten zitten in die mailinglijst.
Wel, onlangs hebben vijf Waalse klanten onafhankelijk van elkaar geantwoord: gelieve ons geen mails meer te sturen", klinkt het."

Waarschijnlijk allemaal inbeelding volgens onze forum-Belgicisten.
Meer zelfs want volgens onze basis-wiskundige Belgicist van dienst zal het waarschijnlijk zelfs theoretisch goed mogelijk zijn ,dat er ergens aan de Vlaamse Kust een hotelletje is dat zelfs meer Waalse toeristen over de vloer kreeg.

De NVA jaagt dus toeristen weg

Duidelijk

Witte Kaproen 23 april 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7110999)
Mensen zouden niet degelijk andere TALEN moeten kunnen spreken.....hun moedertaal en 1 gemeenschappelijke tweede taal is al wat we nodig hebben ...

Inderdaad ,maar dat is te simpel en onverteerbaar voor onze Francofonen als die gemeenschappelijke taal niet het Frans is.

Gipsy 23 april 2014 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7110999)

Ja een groeiend probleem in bedrijven om nog mensen te vinden die correct een 2de of 3rde taal spreken. Die hebben ze zeker nodig.

Witte Kaproen 23 april 2014 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 7111014)
De NVA jaagt dus toeristen weg

Duidelijk

De Franstalige Belgen blijven inderdaad meer weg.
Maar er komen gelukkig meer Vlaamse toeristen bij ,dan dat er Walen wegblijven.

De Vlaamse Kust vervlaamst dus.

Doe zo voort met de Waalse Boycot actie van de Vlaamse Kust,
zou ik dus zeggen.

Witte Kaproen 23 april 2014 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7111021)
Ja een groeiend probleem in bedrijven om nog mensen te vinden die correct een 2de of 3rde taal spreken. Die hebben ze zeker nodig.

Dat kan iedereen nu dagelijks ondervinden als ze U in een soort steenkolen -Engels opbellen en melden dat er iets aan Uw PC schort en dat je hun programma moet installeren om dat te verhelpen.

Best enkel in het Nederlands op reageren ,dan haken ze onmiddellijk in :-)

Bad Attila 23 april 2014 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111011)
En deze getuigenis dan .
Ook onvolwassen zeker?

Waarschijnlijk allemaal inbeelding volgens onze forum-Belgicisten
en zeker geen gevolg van een Waalse Boycot van de Vlaamse Kust.
Integendeel zelfs, want volgens onze basis-wiskundige Belgicist van dienst zal het waarschijnlijk zelfs theoretisch goed mogelijk zijn ,
dat er ergens aan de Vlaamse Kust een hotelletje is dat mogelijk zelfs meer Waalse toeristen over de vloer kreeg.:roll:

En een link, is dat teveel gevraagd misschien?

Want je zijt de laatste zin vergeten weer te geven.

Het enige dat je heel misschien kunt aantonen, is dat één hoteluitbater heel misschien een paar klanten tijdelijk of definitief heeft verloren wegens de politieke crisis. Daarmee heb je nog steeds Bourgeois niet tegengesproken.

Supe®Staaf 23 april 2014 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7110374)
De conclusie is duidelijk voor al wie 5 minuten doordenkt;

Ondanks de boycot van de Franstalige Belgen van de Vlaamse kust
( van 25% naar 20 %Franstalige Belgen aan de Vlaamse Kust)
zat de Vlaamse Kust reeds vol tijdens de Paasvakantie.
Dit in tegenstelling met vroeger ,toen de Vlaamse Kust pas volzet was tijdens hittegolven in Juli of Augustus.

De Vlaamse Kust heeft de Franstalige Belgen dus niet nodig om te floreren.

Het dreigement dat de Franstalige Belgen de Vlaamse Kust zouden mijden na de Vlaamse onafhankelijkheid heeft dan ook geen enkele slagkracht meer en de Vlaamse Kust- Middenstanders kunnen bij de volgende verkiezingen dus ook zonder vrees op de partijën van de Forza Flandria stemmen :-)

Ik had uiteraard al kunnen weten wat jouw conclusie ging zijn:"Stemt N-Va, Vlaanderen is bijna onafhankelijk!!!"
N-Va en Vlaamse onafhankelijkheid hebben bij jou hetzelfde roeseffect als psychedelica.

