![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor u geldt hetzelfde, u kent Homans niet, u heeft nauwelijks bronnen over haar, dus uw uitspraak is gewogen en te licht bevonden om serieus te nemen. -) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. U weet dat ik uitpak met andere dames in een draad ergens ten velde op dit forum, die draad waar ik de naam even van kwijt ben ... :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na het VB hebben ze in N-VA een nieuwe vijand gevonden. Citaat:
Ook BDW krijgt meer dan één veeg uit de pan. Citaat:
Alhoewel ik een trouwe VB kiezer ben hoop ik van harte dat N-VA ze een uppercut verkoopt waarvan ze veel meer dan 10 tellen nodig zullen hebben om te bekomen. |
Citaat:
Dat hoort in feite ook niet thuis op een politiek forum; dat is geen forum, geen discussie maar een uiting van frustratie, vooroordelen, zelfingenomenheid,... en is in feite ook niets anders dan maar hard en lang genoeg roepen en tieren om gelijk te halen. Maar inhoud, en openstaan voor de inzichten of meningen van anderen... vaker niet dan wel aanwezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kifkif, wie of wat is dat? Bij ons spreekt men van kloefkappers. Is dat het zelfde?
|
Citaat:
|
Citaat:
www.kifkif.be Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen wel lachen op 25 mei! |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Die sostalisten toch, die kunnen oorzaak en gevolg danig door elkaar halen. |
Professor Vranken over zijn boek.
"Mijn boek is stevig onderbouwd met cijfermateriaal'. In De Standaard blikt Vranken vandaag zelf op het debat in "Terzake" terug. "Mijn boek is helemaal geen aanval op de persoon van mevrouw Homans", schrijft hij. "Het gaat over haar beleid, dat gebaseerd is op het adagium "eigen schuld, dikke bult" voor wie het niet heeft kunnen maken." "Wat staat er aan persoonlijke gegevens over mevrouw Homans in mijn boek? Al bij al drie regels. Wie het boek koopt om meer over haar jeugd te weten te komen, moet ik teleurstellen. Al het andere gaat over haar optreden als publieke figuur." "Ik schreef dit boek vanuit mijn zorg om het hele stelsel van sociale voorzieningen. Daarom verwerp ik inderdaad het rechten- en plichtenverhaal zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien." "Mijn boek is stevig onderbouwd door cijfermateriaal, literatuur en uitspraken van de protagonisten. Vooraleer in het wilde weg naar het boek te trappen, zou men het beter helemaal lezen. Dan zal blijken dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen Zo horen we het graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat maar komen ! :lol: |
Citaat:
Waar blijft de nieuwe haatsong van Daan overigens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om een boek in handen te krijgen waarin te lezen zou staan dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen, daar begaat iemand zoals System uit Het Oosten toch een moord voor? ;-) |
Citaat:
Deze ga ik in kaderen! |
Citaat:
Hij zou wel gek zijn moest hij het tegendeel beweren slimme. Man toch, wat kan jij een uitermate domme uitspraken doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be