![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sommige hier vinden het uitermate choquerend? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat het hele "blote" reet gedoe toch om? |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, er zijn blijkbaar inderdaad mensen die dat fotootje uitermate choquerend vinden... Ik heb dat nooit begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Denk dat menig vrouw/homo het er nog best op zou kunnen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() .......................... :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toon mij anders eens een fatty die er wel aantrekkelijk uitziet. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ? |
Citaat:
|
Citaat:
Doei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand op mijn negerlijst.
|
Hier ook niemand, ik vind iedereen lief !
|
Citaat:
Ik denk dat jij echter stilaan wat hulp kan gebruiken, want ik merk leesblindheid bij jou. Als ik er op wijs dat VB'ers beter het onderwerp pedofilie mijden, dan is dat eerder een helpende hand die ik aan hen reik in plaats van aan Raf. Google maar eens op Buisseret als je dat niks zegt... |
Op mijn negeerlijst staan veelal nietszeggende trollen, naamsverdraaiers, gasten die totaal oninteressante bijdragen leveren.
En dan zijn er ook nog die ik automatisch doorscroll, waarvoor ik zelfs te lui ben om hun naam in de lijst te copypasten. |
Citaat:
En nu moet ik efkes de was gaan ophangen! |
Citaat:
|
Ik denk dat ik ooit eens iemand, als test, op mijn negeerlijst heb gezet maar ik heb er geen flauw idee van of die (wie het ook was) er nu nog opstaat.
Wat gebeurt er eigenlijk met posts van mensen uit je negeerlijst? Verdwijnen die volledig of zie je nog wel dat hij gepost heeft maar is de inhoud verdwenen? Ik veronderstel het laatste omdat anders de nummering van de posts niet meer klopt? In ieder geval: te veel vragen om aan te beginnen. Ik ga die negeerlijst gewoon negeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be