De reële conclusie luidt echter enigszins anders.
Of beter ze luidt nauwelijks.
Jehebt geen enkel cijfer waaruit je kan concluderen d�*t er een boycot was, noch dat hij gehoorzaamd werd, noch dat een eventuele reële boycot effect had.

Dus alweer een hoop wind als aanloop om uw slogan nog eens te kunnen scanderen.
Bespaar ons dat nu aub, ga plakken of bussen.
Zelfs al is het voor de N-Va.
Dat spaart ons hier een hoop debiliteiten.

Goudbever 23 april 2014 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111024)
De Franstalige Belgen blijven inderdaad meer weg.
Maar er komen gelukkig meer Vlaamse toeristen bij ,dan dat er Walen wegblijven.

De Vlaamse Kust vervlaamst dus.

Doe zo voort met de Waalse Boycot actie van de Vlaamse Kust,
zou ik dus zeggen.

Waarom klaagt die hotelbaas dan

Gipsy 23 april 2014 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111028)
Dat kan iedereen nu dagelijks ondervinden als ze U in een soort steenkolen -Engels opbellen en melden dat er iets aan Uw PC schort en dat je hun programma moet installeren om dat te verhelpen.

Best enkel in het Nederlands op reageren ,dan haken ze onmiddellijk in :-)

Niet verwarren met Indiers die ergens in Bangalore met 3000 in een hangar de ganse wereld oproepen.

Het Vlaams onderwijs wordt een ramp op talengebied, elke KMO zal dit bevestigen tenzij ze lokaal Vlaams werken.

Witte Kaproen 23 april 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 7111034)
Waarom klaagt die hotelbaas dan

Nu klaagt die niet meer.
De Vlaamse Kust was al volzet met Pasen.
Zijn" Waalse wegblijvers" zijn vervangen door" Vlaamse nieuwkomers".

Leve de Waalse boycot dus.:-)

Witte Kaproen 23 april 2014 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7111033)
Ik had uiteraard al kunnen weten wat jouw conclusie ging zijn:"Stemt N-Va, Vlaanderen is bijna onafhankelijk!!!"
N-Va en Vlaamse onafhankelijkheid hebben bij jou hetzelfde roeseffect als psychedelica.

De reële conclusie luidt echter enigszins anders.
Of beter ze luidt nauwelijks.
Jehebt geen enkel cijfer waaruit je kan concluderen d�*t er een boycot was, noch dat hij gehoorzaamd werd, noch dat een eventuele reële boycot effect had.

Dus alweer een hoop wind als aanloop om uw slogan nog eens te kunnen scanderen.
Bespaar ons dat nu aub, ga plakken of bussen.
Zelfs al is het voor de N-Va.
Dat spaart ons hier een hoop debiliteiten.

Ja ,die Vlaamse onafhankelijkheid moet U geweldig tegensteken,Staaf.
Trek het U niet aan.
Dat zal wel wennen,
eens je minder belastingen moet betalen
en je later een hoge pensioen zal krijgen .:-)

Gipsy 23 april 2014 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111036)
Nu klaagt die niet meer.
De Vlaamse Kust was al volzet met Pasen.
Zijn" Waalse wegblijvers" zijn vervangen door" Vlaamse nieuwkomers".

Leve de Waalse boycot dus.:-)

In het kalmer seizoen zal hij het helaas nog kalmer hebben. Ik kan me niet voorstellen dat een hoteleigenaar, restauranthouder, winkelier zo bekrompen zou reageren. Of de klant nu Chinees is, Frans of Duits, elke klant is belangrijk.

fred vanhove 23 april 2014 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7111044)
Ja ,die Vlaamse onafhankelijkheid moet U geweldig tegensteken,Staaf.
Trek het U niet aan.
Dat zal wel wennen,
eens je minder belastingen moet betalen
en je later een hoge pensioen zal krijgen .:-)

Daar zou ik toch niet te erg in geloven....Het zou wel eens omgekeerd kunnen zijn....:roll:

fred vanhove 23 april 2014 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7111047)
In het kalmer seizoen zal hij het helaas nog kalmer hebben. Ik kan me niet voorstellen dat een hoteleigenaar, restauranthouder, winkelier zo bekrompen zou reageren. Of de klant nu Chinees is, Frans of Duits, elke klant is belangrijk.

Inderdaad de taal van het geld spreekt iedereen !

Gipsy 23 april 2014 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7111053)
Inderdaad de taal van het geld spreekt iedereen !

Vooral voor West Vlaamse commerçanten. Echte joden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be