![]() |
Citaat:
Wij vroegen haar of ze wilde pantoffels dragen. Ze heeft dat gedaan. Zo simpel is dat. |
Vandaag vernomen van een postbode.
Er werd klacht tegen hem ingediend bij de postmeester omdat hij tijdens zijn krantenronde de deur van de wagen te hard zou dichtslaan. :roll: Van verzuring gesproken .:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik hiervan geschrokken was.
Alleen heb ik spijtig genoeg zelf te maken gekregen met een buur die volop voor geluidsoverlast zorgde. Ermee praten had geen zin, de dag erna was hij het "vergeten". Het ging over extreem luide muziek, ik kon alles glashelder meevolgen. Geluidsoverlast gaat uiteindelijk je leven beheersen en de frustraties bouwen op. Op de duur ben je tot alles in staat. Als je een hele dag gaan werken bent, wil je thuis tot rust komen. Als je dan de rest van de dag moet luisteren op brakende kankerpatiënten, gaat dat uiteindelijk ook je eigen gezondheid schaden. Niet iedereen kan daarmee omgaan en dat een plaats geven. Ik blijf ook liever zo ver mogelijk weg uit ziekenhuizen. Als de verplegers dan ook voor je eigen woning je parkeerplaats afpakken, bouwt de frustratie zich op. Te dicht op elkaar wonen is niet goed. Een appartement is geen ziekenhuis. |
Citaat:
|
Citaat:
En dan komen daar door kanker verteerde mensen naast u wonen die hun ziel uit hun lijf braken. Dat rijt oude wonden open. Dat is een mentale marteling. |
Citaat:
Het spijt me, maar ik wil geen 4 uur per dag op iemand anders zijn muziek zitten luisteren tegen 100 decibel. |
Citaat:
Die postbode kan een varken van een mens zijn die niet graag vroeg op baan is en iedereen wil wakker maken tijdens zijn ronde. |
Citaat:
Blaas je oren kapot met een koptelefoon maar zorg ervoor dat mensen niet dagelijks op je muziek moeten luisteren. Egoïsten als jij werken verzuring in de hand door zich als arrogante varkens te gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal het anders zelf maar eens moeten uitleggen:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De fout ligt bij de vzw die ziekenhuisje speelt op een appartement. Je kan anderen niet dwingen om dit een plaats te geven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het venijn druipt af het scherm in uw futiele poging uw beperkingen en die van uw sympatisanten op mij af te wentelen. Nergens is aangetoond dat de mensen die kloegen N-VA ers waren. Wat wel ongemeen duidelijk is gebleken, dat is dat er hier een paar linkse creaturen rondwaren die onmiddelijk de klagers van N-VA sympathieën verdachtten. Dat zijn de feiten. |
Citaat:
Mij lijkt het in ieder geval dat men minstens rekening zou mogen houden met mogelijke overlast voor de buren bij de keuze van de locatie. Achteraf de schuld bij de anderen leggen lijkt mij nogal goedkoop. Verdraagzaamheid moet van twee kanten komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondanks men voor een zoveelste keer is gaan zijsporen blijft men wel onbewust on topic:
De verzuring is net enkel merkbaar het echte leven, de spiegel daarvan dat dit medium is loopt er dan ook van over: we kunnen niet meer met ekaar praten en focussen ons op de fouten en gebreken van anderen. Vaak om de eigen niet te moeten zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind, algemeen beschouwd, dat de verzuring in Vlaanderen best meevalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou al wat minder met uw broek op uw enkels staan. |
Citaat:
Schol. |
Zelfs Sonja Kimpen steekt haar miserie op de N-VA: http://www.nieuwsblad.be/article/det...=1835835533068
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over mensen die in behandeling zijn en niet zelfstandig kunnen wonen op dat moment, uw opmerking over "de geur van de dood "getuigt van domheid, bekrompenheid, en totaal gebrek aan medeleven met kankerpatienten! Wanneer die mensen terminaal zouden zijn, dan gaan ze naar pallitatieve zorg, hoop dat iemand met uw mening daar eens kennis mee mag maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be